Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7396
++ met Pepijn het knuffelkonijn gaat het zeer goed
-- donderdag wordt de operatie uitgevoerd, moest tijdelijk on hold gezet worden omdat er teveel druk op z'n longskes was
-- ik mocht er normaal gezien eens bij maar hij ligt op een afdeling vol met prematuurtjes (soms zo klein dat ze in uw hand passen) en ik ben daar niet zo zot van (te emotioneel)
++ och dan zie ik hem wel als hij wat meer op z'n positieven is gekomen
++ goedkoop Disney films kunnen scoren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7397
Proficiat Elexus en veel sterkte met de operatie binnenkort!

+++ Mij kunnen inhouden bij de Black Friday sales, slechts 1 game gekocht
+++ Ouders zijn een paar dagen weg, dus heel rustig in huis

Wie is geïnteresseerd in 'That's you!'? Ik had hem al via PS+ en er zat ook een code bij Uncharted: The Lost Legacy. Als er iemand in geïnteresseerd is, laat het maar weten ;)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7398
met0t0 wrote:Proficiat Elexus en veel sterkte met de operatie binnenkort!

+++ Mij kunnen inhouden bij de Black Friday sales, slechts 1 game gekocht
+++ Ouders zijn een paar dagen weg, dus heel rustig in huis

Wie is geïnteresseerd in 'That's you!'? Ik had hem al via PS+ en er zat ook een code bij Uncharted: The Lost Legacy. Als er iemand in geïnteresseerd is, laat het maar weten ;)
Ik heb wel interesse, maar ik geloof dat we in totaal 7 telefoons moeten hebben die werken voor een bepaalde trophy? En ik ben nu nog even druk met Evolve voor trophy 9000. Daarna kan ik wel.

--- Niet veel meer gepost in dit topic de laatste tijd. De reden is dat er vooral minnetjes zouden staan.
Krijg ondertussen een behandeling met infusen en heb er nu 2 gehad en 11 december de 3de. Tegen die 3de infuus zou ik me langzaam beter moeten gaan voelen, maar voorlopig is daar nog niks van te merken. Het wordt ook mentaal steeds moeilijker om toch nog elke dag door te gaan. Ondertussen al een jaar bezig met dit gezeik en enige paar weken dat ik me goed voelde was toen ik net met die prednison begon.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7400
Stany7 wrote:--- Vorige week nog iets vergeten te zeggen hier :o
+++ Super dikke merci aan Fien en Thomas voor het kaartje, Milo was er heel blij mee :love:
+++ Foto volgt
--- Ooit :dizzy:
Waren we nog een beetje op tijd? met0t0 heeft het vosje gekozen :)

+ Ik heb een turkse appel gekocht waar zout op moet en kernen van abrikozenpitten (ziet er uit als amandelen en is best lekker), zalig toch zo'n gek eten :)
+++ Heerlijk zonnetje
--- Nogal achter met al mijn taken :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7403
Nog van harte met de nieuwe wereldburger Lexi! En succes/sterkte voor de operatie
Kolm ook sterkte met al het gedoe weer...

++ Dubai was geweldig! Uiteindelijk ook nog F1 race vanaf een luxe jacht bekeken... Prachtig om mee te maken
-- Enorm rijke mensen daar die denken dat mensen commando's geven de beste manier is om dingen gedaan te krijgen... Helaas komen ze er vaak nog mee weg ook :(
-- Weer aan het werk. Stapels mails om door te gaan natuurlijk :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7407
Colossus wrote:- - - het moment als er even boven word tanden gepoetst, onze oudste zoon van 2.5 kattenkwaad doet uithalen, hij drukt op me PlayStation, hij laat de disc eruit komen, pakt hem en weet hem door midden te breken :cry: : cry: ; ( : angry:
Aftrekken van toekomstig zakgeld? Echt wel k** voor u :(

++ Eerste versie van les 1 is af :)
+++ Mijn opa die als een held door de chemo gaat, je zou bijna denken dat hij geen chemo krijgt :jip:
+++ Brownies met advocado ipv boter, zooooo goed gelukt :jip:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7408
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Wie is geïnteresseerd in 'That's you!'? Ik had hem al via PS+ en er zat ook een code bij Uncharted: The Lost Legacy. Als er iemand in geïnteresseerd is, laat het maar weten
Ik heb wel interesse, maar ik geloof dat we in totaal 7 telefoons moeten hebben die werken voor een bepaalde trophy? En ik ben nu nog even druk met Evolve voor trophy 9000. Daarna kan ik wel.
Mijn post was niet helemaal duidelijk, slechte formulering :p
M.a.w.: ik heb een code voor de game op overschot, wie hem zou willen, laat maar iets weten.
En daarna kunnen we het inderdaad eens proberen uitzoeken voor de trophies, best vervelend dat het allemaal via smartphone/tablet moet gaan.
Veel beterschap trouwens!
Colossus wrote:- - - het moment als er even boven word tanden gepoetst, onze oudste zoon van 2.5 kattenkwaad doet uithalen, hij drukt op me PlayStation, hij laat de disc eruit komen, pakt hem en weet hem door midden te breken
Welke game was het? Misschien vond hij hem niet leuk :silly:
Wel heel vervelend natuurlijk :|

+++ Samen met W.O.L.F. bijna door de 3 Blu Ray discs met Star Wars extra's. Zitten toch interessante dingen tussen :)
--- Daardoor wel al een lange tijd niet meer echt de tijd gevonden om te gamen :P
cron