Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

856
+++ Paper is klaar! Fantastisch, een uur voor de deadline :smug:
--- En het is precies terug zomer. Amai, na maanden lekker frisse temperaturen (+/- 15°C) hier op de zolder is het nu wel belachelijk warm om hier in 24°C te zitten (en het zal nog wel warmer worden). Voor één dag warmte ga ik wel de airco niet aanzetten, ik zal het wel overleven :p
+++ Ik zal het zeker wel overleven, want ik ben toch straks weg naar W.O.L.F. :cool:
--- Niet goed kunnen slapen. Het zal wel nodig zijn, want morgenavond, vrijdagavond en zaterdagavond staan er feestjes op de planning :O

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

857
Captain Witwicky wrote:--- Ik krijg het ervan deel 1: manga bij het gaan zien van de nieuwe Dragonball ilm: guess what? Die komt hier niet in de zalen... :bomb:
--- Ik krijg het ervan deel 2: vader zit nu al te zagen of ik het gras niet vandaag wil doen... :bomb:
captain toch, Japanse films komen hier bij ons zélden in de zalen. We mogen al blij zijn dat we ze op Franse dvd's in de winkel krijgen


+++ heerlijk weer om in te werken
+/- morgen wat slechter voorspeld, we zullen zien
+/- nog 10 dagen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

858
Captain Witwicky wrote:--- Ik krijg het ervan deel 2: vader zit nu al te zagen of ik het gras niet vandaag wil doen... :bomb:
Ik vroeg mij af waar het grasmachine gevecht bleef :p
Misschien toch eens kunstgras overwegen? Of schapen/geiten?

--- Prachtig weer en ik moet werken :(
--- Mijn visjes blijven maar ziek, gelukkig geen sterfgevallen meer, maar het zorgt wel voor veel stress :(
++ Straks met met0t0 nog eens naar de kringwinkel om de hoek, nog maar eens kijken voor bierglazen, dan ben ik toch eens buiten eh :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

859
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Ik krijg het ervan deel 1: manga bij het gaan zien van de nieuwe Dragonball ilm: guess what? Die komt hier niet in de zalen... :bomb:
captain toch, Japanse films komen hier bij ons zélden in de zalen. We mogen al blij zijn dat we ze op Franse dvd's in de winkel krijgen
Die Japanse tekenfilm krijgt nota bene een wereldpremière in California hoor: On March 15, 2015, Funimation announced that they licensed the film for North America and, together with Toei, will screen the movie subtitled at Grauman's Egyptian Theatre in Los Angeles on April 11. Their English language dub of Dragon Ball Z: Resurrection 'F' will hit North American theaters in summer 2015
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Ik krijg het ervan deel 2: vader zit nu al te zagen of ik het gras niet vandaag wil doen... :bomb:
Ik vroeg mij af waar het grasmachine gevecht bleef :p
Misschien toch eens kunstgras overwegen? Of schapen/geiten?
Kunstgras? Na al dat werk? En mijn ouders hebben daar toch geen zin in. Geiten of schapen zou niet lukken, da beest leeft dan hier niet lang want zoveel gras (lees: plaats) is er niet.

--- Urgh...mijn vader zit hier goed bezig mij proberen te overtuigen om het vandaag te doen, maar neen meneer dat doe ik niet.
--- Ik zie zo de muggen binnenvliegen (ze vliegen letterlijk in mijn gezicht)...
--- ...nog een reden waarom ik warm weer haat...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

860
Captain Witwicky wrote:Die Japanse tekenfilm krijgt nota bene een wereldpremière in California hoor: On March 15, 2015, Funimation announced that they licensed the film for North America and, together with Toei, will screen the movie subtitled at Grauman's Egyptian Theatre in Los Angeles on April 11. Their English language dub of Dragon Ball Z: Resurrection 'F' will hit North American theaters in summer 2015
California =/= Benelux ;)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

864
--- We hebben sinds kort een aangelegd terrasje op ons werk (dank u, KU Leuven), maar nog geen stoelen of tafels. :O
--- Net nu ik vandaag enkel mijn laptop nodig had. XD (En ja, ik weet dat het een LAPtop heet, maar 't is toch een groot geval en met een touchpad gaat het niet zo vlot!)
+++ Tijdens lunch en avondeten toch buiten kunnen zitten. ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

869
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:Die Japanse tekenfilm krijgt nota bene een wereldpremière in California hoor: On March 15, 2015, Funimation announced that they licensed the film for North America and, together with Toei, will screen the movie subtitled at Grauman's Egyptian Theatre in Los Angeles on April 11. Their English language dub of Dragon Ball Z: Resurrection 'F' will hit North American theaters in summer 2015
California =/= Benelux ;)
No way? :O
Ik bedoelde maar dat het niet enkel Japan is. Dus voor een fan zoals ik doet het pijn dat het hier niet komt én ik dus ook niet de kans heb om die manga te hebben...


--- Ik wil lang slapen...word ik wel zeker altijd wakker vóór mijn wekker afgaat, minstens een uur telkens... :L:
--- Mijn ouders die in alles iets verkeerds zien wat ik doe...
--- Mijn vader die de hele dag ok is, hij ziet me eenmaal mijn handen was, nét voor het eten, gelijk een normale mens, en tis weer teveel. Dus wat doet hi? Mij volgen naar het toilet en de keuken als ik daar naar toe ga, om te zien of ik niet express die dingen doe om nogmaals mijn handen te wassen...
--- Mijn vader kent maar 2 standen: ZERO en MAXIMUM DESTRUCTION
--- Ik haat warm weer...Ik zit alweer te wachten op de herfst/winter
--- Misschien vandaag het gras moeten doen, maar ik doe het liever morgen...
--- Een halve confirmatie krijgen van iets...vreet handig als ge een 100% confirmatie wilt...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 29 dagen
+++ Nog 56 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

870
++ paper nadert z'n einde
-- ofdat het goed en deftig is, weet ik niet
++ hopen op een 10 dan maar, 't moet geen perfectie zijn zenne :p
++ morgen naar het Magic Event
++ morgen komt mijn neef nog gauw uitleggen hoe dat spel in elkaar zit xD
++ gelukkig ben ik geen complete noob op vlak van cardgames
++ hopelijk vandaag nog wat gamen
++ al bij al toch nog een mooie, gezellige vakantie al achter de rug
+/- zin om The Sims 4 te gaan halen maar meh, is toch weer 30 euro enzow
-- moet nog altijd mijn prijs gaan halen ook, maar als ik beslis om The Sims 4 te kopen, dan is mijn trip het al wat meer waard :p
++ morgen ook Deluxe Edition 1 van Fables bestellen op bol.com
Image
cron