Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

888
++ verbande vinger ziet er al wat beter uit
-- gestuikt op mijn knie en hij doet zeer
- weeral een vallingske
--- tijd gaat overdreven snel...
---- iMac gecrashed, zou toch niet mogen voor een pc van 2000 euro en 4 jaartjes oud, tzal mij weer geld kosten :(
++ normaal gezien nog wel een tof weekend
- maar niet veel gamen
+ hopelijk lukt het me om ook nog wat te leren
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

890
--- Mensen appreciëren echt niets meer. Deze week drie (!) keer in verschillende situaties meegemaakt: ik heb mij voor andere mensen uit de naad gewerkt en zelfs geen "dank u" gekregen. ;( (Eén keer een "ja, oké" en twee keer helemaal geen antwoord, al 4 dagen)
--- Daardoor een beetje een dipje en lage bloeddruk gisteren. -_-
+++ Zo even naar Maastricht, hopelijk een mooie Trenchcoat vinden, en daarna een heel nieuw kapsel laten aanmeten door de kapper. Een Wob of een Wavy Bob. Da's zoals een Bob, maar dan met gegolfd haar. 8) Benieuwd!
+++ Daarna komt het vriendje langs!
+++ Gisteren goede training gehad in Final Fantasy XIV Online! We zitten met ons team aan fase 4/4 van de moeilijkste boss fight. Waarschijnlijk gaan we hem maandag eindelijk verslaan, want de eerste drie fases kunnen we nu foutloos! (--- Wel een heel pittig Healer-stukje in de vierde fase.)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

891
gamerke1992 wrote:Bedankt om mij nog te willen overtuigen :p Ik ben op hun site nog wat gaan speuren en nu blijkt dat mijn 'prijs' eigenlijk altijd gratis is. Ik had dat gewonnen via een actie van de federale overheid, maar op de site van die ford driving skills staat dat het gratis is om deel te nemen.
+++ Ik ga dus niet speciaal tot daar rijden Het slippen en noodstop maken is het enige wat ik daar interessant zou vinden. Maar met 200 deelnemers, zal die tijd om te oefenen maar heel kort zijn vrees ik.
Zo klinkt het inderdaad minder speciaal...
dividedx11 wrote:++ verbande vinger ziet er al wat beter uit
-- gestuikt op mijn knie en hij doet zeer
- weeral een vallingske
---- iMac gecrashed, zou toch niet mogen voor een pc van 2000 euro en 4 jaartjes oud, tzal mij weer geld kosten
Ik lees je tekst en ik voel ai...ai....oei.
Leen wrote:--- Mensen appreciëren echt niets meer. Deze week drie (!) keer in verschillende situaties meegemaakt: ik heb mij voor andere mensen uit de naad gewerkt en zelfs geen "dank u" gekregen. (Eén keer een "ja, oké" en twee keer helemaal geen antwoord, al 4 dagen)
--- Daardoor een beetje een dipje en lage bloeddruk gisteren. -_-
Ken je die film Me, Myself en Irene? Eens goed tieren tegen die kloothummels!


+++ Nieuwe trailer Terminator
+++ Nieuwe trailer Star Wars film
--- Gisteren gras gedaan...zowat het enige moment dat uiteindelijk positief is gebleken, want er ervoor en erna was het zeer moeilijk met mijn vader... :bomb: ;(
--- Ik moet veel meer slapen...
+++ Vandaag F1

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 27 dagen
+++ Nog 54 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

894
-- het gevoel dat ik veel te veel dingen tegen m'n zin moet doen de laatste tijd... mss eens gaan beslissen wat ik ermee ga doen
++ gisteren was de Friday Night Magic nog wel tof maar ik was duidelijk echt een beginneling, moest constant uitleg vragen
-- zit nog met slaap en vermoeidheid in m'n hoofd
-- weinig tijd hebben voor vanalles
-- paper moet nog af, weer nog iets dat er bijkomt
-- ander werk dat ook nog af moet
-- zucht
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

895
+++ Gisteren gaan babysitten op mijn buurmeisje, ze is nog maar 8 maanden en ze is zoooo flink geweest, veel in mijn armen liggen slapen, maar als ze wakker was dan waren een koekpapiertje en vooral mijn sleutels heel interessant <3
+++ Gisteren ook een heerlijke middag in het stad gehad met een vriendin die ik al eeuwen niet meer gezien had, het was echt zalig! :hug:
--- Wel met0t0 bijna niet kunnen zien, hij heeft het ook al zo druk :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

896
-- I wanna scream, I wanna jump for joy ....
-- I wanna scream, I wanna jump for joy ....
-- I wanna scream, I wanna jump for joy ....
-- I wanna scream, I wanna jump for joy ....
-- I wanna scream, I wanna jump for joy .... :O :music:

++ Het weer blijft goed
+ Vanavond hockeywedstrijd van m' nonkel
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

897
Captain Witwicky wrote:
Ken je die film Me, Myself en Irene? Eens goed tieren tegen die kloothummels!
Ah, die ken ik niet! Zal het eens opzoeken. :cool: En tja, tieren is niet zo professioneel. D:

+++ Ik hou van mijn nieuwe kapsel! Ik weet dat veel vrienden zaagden om "lang haar" bij mij, maar ik heb het geprobeerd (tot over mijn schouders), en... Ik heb er een heel groot stuk af laten doen. Alles is nu op de hoogte van mijn kin. SORRY BUT NOT SORRY! :lol:
+++ Mooi zwart jurkje gekocht!
+++ Leuk verjaardagscadeautje gevonden voor mijn vriendin Eva (vroeger hier bekend als DEMIGEWD). ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

898
Leen wrote:
Captain Witwicky wrote:
Ken je die film Me, Myself en Irene? Eens goed tieren tegen die kloothummels!
Ah, die ken ik niet! Zal het eens opzoeken. :cool: En tja, tieren is niet zo professioneel. D:

+++ Ik hou van mijn nieuwe kapsel! Ik weet dat veel vrienden zaagden om "lang haar" bij mij, maar ik heb het geprobeerd (tot over mijn schouders), en... Ik heb er een heel groot stuk af laten doen. Alles is nu op de hoogte van mijn kin. SORRY BUT NOT SORRY! :lol:
Tis een van de grappigste en beste films met Jim Carrey. Was gisteren zelfs op tv :p
Eneuh...altijd doen wat jij wilt met je haar, ze moeten van je haar blijven! Bij mij is het omgekeerd. Zagen voor kort, laat ik het lekker tot half mijn rug groeien, neh :D

--- Mijn vader neut tegen mij over bepaalde zaken, doet die het zelf ook... :L:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

900
++ dan toch The Witcher 3 maar besteld, er was een mooie actie op bol.com :p
-- my portemonnee doesn't like
-- volgende week vrijdag pleiten
-- 'vakantie' bijna gedaan
-- 1 van m'n honden die stoute dingen doet en ik die ze dan moet straffen D:
++ rustig avondje nog
++ toch zalig dat het nog tot zolang licht blijft
++ morgen ook een rustige dag
++ al iets minder gestresseerd dan eerder vandaag
-- boek van Fables nog niet verzonden
Image
cron