Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

935
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:-- niet zo simpel om online voor een deftige prijs Magic: The Gathering boosterpacks te vinden precies D:
Cool, nog iemand die Magic speelt :)
Een goeie site met goedkope Magic-kaarten is https://www.summoner.nl/showcategory.ph ... +Gathering
Zeer goedkope prijzen voor boosterboxen (rond de 85 euro) en boosterpacks (tussen 2.5 en 3 euro).
Nog maar pas hoor, ben verre van pro haha. :D

En ja die site was ik al tegen gekomen en lijkt deftig, ware het niet dat de verzendkosten wat tegenvallen. :/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

937
+++ Lunchen in de zon op de Oude Markt in Leuven.
+++ Wat is het toch heerlijk om in het centrum van Leuven te werken! :D
--- Werken in een oud herenhuis zonder ventilatie. En dat wordt nog erger, veel erger.
+++ Mijn promotor was een weekje met vakantie en was heel tevreden over mijn werk van de afgelopen week.
+++ Hopelijk vandaag eindelijk met mijn Final Fantasy XIV-team de moeilijkste boss van het spel verslaan. We're getting so close! Ik hoop dat iedereen geconcentreerd is vanavond. :3
+++ Nieuw tekeningetje op mijn blog: http://fabledfox.blogspot.com/

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

938
Elexus wrote:
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:-- niet zo simpel om online voor een deftige prijs Magic: The Gathering boosterpacks te vinden precies D:
Cool, nog iemand die Magic speelt :)
Een goeie site met goedkope Magic-kaarten is https://www.summoner.nl/showcategory.ph ... +Gathering
Zeer goedkope prijzen voor boosterboxen (rond de 85 euro) en boosterpacks (tussen 2.5 en 3 euro).
Nog maar pas hoor, ben verre van pro haha. :D

En ja die site was ik al tegen gekomen en lijkt deftig, ware het niet dat de verzendkosten wat tegenvallen. :/
Ik ben ook geen pro zeh. Mijn broer en ik hadden is het idee van elk een starter pack te kopen en dan ook een boosterbox te kopen. De kosten wat verdelen. Maar inderdaad de verzendkosten zijn wat hoog. Wel voordelig als je zo duurdere dingen koopt op die site, zoals een boosterbox. :cool:

OT:

- Celtics verloren van de Cavaliers. Toeme toch. Hopelijk winnen ze morgen.
- Slecht geslapen dus keimoe
- voor ik eet heb ik geen honger en na het eten heb ik wel honger. Logica.
+ Taak die morgen afmoest uitgesteld naar zondag. Zalig gewoon.
+ sebiet nieuwe game of thrones aflevering bekijken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

940
dividedx11 wrote:--- om half 10 in mijn bed gegaan, om 2u in slaap gevallen... Doodmoe...
Dat gevoel ken ik ook. En ge begint dan ook aan van alles en nog wat te denken.

-------Ennnnnnnnn... ik heb geen date voor het galabal ;(
+++ We gaan wel met wat mensen van de klas voor het galabal eten
+++ Mijn vrienden hebben ook niemand gevonden. Dan voel ik me toch niet zo alleen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

943
Leen wrote:+++ Lunchen in de zon op de Oude Markt in Leuven.
+++ Wat is het toch heerlijk om in het centrum van Leuven te werken! :D
--- Werken in een oud herenhuis zonder ventilatie. En dat wordt nog erger, veel erger.
+++ Mijn promotor was een weekje met vakantie en was heel tevreden over mijn werk van de afgelopen week.
+++ Hopelijk vandaag eindelijk met mijn Final Fantasy XIV-team de moeilijkste boss van het spel verslaan. We're getting so close! Ik hoop dat iedereen geconcentreerd is vanavond. :3
+++ Nieuw tekeningetje op mijn blog: http://fabledfox.blogspot.com/
als je opeens de trappen en/of zolder hoort kraken bel je best Ghostbusters hé Leen, dat heb je soms wel met die oude huizen :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

944
fsterchele23 wrote:++ woensdag comedynight
Op tv of ergens in Gent? Ik wil ook eens mee als je nog eens met met0t0 en Sam en Shana afspreekt :girl:
Leen wrote:--- Werken in een oud herenhuis zonder ventilatie. En dat wordt nog erger, veel erger.
Hebben jullie een diepvries? Of een vriesvakje in de koelkast? Probeer zoveel mogelijk ijsblokjes te maken (in de blokker vindt je handige en goedkope vormpjes) en zet een bakje ijsblokjes voor een ventilator. Verder heb je ook nog 'cool wraps' dan zijn dingen voor rond uw nek, ze drukken niet, maar ze zitten vol kristallen die vol water zitten en u heerlijk fris houden :)

+++ Zondag heerlijk gefietst met met0t0 <3
++ Gisteren weer een heleboel vriendinnen terug gezien
+++++++ Vandaag geen curriculumontwikkeling :party:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

945
----- mijn schouder is helemaal useless, heb er blijkbaar verkeerd op geslapen en nu doet elke beweging pijn ;(
++ niet veel les vandaag
-- paper moet af
-- voorbereiding pleiten moet af
-- geen zin in vrijdag D:
++ bol.com die me de prijsverlaging van een item dat ik had gekocht terugbetaald met een iets betere cadeaubon xD
-- argh mijn schouder D:
+/- vandaag lui zijn en met de auto naar het busstation
Image
cron