Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

949
Ligeiro wrote:+++ ik heb een nieuwe favoriet bij ben&jerry's: cinnamon buns
Klonk eerst als een striptent... :P


--- Diep maar kort geslapen...
+ Wel beter wakker geworden dan eerdere dagen...
+++ Gisteren was Person of Interest weer lekker
+++ Nieuwe screens van DMC4: SE en video
+++ Nieuwe screens voor Mad Max om de dag te beginnen
+++ Nieuwe DLC van Dragon Ball bevat de Super Saiyan God Super Saiyan transformaties
+++ Nieuwe trailer Jurassic World
+++ En het goede nieuws stopt niet, Transformers 5 komt in 2017

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 24 dagen
+++ Nog 51 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

956
+++ Gisteren leuke vergadering gehad van The Big Draw in Leuven. Het grootste tekenfestival van België. :love:
+++ Zelf ook betrokken bij een aantal leuke activiteiten. 100 etalages worden beschilderd in het centrum van Leuven, en daar zou ik er ook eentje van mogen doen. :D
+++ Voor de vergadering de wijze beslissing genomen om een wijntje te bestellen op het terras van Het Stuk, en daar fijn wat getekend met op de achtergrond de generale repetitie van een verdomd goed bandje, FùGù MANGO.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

957
---- ik heb blijkbaar met mijn kookkunsten de snijplank van m'n papa vermoost, tedju
-- vandaag PO voorbereiden
-- vandaag paper
++ klasgenoot vond paper er goed uitzien, da's toch al iets
++ thuis zijn door staking, huehue
-- niet weten of de kuisvrouw morgen of overmorgen komt (dat verandert hier wel elke week)
++ vandaag zou Fables Deluxe vol 1 moeten toekomen!
-- al echt een lange tijd niet meer gegamed :(
++ dat verandert hopelijk een beetje na de 30ste april, maar niet teveel cuz examens
-- vrijdag pleiten
++ zaterdag naar nieuwe Avengers gaan kijken
-- zondag familiefeest D:
++ normaal rustige dag vandaag
++ ja ik zou het snel gewoon zijn, alleen wonen (wel met huisdiertjes) :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

958
Elexus wrote:-- al echt een lange tijd niet meer gegamed
++ zaterdag naar nieuwe Avengers gaan kijken
Aja? Lang niet gegamed? :P Ik ben al ongeveer 4 maanden gameloos, en het moet al ongeveer zeker een 6-tal maanden zijn dat ik nog eens degelijk heb gegamed.
Ik was van plan om ook zaterdag naar Avengers te gaan, maar weet het nu niet meer zo zeker...

--- Gisteren was het weer verschrikkelijk. Na al het goede nieuws in de ochtend mocht ik de rest van de dag spenderen met een hypocriet klein kind die zijn goesting niet krijgt als mijn vader...veel dingen weer bijgeleerd over mijn vader... :bomb:
--- Ik slaap telkens diep maar wordt telkens wakker voordat mijn wekker gaat, soms een goed uur ervoor en daarna slaap ik slecht...
--- Mijn moeder moest vandaag weer naar het ziekenhuis door die verschrikkelijke hoofdpijnen die ze heeft, ze had vandaag geen oog dicht gedaan :cry:
+++ Op dit moment is mama in orde :cool: Zo te zien kon de trigger een herhalingsspuit zijn voor tetanus, een bijwerking dus...
--- Vandaag misschien mijn laptop delen...
+/- ...dus ik moet plannen wat ik vandaag nog ga doen? Even op de PlayStation, na 4 maanden, of iets anders...
+/- Moet ergens deze week plannen om een kartonnen display te gaan halen bij de Game Mania van Assassin's Creed Unity & Rogue...
+/- Moet ook Avengers 2 plannen ergens, en dat zonder dat mijn vader er een probleem van maakt (want in feite mogen we dat niet)...

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 23 dagen
+++ Nog 50 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

959
++++ Terug weekje thuis.
++++ Gisterenavond fiets binnen gedaan voor zijn eerste onderhoud (500km), al sms gehad dat ik hem terug mag halen.
-/+ Bijgevolg dus aant twijfelen of ik ga fietsen deze middag.
++++ Killzone Mercenary, zalige game! Die platinum wordt de mijne!
++++ Meegedaan aan een enquête over PS+ op Facebook.
++++ Wss zondag naar Plopsaqua met de kleine van mijn vriendin. Tickets zijn nu tijdelijk 5 euro goedkoper! :P
Image
cron