Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10037
Ik zou me toch niet te veel abonneren op al die services. Na een tijd wordt je het zo gewoon dat je niet meer zonder wilt of gebruik je het ene amper en is het sluimerend abo geldverspilling. Ik heb nu ook die Streamz en ik ga het binnenkort opzeggen. Je kan blijven kijken om te kijken. Netflix premium deel ik met 4 accounts dus is spotgoedkoop en dat is nog steeds 'het' platform vindt ik. Meer dan genoeg te zien alleen daar op. Heb nog andere hobby's ook. Spreek dan geheel voor mezelf natuurlijk €90/jr is eigenlijk best goedkoop voor Disney als je daar kinderen mee gelukkig kan maken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10038
RoyVdW wrote:Ik zou me toch niet te veel abonneren op al die services. Na een tijd wordt je het zo gewoon dat je niet meer zonder wilt of gebruik je het ene amper en is het sluimerend abo geldverspilling. Ik heb nu ook die Streamz en ik ga het binnenkort opzeggen. Je kan blijven kijken om te kijken. Netflix premium deel ik met 4 accounts dus is spotgoedkoop en dat is nog steeds 'het' platform vindt ik. Meer dan genoeg te zien alleen daar op. Heb nog andere hobby's ook. Spreek dan geheel voor mezelf natuurlijk
Image
€90/jr is eigenlijk best goedkoop voor Disney als je daar kinderen mee gelukkig kan maken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik bekijk het anders. In ga niet meer naar de bioscoop, wat al snel 20+ euro is voor 1 keertje indien je wat popcorn enzo wilt. Doe dat 3 keer en ik heb al meer uitgegeven dan mijn Disney plus abonnement van een jaar.

Is ook van toepassing op Netflix natuurlijk. En deze deel ik ook met iemand van de familie waardoor ik 7 euro per maand betaal.

Voor mij persoonlijk is de gezamenlijke kost van 11,20 euro per maand voor beide services het dubbel en dik waard. Ook al kijk ik maar enkele keren per week.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10044
RoyVdW wrote: 06 Apr 2021 22:43 Ik zou me toch niet te veel abonneren op al die services. Na een tijd wordt je het zo gewoon dat je niet meer zonder wilt of gebruik je het ene amper en is het sluimerend abo geldverspilling. Ik heb nu ook die Streamz en ik ga het binnenkort opzeggen. Je kan blijven kijken om te kijken. Netflix premium deel ik met 4 accounts dus is spotgoedkoop en dat is nog steeds 'het' platform vindt ik. Meer dan genoeg te zien alleen daar op. Heb nog andere hobby's ook. Spreek dan geheel voor mezelf natuurlijk
Image
€90/jr is eigenlijk best goedkoop voor Disney als je daar kinderen mee gelukkig kan maken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik volg je wel hoor Roy. Aan de andere kant moeten we mee met onze tijd. Het zorgt er denk ik alleen maar voor dat we meer gericht naar zaken gaan kijken die we zelf interessant vinden. Op tv vind ik mezelf toch véél nodeloos zappen. En eigenlijk keek ik al zėėr weinig tv. YouTube is een vast gegeven geworden bij mij.
Denk dat het Netflix zal worden in eerste instantie.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10046
zenmaster wrote: 07 Apr 2021 20:55
gamerke1992 wrote: 07 Apr 2021 18:36
zenmaster wrote: 07 Apr 2021 16:58 - lang niet ingelogd...
+ fijn om te zien dat dit nog leeft. 🙂👍🏻
We keep pressing X :p
😂 lekker droog. Top

Hey Sora,

+ top hier, en met jou?
Heb eindelijk een PS4, net nu de PS5 er is. Typisch.
+/- Maar niet iedereen heeft al de PS5 verneem ik... LOL
+ Mij gaat het goed maar wat minder corona om ons heen zou welkom zijn. Wel al mijn eerste prikkie gehad! :D
+ Ik heb ook geen PS5, de PS4Pro doet het uitstekend en genoeg games ervoor. Mijn huisgenoot heeft wel een PS5 dus echt missen doe ik hem niet. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10047
---- Vrouw ziek :cry: Erge keelpijn, zware hoest... Wordt vanmiddag getest. Eeuurghhh :(
---- Mijn ouders donderdag geweest, Yentl terug bij haar papa ondertussen. Ik hoop dat het geen Covid is.
++++ Vandaag doe ik niks. Alweer 2 van de 4 dagen thuis met vanalles in de weer geweest.
---- Al weken bezig met de good playthrough van Infamous 2. Ga eens moeten voortmaken als ik nog een platinum wil halen vóór de volgende update van de leaderboards.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10048
NTGSruler wrote: 10 Apr 2021 08:46 ---- Vrouw ziek :cry: Erge keelpijn, zware hoest... Wordt vanmiddag getest. Eeuurghhh :(
---- Mijn ouders donderdag geweest, Yentl terug bij haar papa ondertussen. Ik hoop dat het geen Covid is.
++++ Vandaag doe ik niks. Alweer 2 van de 4 dagen thuis met vanalles in de weer geweest.
---- Al weken bezig met de good playthrough van Infamous 2. Ga eens moeten voortmaken als ik nog een platinum wil halen vóór de volgende update van de leaderboards.
Ik hoop met je mee dat het geen Covid is beste Ruler. :hug:

+ - De volgende leaderboards zullen wel een paar weken worden uitgesteld gezien het gebrek aan medals en het ontbreken van een betrouwbare manier om mijn lijsten te publiceren. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron