Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10112
Mr.Wolf wrote: 27 Apr 2021 14:59 ------ Binnenkort voor het bestuur van de politie een powerpoint geven over mijn stage als eindopdracht! Is iets te spannend voor mij :p
+++ Ik word de laatste tijd vaak gebeld door bedrijven die interesse hebben in mij
??? Bedrijven die graag bij de politie willen infiltreren? :O
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10113
- - - De mensheid is er in veertien maanden behoorlijk op vooruit gegaan. Dacht ik toen nog dat het hoogste doel in het leven WC papier was, nu is me duidelijk geworden dat het ultieme doel verlegd is naar een nieuw T-shirtje, een billieboekenkast of een drankje op een terras. :?

Triest, zelfs de zon verschuilt zich alweer.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10116
Sanity penguin wrote: 29 Apr 2021 08:47 19-jarige gamer bekent willekeurige moord: “Wou eens weten hoe het voelde om iemand neer te steken”

https://www.hln.be/tielt/19-jarige-game ... ~a652b1d5/

--- Het zal weer aan de games liggen zeker? ;)
Topjournalistiek ook op elke verwijzing naar de jongere als "de gamer" te benoemen.
Ik dacht net hetzelfde als ik dat las. Die journalist wil gewoon views. Ik krijg het daar van!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10117
Sora_Lizard wrote: 28 Apr 2021 16:43 - - - De mensheid is er in veertien maanden behoorlijk op vooruit gegaan. Dacht ik toen nog dat het hoogste doel in het leven WC papier was, nu is me duidelijk geworden dat het ultieme doel verlegd is naar een nieuw T-shirtje, een billieboekenkast of een drankje op een terras. :?

Triest, zelfs de zon verschuilt zich alweer.
:think: Ik was me er niet eens van bewust dat er weer meer mocht, maar als ik de berichten erover lees zijn die juist heel positief over hoe het verlopen is?? (N.a.v. jouw post even wat opgezocht, want nieuws kijk ik niet, dus zoals gezegd was ik me er niet eens van bewust dat het gister 28 april was en er dus meer mocht) Om eerlijk te zijn verwacht ik zelf ook weinig tot geen verandering in de besmettingscijfers. Ik waardeer het dat Kuipers eerlijk is en aangeeft dat hij niet denkt dat de avondklok enig verschil heeft gemaakt voor wat betreft de besmettingen. Daar houd ik van: misschien een verkeerde keuze gemaakt o.b.v. bepaalde verwachtingen, als dat zo blijkt te zijn het niet recht proberen te lullen, maar gewoon toegeven dat je (waarschijnlijk) mis zat.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10118
paveman wrote: 29 Apr 2021 12:11
Sora_Lizard wrote: 28 Apr 2021 16:43 - - - De mensheid is er in veertien maanden behoorlijk op vooruit gegaan. Dacht ik toen nog dat het hoogste doel in het leven WC papier was, nu is me duidelijk geworden dat het ultieme doel verlegd is naar een nieuw T-shirtje, een billieboekenkast of een drankje op een terras. :?

Triest, zelfs de zon verschuilt zich alweer.
:think: Ik was me er niet eens van bewust dat er weer meer mocht, maar als ik de berichten erover lees zijn die juist heel positief over hoe het verlopen is?? (N.a.v. jouw post even wat opgezocht, want nieuws kijk ik niet, dus zoals gezegd was ik me er niet eens van bewust dat het gister 28 april was en er dus meer mocht) Om eerlijk te zijn verwacht ik zelf ook weinig tot geen verandering in de besmettingscijfers. Ik waardeer het dat Kuipers eerlijk is en aangeeft dat hij niet denkt dat de avondklok enig verschil heeft gemaakt voor wat betreft de besmettingen. Daar houd ik van: misschien een verkeerde keuze gemaakt o.b.v. bepaalde verwachtingen, als dat zo blijkt te zijn het niet recht proberen te lullen, maar gewoon toegeven dat je (waarschijnlijk) mis zat.
Ik ben geen deskundige op de gebieden waar hierover gesproken wordt en een vergelijking waar de heer Kuipers over spreekt gaat al geheel mank daar er geen 'placebo' is voor een avondklok of welke maatregel dan ook. Vergelijkingen en berekeningen lopen sowieso fout daar een aanzienlijk deel van de bevolking zich niet aan de maatregelen houdt. Dus zal iedereen wel weer een beetje gelijk hebben.
Feit is echter wel dat in alle landen waar te weinig maatregelen genomen worden of maatregelen te snel worden losgelaten het virus blijkbaar weer snel om zich heen grijpt.

Maar daar ging mijn 'stukje' in het geheel niet over. Aanvankelijk, geheel in het begin van de crisis, sloeg men massaal WC papier in. Was het een voorruitziende blik van die mensen omdat je er, al dan niet gebruikt, prima mondkapjes van zou kunnen maken? Nu echter ging men vrijwillig een uur of langer in een wachtrij staan om een T-shirt of een onderbroekje te kopen. Of een boekenkast of een supernoodzakelijke weetikveel dat je zelf in elkaar kunt schroeven. Er vormden zich zelfs wachtrijen om even op een terrasje te mogen zitten. God, god, god wat hebben we dat gemist.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10120
++ Dat vermoedde ik al en dus leek me een korte toelichting noodzakelijk. :)

Overigens heeft niet alleen de horeca maar ook de middenstand het hard nodig. In zo'n situatie denk ik dan al gauw dat er morgen weer een dag is en dan hebben ze het nog steeds nodig. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10122
+++ ik mag een opleiding starten dit jaar bij Vlerick Business school op kosten van mijn baas :)
+++ bedoeling dat ik hiermee dan doorgroei later
+++ addicted to running. Ik word er zo zen en blij van. Gisteren 8km gedaan aan gemiddelde van 12 km/h. Vandaag 6km met ontzetten veel heuvels aan 11 km/h. En morgen ga ik met 2 vrienden lopen.
--- Ik moet wel opletten voor blessures, dat wil ik absoluut voorkomen.
+++ ik wil zowel uithouding trainen als mijn vetpercentage naar beneden krijgen.
--- 10 jaar geleden toen ik super fanatiek sportte had ik een vetpercentage van 7%. Nu zit ik aan 25% haha :p Dus er is nog wel wat werk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10123
Echt respect voor jouw hardlopen...! Wel om denken inderdaad: 2 dagen achtereen dezelfde spiergroep(en) gebruiken is binnen het sporten eigenlijk een no-go. Laat staan 3. Dat is inderdaad vragen om blessures.
Ik ben ook weer rustig aan begonnen. Ik heb al moeite om 3,5 km te rennen :lol: Al heeft dat er ook wel mee te maken dat ik wel behoorlijk op snelheid wil proberen te blijven. Ik hoef geen duurloper te worden: als we weer mogen voetballen wil ik daar voldoende conditie voor hebben. Die 3,5km doe ik naar verloop van de km's steeds langzamer, haha, maar gister wel een PR (van de laatste tijd) op 2-4 km van 4:38/km (13,5 km/u) gemiddeld.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10124
paveman wrote: 03 May 2021 08:35 Echt respect voor jouw hardlopen...! Wel om denken inderdaad: 2 dagen achtereen dezelfde spiergroep(en) gebruiken is binnen het sporten eigenlijk een no-go. Laat staan 3. Dat is inderdaad vragen om blessures.
Ik ben ook weer rustig aan begonnen. Ik heb al moeite om 3,5 km te rennen :lol: Al heeft dat er ook wel mee te maken dat ik wel behoorlijk op snelheid wil proberen te blijven. Ik hoef geen duurloper te worden: als we weer mogen voetballen wil ik daar voldoende conditie voor hebben. Die 3,5km doe ik naar verloop van de km's steeds langzamer, haha, maar gister wel een PR (van de laatste tijd) op 2-4 km van 4:38/km (13,5 km/u) gemiddeld.
Dat is al een stevige snelheid dan ;)

En je hebt volledig gelijk. Ik probeer normaal altijd 1 tot 2 rustdagen in te plannen tussen elke loopsessie. Maar zaterdag (wat mijn rustdag moest zijn), was het zo mooi weer en had ik er gewoon te veel zin in. Zeker als je ziet hoeveel regen er deze week voorspeld is. Dus nu heb ik mijn lichaam beloofd om pas woendag terug te gaan lopen :p Ik voelde het gisteren ook dat de 3de keer er te veel aan was. Mijn bovenste beenspieren waren verkort van de inspanning, wat er voor zorgde dat ik meer moeite had.
Image
cron