Re: 'It's all about the drinks'-topic

1023
gamerke1992 wrote:Yes onze expert is weer terug :jip:

Ik heb recent pas voor de eerste keer een Westmalle gedronken (omdat ik het nodig had voor een gerecht). En dat beviel mij goed!
De tripel?
Fantastisch (maar veraderlijke trappist)
Er komt trouwens een nieuwe trappist
Rochefort brengt dit weekend ook een tripel uit!

On a sidenote:
Mout - Check
Hopkorrels - Check
Brouwsuiker - Check
Gist - Check
Ne ghiejlen nest gerief - Check
Laat het brouwen beginnen! :bier: :bier: :bier:

Image


Nen Amber aant brouwen.

Trouwens na het gebruik van het mout hebben we er pannenkoeken van gebakken :D
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

1026
Aha, het topic kan terug op gang komen! :cool:

Toevallig de nieuwe Rochefort al gevonden? Ik ga in de loop van volgende week eens in wat supermarkten kijken, anders in de drankhandel in de buurt.

Veel succes met het brouwen! Hoe lang doet ge er zo ongeveer over om een bier op punt te krijgen?

Re: 'It's all about the drinks'-topic

1027
met0t0 wrote:Aha, het topic kan terug op gang komen! :cool:

Toevallig de nieuwe Rochefort al gevonden? Ik ga in de loop van volgende week eens in wat supermarkten kijken, anders in de drankhandel in de buurt.

Veel succes met het brouwen! Hoe lang doet ge er zo ongeveer over om een bier op punt te krijgen?
Jow metoto. Dit weekend gelanceerd maar zo goed als niet te verkrijgen.

Maaaaaaar ik ben in contact met enkele bierafzetters hier in aalst en dinsdag = levering dus woensdag (HEEL mss dinsdaglaat) in de winkel.
Wel beperkte oplage voor elke winkel.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

1028
met0t0 wrote:Aha, het topic kan terug op gang komen! :cool:

Toevallig de nieuwe Rochefort al gevonden? Ik ga in de loop van volgende week eens in wat supermarkten kijken, anders in de drankhandel in de buurt.

Veel succes met het brouwen! Hoe lang doet ge er zo ongeveer over om een bier op punt te krijgen?
nu Shampi back is ? reken maar van yes !

Re: 'It's all about the drinks'-topic

1029
ShAmPi wrote:Maaaaaaar ik ben in contact met enkele bierafzetters hier in aalst en dinsdag = levering dus woensdag (HEEL mss dinsdaglaat) in de winkel.
Wel beperkte oplage voor elke winkel.
Toevallig al succes gehad? Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar ook nog niet in een winkel geweest :lol:
Als ik het zo hoor, zou het mij verbazen dat hij zomaar in alle supermarkten te vinden is.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

1030
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Maaaaaaar ik ben in contact met enkele bierafzetters hier in aalst en dinsdag = levering dus woensdag (HEEL mss dinsdaglaat) in de winkel.
Wel beperkte oplage voor elke winkel.
Toevallig al succes gehad? Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar ook nog niet in een winkel geweest :lol:
Als ik het zo hoor, zou het mij verbazen dat hij zomaar in alle supermarkten te vinden is.
Ja hoor. Had er 8. Uiteindelijk zal je ze makkelijker vinden hoor. Ik vind hem heel lekker. Beetje fruitig. Beetje een mix van ipa en een witteken.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

1034
ShAmPi wrote:Brouwer oaked is SUPER. Al vant vat gedronken ook.
De indulgence vindek maar meh..
De andere ken ik niet.

Maar we hebben wel dezelfde keukenrobot ^^
Ik deel je mening over beide :)

Goeie keukenrobot (voor zijn prijs toch).

Dat bier dat je niet kent wordt blijkbaar verkocht in een klein bekend straatje in Brugge, vandaar de naam.
Image