Re: Voetbaltopic

107
Club heeft verdienstelijk gespeeld maar ook wel zeggen dat psg lijk niet veel zin had.

Jammer dat het geen punt oplevert en dat allemaal door diagne geen respect heeft voor zen kapitein en coach. Hij mag voor mij direct aanzetten, zo'n egoisme én arrogantie past niet bij onze mentaliteit. Hopelijk zet clement hem een paar weken in de tribune op zen minst. Men kan wel zeggen dat Hans de bal had moeten opeisen maar zo heeft hij ook wel een scène vermeden op het hoogste toneel en dat zou club ook geen goeie naam geven....

Gelukkig wint real vlotjes van onze directe concurrent met een schitterende rodrygo (18jaar)

Bij Brugge liep er ook een talent op het veld die buiten zijn positie moest spelen omdat mata te vervangen. Odillon kossounou is een beest :-)
Image

Re: Voetbaltopic

109
Da_SoldierBE wrote:is diagne niet een uitgeleende speler van die turkse club die ook in zelfde poule zit als brugge :shh:
Ja die komt van Galatasaray. Zal er weinig mee te hebben though. Situatie tussen galata en club in groepsfase blijft hetzelfde. De Turken moeten thuis winnen volgende match tegen club. Bij gelijkspel zuiden ze moeten punten pakken tegen psg

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

110
fsterchele23 wrote:Kheb enkel de 1-3 gezien xd was beetje gelukje dat
Image
Zeker! En niet zo'n beetje geluk ook! :lol: Alhoewel: als je iets soortgelijks vaker dan eens flikt... in hoeverre is het dan nog geluk...? :think:

Het ging mij alleen om het spelbeeld van de eerste pak m beet 60 minuten: 'we' pakten Chelsea bij de strot en voetbalden enorm goed en makkelijk (ogend). Dat zegt niet dat zij geen kansen kregen, maar wel dat we sterker waren. Na die bizarre situatie met 2 rode kaarten in 1 minuut én een penalty tegen was dat natuurlijk compleet anders en mag je blij zijn dat t bij de bizarre uitslag van 4-4 is gebleven. Gezien de situatie bij 11-11, de vreemde beslissingen in die ene minuut én het hoogst discutabele afgekeurde doelpunt in Amsterdam (buitenspel: velen zetten hun vraagtekens bij het moment van stilzetten beeld) kun je rustig concluderen dat het ons in ieder geval niet mee heeft gezeten ;)
Image

Re: Voetbaltopic

111
fsterchele23 wrote:Club heeft verdienstelijk gespeeld maar ook wel zeggen dat psg lijk niet veel zin had.

Jammer dat het geen punt oplevert en dat allemaal door diagne geen respect heeft voor zen kapitein en coach. Hij mag voor mij direct aanzetten, zo'n egoisme én arrogantie past niet bij onze mentaliteit. Hopelijk zet clement hem een paar weken in de tribune op zen minst. Men kan wel zeggen dat Hans de bal had moeten opeisen maar zo heeft hij ook wel een scène vermeden op het hoogste toneel en dat zou club ook geen goeie naam geven....

Gelukkig wint real vlotjes van onze directe concurrent met een schitterende rodrygo (18jaar)

Bij Brugge liep er ook een talent op het veld die buiten zijn positie moest spelen omdat mata te vervangen. Odillon kossounou is een beest :-)
Ongelofelijke uitslag die van Real overigens.

Ik heb iets van die situatie met Diagne meegekregen inderdaad. Ik vind dat je zoiets best op had kunnen lossen zonder er een scène van te maken, hoor. Ik heb de beelden niet gezien, maar op z'n minst opeisen en hem even herinneren aan de afspraken die er zijn gemaakt. Als ie dan nog stijfkoppig z'n zin doordrukt kun je er alsnog voor kiezen om er geen scène van te maken....

Diagne zelf lijkt me verder voorlopig even uitgespeeld bij Club idd. Duidelijk maken dat de organisatie zulk gedrag ook niet pikt.
Image

Re: Voetbaltopic

112
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:Club heeft verdienstelijk gespeeld maar ook wel zeggen dat psg lijk niet veel zin had.

Jammer dat het geen punt oplevert en dat allemaal door diagne geen respect heeft voor zen kapitein en coach. Hij mag voor mij direct aanzetten, zo'n egoisme én arrogantie past niet bij onze mentaliteit. Hopelijk zet clement hem een paar weken in de tribune op zen minst. Men kan wel zeggen dat Hans de bal had moeten opeisen maar zo heeft hij ook wel een scène vermeden op het hoogste toneel en dat zou club ook geen goeie naam geven....

Gelukkig wint real vlotjes van onze directe concurrent met een schitterende rodrygo (18jaar)

Bij Brugge liep er ook een talent op het veld die buiten zijn positie moest spelen omdat mata te vervangen. Odillon kossounou is een beest :-)
Ongelofelijke uitslag die van Real overigens.

Ik heb iets van die situatie met Diagne meegekregen inderdaad. Ik vind dat je zoiets best op had kunnen lossen zonder er een scène van te maken, hoor. Ik heb de beelden niet gezien, maar op z'n minst opeisen en hem even herinneren aan de afspraken die er zijn gemaakt. Als ie dan nog stijfkoppig z'n zin doordrukt kun je er alsnog voor kiezen om er geen scène van te maken....

Diagne zelf lijkt me verder voorlopig even uitgespeeld bij Club idd. Duidelijk maken dat de organisatie zulk gedrag ook niet pikt.
Hans wilde wss geen scene maken op het Europese toneel, hij weet ok wel dat diagne nen koppigaard is en zou de bal niet afgeven.

Kheb van ajax niet meer gezien dan de tegentreffer. Kwas ant kijken naar genk en zapte eens tss de kanalen tssdoor voor de standen te zien.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

114
paveman wrote:Voor wat ik begreep is het ook niet het eerste incident, toch? Dan kan ik me er zeker al wat meer bij voorstellen ja.
Het is het eerste incident in Brugge waarbij ge echt zegt van dat kan niet meer langer. Bij Dennis hadden we ook int begin wat kleine probleempjes met steralures maar bleef binnen de perken en zie nu, hij verdedigt mee tot de eigen cornervlag. Wat diagne nu heeft uitgehaald is onaanvaardbaar en zie je ook dat er niks gaat veranderen aan hem in de loop van tijd. Diagne is ook geen 20 meer zoals Dennis toen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

115
Wellicht niet de gehoopte uitslag, maar wel blij met het punt sterche? Ik begreep dat Club eigenlijk meer had verdiend.

En wat gebeurde daar na die 1-1 joh... Van Diatta is gewoon dom, maar die Matta (?) dat is toch nooit geel...?
Image

Re: Voetbaltopic

116
paveman wrote:Wellicht niet de gehoopte uitslag, maar wel blij met het punt sterche? Ik begreep dat Club eigenlijk meer had verdiend.

En wat gebeurde daar na die 1-1 joh... Van Diatta is gewoon dom, maar die Matta (?) dat is toch nooit geel...?
Ik zat op een optreden met metoto, dus ik heb geen flauw idee xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

118
paveman wrote:Ben jij nou een fan of wa…
Image
Jammer dat je de wedstrijd hebt moeten missen, maar ik hoop dat het concert leuk was ;)

Wat vind je van de uitslag? Hebben jullie hier wat aan?

Link met beelden wat er gebeurde
Concert wa eerder gepland dan de matchen. Kheb al gelezen op sporza. Blijkbaar kon diatta al eerder rood hebben en tis nie alleen dom van diatta ma ook dom van mata. Gewoon niet doen en dan krijg ke die rode nie

Kzal thuis dan een lijken naar het filmpje. Ook een ramp dat hazard geblesseerd uitvalt. Hij heeft nu net zen draai gevonden in real....
Image

Re: Voetbaltopic

119
Tja, ik vond die van Mata wel wat overtrokken, hoor. Hoe vaak schopt iemand wel niet tegen een cornervlag aan en krijgen ze niets. Tenzij voor iedereen duidelijk is dat hier geel voor staat, vind ik dat je m niet moet geven. Maar goed: als je de regels precies volgt zal de scheids wel gelijk hebben.

Erg sneu voor Hazard idd, wat ik begreep ziet t er ook redelijk ernstig uit.
Uitslag van Real was ook jammer, begreep ik. Schijnt dat 4/5-0 een meer terechte uitslag gezien spelbeeld was geweest dan deze 2-2.
Image

Re: Voetbaltopic

120
Beetje jammer voor Club. Hier hadden ze kans om te winnen maar tegenslag gehad int begin van de wedstrijd.
Nu maar hopen dat PSG geen off day heeft tegen Galatasaray. Ik zie Club thuis tegen Real fijntjes de boot ingaan met hopelijk niet te veel doelpunten. Hopelijk voor Club is het voldoende om Europees te overwinteren.
Image