Re: Vragentopic

106
Kolm wrote:En leuk extra probleem bij de ubisoft store: Ik had mijn aankoop dus geregistreerd en niet kunnen betalen omdat het geld nog niet op mijn Paypal stond. Er was echter geen enkele mogelijkheid om die betaling opnieuw te proberen via de ubisoft site! Ik heb dus maar een heel nieuw order gedaan... :L:
precies een store met wat 'onvolledigheden' :q:

Re: Vragentopic

110
RoyVdW wrote:Zitter sommigen hier nog op andere fora? Vraag mij dat allang af. Zit enkel hier.
Voor opm zat ik op Ratchet Galaxy (heb daar ook 2000 posts dus heb daar wel effe gezeten, zeker als je weet dat het daar nog niet de helft zo druk is als bij ons) en op Insomniac Games. Die sites check ik nog wel eens om de 2 maand, voor de rest geen andere fora.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

111
RoyVdW wrote:Zitter sommigen hier nog op andere fora? Vraag mij dat allang af. Zit enkel hier.
Ja op flipperforum :)
Aankoop en verkoop van arcadetoestellen en pinball machines :)
Alsook technische know how en hulp :D

Wel minder actief daar.
Image

Re: Vragentopic

113
RoyVdW wrote:Zitter sommigen hier nog op andere fora? Vraag mij dat allang af. Zit enkel hier.
Ik op de forums van Rebelscum.com, een website voor verzamelaars van Star Wars items in de ruime zin (actiefiguren, posters, handtekeningen, games, etc...).
Image

Re: Vragentopic

114
Dit is het enige forum waar ik opzit, maar binnenkort ga ik me eens een account aanmaken op het forum van Kinda Funny. Dat is een bedrijfje dat werd opgestart door 4 ex-IGN werknemers. Zij maken awesome content en hun community, de best friends genoemd, is echt de max.
Image

Re: Vragentopic

115
I need some help:

Weet niet echt of het hier thuishoort, maar zou niet weten waar anders...

Op school geeft de leerkracht een stomme opdracht voor de lol als je je handboek niet mee hebt. Ik moet een gedicht schrijven. De klas mocht 2 onderwerpen kiezen die erin moesten zitten.

Het zit zo, iemand zei ooit es dat ik frietvethaar had, en daar zijn ze blijven op doorgaan het hele jaar, terwijl het totale zever is. Ik douch m'n haar dagelijks en een uur later zitten ze alweer te zeveren. Bon, de onderwerpen die ze hebben gekozen waren frieten en haar... Tegen vrijdag moet het gedicht af zijn, 10 regels en liefst wat grappig.

De jongen die ermee begon met frietvethaar te zeggen, zou ik graag een beetje dissen in het gedicht. Hij heet Stef. Als iemand me hierbij kan helpen zou dat heel tof zijn want ikzelf ben hier heel slecht in.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

116
dividedx11 wrote:I need some help:

Weet niet echt of het hier thuishoort, maar zou niet weten waar anders...

Op school geeft de leerkracht een stomme opdracht voor de lol als je je handboek niet mee hebt. Ik moet een gedicht schrijven. De klas mocht 2 onderwerpen kiezen die erin moesten zitten.

Het zit zo, iemand zei ooit es dat ik frietvethaar had, en daar zijn ze blijven op doorgaan het hele jaar, terwijl het totale zever is. Ik douch m'n haar dagelijks en een uur later zitten ze alweer te zeveren. Bon, de onderwerpen die ze hebben gekozen waren frieten en haar... Tegen vrijdag moet het gedicht af zijn, 10 regels en liefst wat grappig.

De jongen die ermee begon met frietvethaar te zeggen, zou ik graag een beetje dissen in het gedicht. Hij heet Stef. Als iemand me hierbij kan helpen zou dat heel tof zijn want ikzelf ben hier heel slecht in.
aparte euh leerkracht heb jij :q:

Re: Vragentopic

118
Harige Frietjes

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Komt dit weer door de frietboer die zijn school niet afmaakte?
Was het door het plagen en pesten dat hij niet verder als een som maken geraakte?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Misschien voelt ie zich onzeker?
En is hij daarom steeds de aansteker?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Sommigen noemen het lef.
Maar ik heb wel het besef
nooit of te nimmer word ik een Stef
Image

Re: Vragentopic

119
ShAmPi wrote:Harige Frietjes

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Komt dit weer door de frietboer die zijn school niet afmaakte?
Was het door het plagen en pesten dat hij niet verder als een som maken geraakte?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Misschien voelt ie zich onzeker?
En is hij daarom steeds de aansteker?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Sommigen noemen het lef.
Maar ik heb wel het besef
nooit of te nimmer word ik een Stef
Fantatisch, ik kan er al zeker enkele zinnen ui gebruiken of misvormen. Het is niet dat hij echt een pestkop is maar hij doet altijd vervelend en gedraagt zich gelijk een klein kind waardoor iedereen hem vervelend vindt. Bedankt!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

120
ShAmPi wrote:Harige Frietjes

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Komt dit weer door de frietboer die zijn school niet afmaakte?
Was het door het plagen en pesten dat hij niet verder als een som maken geraakte?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Misschien voelt ie zich onzeker?
En is hij daarom steeds de aansteker?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Sommigen noemen het lef.
Maar ik heb wel het besef
nooit of te nimmer word ik een Stef
Misschien moet ge een maandelijkse gedichten-special op de blog maken :p
cron