Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1053
Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
--------- Mijn zus (van 12 jaar) reed daarstraks alleen ergens heen
-------- Ze had met een vriendinnetje afgesproken in de drukste straat van Geel
------- Blijkbaar toch weinig volk daar
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
-------- Direct naar vrienden van ons gebeld die bij de politie werken
Ben blij dat je zus ok is.
Ik word zo kwaad als ik die dingen lees, nen mens is niet meer veilig op straat...
Maxidomino wrote:- mijn ouders en broer gaan naar Avengers kijken en ik zit hier thuis mijn presentatie van Frans te maken en literatuurfiches in te vullen voor een literair onderzoek.
Als je alles graag doet tesamen is wel een domper...
dividedx11 wrote:++ Antwerp con was geslaagd
Zalige presskaart
Ligeiro wrote:+/- sterk aan't twijfelen of ik mijn facebook profiel niet zou deleten. ik doe er niks mee, behalve wat chatten met een paar mensen..
Kon je dat niet op non-actief zetten?


De negatieve zaken:
--- Te weing geslapen
--- Te vroeg wakker worden, mijn wekker krijgt zijn kans niet...
--- Wakker worden in de vroege ochtend door een hardnekkige mug (denk toch dat het en mug was), maar die m-f****er wou niet opgeven hé!
--- Voel me fysiek slecht door deze nacht...
--- Gisteren was alles goed totdat het ongeveer tijd was voor het avondeten. Mijn vader die weer kwaad werd omdat ik voor de eerste keer mijn handen was met zeep gisteren (1x !!), mijn vader die kwaad wordt omdat ik 2x keer redelijk snel na elkaar het toilet bezoek...
--- Heel de avond verprutst voor onbenulligheden...
--- Geleerd dat mijn vader een neerbuigende, autoritaire, hypocriete eikel is...

De positieve zaken:
+++ Gisteren The Strain
+++ Raar maar waar, lekker kunnen gamen op Resident Evil 6
+++ Vanavond Person of Interest

En dan normale dingen:
--- Het mag afkoelen voor mij...
--- Woensdag om boodschappen...
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 18 dagen
+++ Nog 45 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1056
--- Mijn vader moest zo nodig weer een opmerking maken...elke dag leer ik bij, elke dag zie ik dat mijn vader verkeerd bezig is en het lukt een mens 100% niet om hem te overtuigen, laat staan om uw mening over te brengen, hij ontvangt gewoon de boodschap niet, discussiëren zonder gevolgen bestaat hier niet (ha, hoe noem je iemand die censuur oplegt?)...Ik heb ook mijn fouten maar het is elke keer hetzelfde liedje bij mijn vader...
--- Ik zit hier weg te kwijnen
--- Strakjes laptop delen, weet niet wat ik ga doen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1061
Captain Witwicky wrote:--- Strakjes laptop delen, weet niet wat ik ga doen...
Mezelf even quoten: ik wist wel wat ik moest doen, nadat mijn vader weer kwaad werd, ging ik gewoon niet op de PlayStation...

--- Gisteren zeer klote dag gehad, mijn vader wou maar niet stoppen met zijn opmerkingen...
--- Vanochtend was het ook weer van hetzelfde, vader moest weer opmerkingen maken en daarjuist zat hij te vragen wat ik doe en verplichte me zowat om werk te zoeken...ik zat nog geen 15min voor mijn laptop, ik mag toch wel mijn mail en het nieuws lezen zeker...
--- Dus mijn vader is een ongeduldige, autoritaire, hypocriete en neerbuigende eikel....
+/- Best ok geslapen, maar ik kan me niet herinneren dat mijn wekker afging en dus vanzelf wakker geworden...
--- Morgen om boodschappen...
+++ Gisteren Person of Interest

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 17 dagen
+++ Nog 44 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1062
--- slechte toets wiskunde
--- mijn opa heeft kankeronderzoeken en ben er wat ongerust over
------- iemand zit iedereen tegen mij op te zetten voor dingen die ik niet gedaan heb. Ik heb haar gewaarschuwd voor iets en nu zit ze tegen iedereen te zeggen dat ik het heb gedn
--- en nu hebk et nog verkloot op de blog ook...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1063
--- Wou vandaag op mijn Wii, maar ik kon hem niet aanzetten. Ik heb alle stekkers er 2 eruitgehaald en er terug in gestopt, maar het knopje om hem aan te zetten bleef zwart :( :think:
--- Moest vandaag naar de ortho; ofwel 30 min fietsen, 30 min wachten (was iets te vroeg) en was binnen 3 minuten weer klaar en toen moest ik met tegenwind naar huis fietsen :silly:
---- morgen naar de tandarts omdat ik vullingen moet. Ik heb geen gaatjes, maar ik heb aantal inkepingen die gevuld moeten worden voordat er gaatjes komen :|
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1064
--- Sure...mijn vader maakt duidelijk dat ik moet zoeken naar werk vandaag of er zwaait wat voor mij, na ongeveer 2u op de laptop komt die af met: ik wil op de laptop, m.a.w. gedaan met werk zoeken...
--- Is dit nu ironie of hypocriet zijn... :? :think:
--- Opgemerkt dat mijn sig een nederlandse vlag heeft...
Last edited by Captain Witwicky on 28 Apr 2015 16:05, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2