Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1067
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:--- batterij van de auto heeft het weer begeven ;(
+/- hopelijk kan het gefixed worden
Te veel lichtjes op de feestkar? :p

++ Donderdagavond nog eens naar de cinema. Veeeel te lang geleden, maar dat krijg je als je een kind hebt :p
Ik had nochtans de spots ervan gehaald om de batterij te sparen. ;( Nu blijven alleen de kleine flikkerlichtjes over.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1068
Elexus wrote:--- batterij van de auto heeft het weer begeven ;(
+/- hopelijk kan het gefixed worden
++ alle formaliteiten voor de paper zijn afgehandeld, nu is't wachten op de puntjes :cool:
++ rustig dagje verder vandaag
Als het de eerste keer niet meer is, lijkt me de enige oplossing een nieuwe batterij plaatsen. Als je het zelf doet of iemand anders kom je met 100 EUR wel toe. Bij de garage zal het wat duurder zijn. Kan natuurlijk ook aan de alternator liggen, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1069
M-power wrote:
Elexus wrote:--- batterij van de auto heeft het weer begeven ;(
+/- hopelijk kan het gefixed worden
++ alle formaliteiten voor de paper zijn afgehandeld, nu is't wachten op de puntjes :cool:
++ rustig dagje verder vandaag
Als het de eerste keer niet meer is, lijkt me de enige oplossing een nieuwe batterij plaatsen. Kan natuurlijk ook aan de alternator liggen, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.
Nja, we gaan hem nu nog een laatste keer proberen opladen met een externe oplader en als dat niet helpt dan wordt het idd een nieuwe steken. :/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1070
Elexus wrote:
M-power wrote:
Elexus wrote:--- batterij van de auto heeft het weer begeven ;(
+/- hopelijk kan het gefixed worden
++ alle formaliteiten voor de paper zijn afgehandeld, nu is't wachten op de puntjes :cool:
++ rustig dagje verder vandaag
Als het de eerste keer niet meer is, lijkt me de enige oplossing een nieuwe batterij plaatsen. Kan natuurlijk ook aan de alternator liggen, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.
Nja, we gaan hem nu nog een laatste keer proberen opladen met een externe oplader en als dat niet helpt dan wordt het idd een nieuwe steken. :/
Ik kan je vertellen dat het maar een tijdelijk lapmiddel is, uiteindelijk ga je niet anders kunnen dan een nieuwe batterij te steken. Tenzij je de batterij constant aan een druppellader ( ik veronderstel dat je dit als externe oplader bedoelt) hangt als hij thuis staat, dan lukt het ook wel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1075
Mr.Wolf wrote:
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:OMG OMG OMG

+++ Net ontdekt dat mijn meest favoriete anime/manga Dragon Ball een nieuwe reeks krijgt !!! Happy 2015 iedereen !!!
Ge weet langs geen kanten hoe het verhaal zal gaan, of wie het gaat maken en ge komt nu al ver klaar :p het kan evengoed rotslecht zijn..
Laat die jongen toch hopen ;)
Hij vindt het waarschijnlijk zelfs goed als het slecht is. :D

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1076
Mr.Wolf wrote:
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:OMG OMG OMG

+++ Net ontdekt dat mijn meest favoriete anime/manga Dragon Ball een nieuwe reeks krijgt !!! Happy 2015 iedereen !!!
Ge weet langs geen kanten hoe het verhaal zal gaan, of wie het gaat maken en ge komt nu al ver klaar :p het kan evengoed rotslecht zijn..
Laat die jongen toch hopen ;)
idd, als de Cap maar gelukkig is :q:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1077
Die nieuwe Dragon Ball wordt gemaakt door de bedenker van de reeks. Dus ik veronderstel dat het wel goed zal zijn.

+ Aankondiging van nieuwe Dragon Ball reeks
+ gisteren geen les gehad
- natuurlijk staat iedereen daar 40 minuten te wachten tot er een leerling zelf naar de administratie stapt om te horen dat er geen les is :angry:
+ nog 1 level en Shovel Knight is finito
+ mijn trailer analyses vallen blijkbaar in de smaak :)
Image