Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10667
Sterkte Da_Soldier!

+++ Afgelopen zondag eindelijk booster (pfizer) kunnen halen. Daarmee kunnen we er hopelijk deze zomer wat beter tegen.
--- Toen ik in december, 6 maanden na 2de prik astrazeneca, eindelijk een afspraak kon/mocht maken voor booster kreeg ik zelfde dag nog keelpijn en werd de booster afspraak een positieve testafspraak en maanden last met ademen tijdens inspanning. Zelfs nu nog altijd moe en last met onthouden/nadenken/concentreren.
--- Heb nooit begrepen waarom ze het vaccin dat minder beschermd tegen het ziek worden dan een ander vaccin, gaven aan jongere mensen met onderliggend lijden... 15 minuten na mijn eerste prik werd het zelfs volledig geschrapt voor jongere mensen maar als eerste goed ging mocht je tweede toch nog krijgen.
--- Heeft geen zin om daarover te discussiëren want achteraf verander je er toch niks aan...
+++ Tot nu toe geen extra klachten van booster, zelfs arm doet weinig pijn tov andere vaccinaties van de afgelopen jaren (ik krijg griep prik ook elk jaar).
Image

10671
- Nog maar iets meer dan een week terug in Nederland en ik kan mij alweer zo opwinden over het nieuws en politiek…
- Belachelijke overheid die van de landbouw af wil om huizen te bouwen. Als er een tijd van nood komt en we exporteren niks meer naar het buitenland, dan hebben we nu al niet genoeg om het hele land te voeden. Laat staan als ze nog eens 50% van de boeren onteigenen om er huizen op te bouwen voor al die financiële vluchtelingen.
- En een tijd van nood lijkt snel te kunnen komen. Door de inflatie is de melkprijs al bijna verdubbeld (van 30 naar 60 cent per liter melk). Waarmee andere zuivelproducten en vlees straks allemaal nog meer omhoog schieten.
- Stadsen die niet door hebben dat je op grasland geen groente, en in Nederland al helemaal geen Soja kan verbouwen.
- Nederland importeert sowieso al 70% van het voedsel dat het consumeert. Waarom is exporteren dan zo erg?
- Rutte die 0 interesse in eigen land heeft en enkel bezig is met Europa.
- De grote nieuws sites (NOS en NU) die stelselmatig enkel negatief over boeren zijn. Ze zijn eigenlijk altijd negatief over alles.
+/- Die stadse haters gaan het net als met de gas en elektriciteitsprijzen nog wel voelen wanneer het voedsel straks uit het buitenland moet komen niet meer te betalen is. Ik zorg er zelf wel voor dat ik een paar boeren te vriend houd.

Ze moeten die overheid eens van hun huis en inkomen onteigenen, eens zien hoe leuk zij het vinden.

+ Ik kijk er naar uit om weer in het buitenland te zitten zodat ik niks van dit nieuws volg. Bah.

Zo lekker mijn frustraties van mij afgetypt. Goedenavond!

10673
Da_SoldierBE wrote: 26 Jun 2022 15:29 --- was opeens me geur en smaakvermogen kwijt maar nu voor stuk terug
Dat lijkt mij een van de meest vreemde bijwerkingen als dat plots opduikt, goed dat het al wat terug is!
Zelf heb ik na corona gehad te hebben eind maart nog altijd last van een hoest, hopelijk betert dat toch ook snel...

+++ Mooi zomerweer: zonnig, wat wind en niet extreem warm
+++ Morgen nog wat AC: Origins spelen
--- Zomervakantie dus met minder collega's op kantoor, hopelijk wordt het wat gecompenseerd doordat er ook ietsje minder klanten komen

10676
gamerke1992 wrote: 06 Jul 2022 20:35 --- onze vlucht naar noorwegen is geannuleerd vanwege de staking van SAS :(
--- Een heel gedoe nu, want we verblijven op 8 verschillende locaties en het is een strakke planning om overal te geraken met de auto
--- op een andere dag vertrekken dus en proberen om de rondrit te laten passen
--- net nu we 6500 euro uitgeven aan een reis...
Kan je op basis hiervan de reis niet annuleren? Ik begrijp dat jullie uitkeken naar deze reis, maar juist als je zoveel geld uitgeeft met een bepaald beeld van zo'n reis zou ik eerder voor iets compleet anders kiezen dan aanpassen van wat ik graag zou willen...

Veel plezier penguin!
Image

10677
++++ Ben de laatste jaren zelf wat bezig met het schrijven van verhalen. Heb ik recent een kortverhaal geschreven en eens op de subreddit "NoSleep" geplaatst. Aangezien mijn engels en schrijfskills niet zo erg goed zijn verwachtte ik er niet al te veel van. Uiteindelijk een 14-tal likes ontvangen. Kreeg ik plots een bericht van een YouTuber die horror narrations doet en zo'n 18.5K subscribers heeft om te vragen of hij mijn verhaal mocht lezen voor zijn kanaal omdat hij het echt goed vond. Toch beetje trots nu :D
Image

10678
Mr.Wolf wrote: 07 Jul 2022 13:54 ++++ Ben de laatste jaren zelf wat bezig met het schrijven van verhalen. Heb ik recent een kortverhaal geschreven en eens op de subreddit "NoSleep" geplaatst. Aangezien mijn engels en schrijfskills niet zo erg goed zijn verwachtte ik er niet al te veel van. Uiteindelijk een 14-tal likes ontvangen. Kreeg ik plots een bericht van een YouTuber die horror narrations doet en zo'n 18.5K subscribers heeft om te vragen of hij mijn verhaal mocht lezen voor zijn kanaal omdat hij het echt goed vond. Toch beetje trots nu :D
En terecht!
Linkje naar de tekst misschien?
Image

10679
paveman wrote: 07 Jul 2022 08:19
gamerke1992 wrote: 06 Jul 2022 20:35 --- onze vlucht naar noorwegen is geannuleerd vanwege de staking van SAS :(
--- Een heel gedoe nu, want we verblijven op 8 verschillende locaties en het is een strakke planning om overal te geraken met de auto
--- op een andere dag vertrekken dus en proberen om de rondrit te laten passen
--- net nu we 6500 euro uitgeven aan een reis...
Kan je op basis hiervan de reis niet annuleren? Ik begrijp dat jullie uitkeken naar deze reis, maar juist als je zoveel geld uitgeeft met een bepaald beeld van zo'n reis zou ik eerder voor iets compleet anders kiezen dan aanpassen van wat ik graag zou willen...

Veel plezier penguin!
Ik heb de dag erna een vlucht kunnen regelen en dan een extra overnachting in Oslo, zodat we toch 10 dagen in Noorwegen zijn.
Image

10680
Mr.Wolf wrote: 07 Jul 2022 13:54 ++++ Ben de laatste jaren zelf wat bezig met het schrijven van verhalen. Heb ik recent een kortverhaal geschreven en eens op de subreddit "NoSleep" geplaatst. Aangezien mijn engels en schrijfskills niet zo erg goed zijn verwachtte ik er niet al te veel van. Uiteindelijk een 14-tal likes ontvangen. Kreeg ik plots een bericht van een YouTuber die horror narrations doet en zo'n 18.5K subscribers heeft om te vragen of hij mijn verhaal mocht lezen voor zijn kanaal omdat hij het echt goed vond. Toch beetje trots nu :D
Ik sluit me aan bij Sanity! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu