Re: Je laatste aankoop (geen games)

1096
Image
steelseries siberia 800

Wat een kutding zeg voor dat geld... Vraag me af of mensen die dit ding reviewen wel eens een echte koptelefoon gehoord hebben...
Image
Lukt me lang niet altijd om genoeg te eten dus dit is wel handig af en toe. En de verhouding van de macro's is zeer goed bij dit product (voor mijn doel).

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1099
Image
Heb beslist om wekelijks gitaarlessen te gaan volgen. Heb altijd al een instrument willen bespelen en in bandje ofzo rocken en gitaar lijkt me dus mooie keuze. Niet zo goedkoop voor mijn eerste acoustische matte Ibanez met ingebouwde stemmer en versterking aansluiting ookal ken ik er nog niks van, de S-Works der gitarras :lol: :D Volgens de verkoper beste van die reeks en mijn maat die drie gitaren heeft en al half zijn leven speelt was jaloers :smug: Draagzak ook nog van Tobago.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1104
Gamefreak wrote:in een Lego - roes mannen ?
Nog nooit mee gestopt :cool:
Valt gewoon een paar keren allemaal mooi op zijn plaats om iets te kopen, that's all. Grote stukken kan ik niet betalen, zo grote sets van €50+ etc
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1105
Onze oude stofzuiger van 20 euro trekt het niet meer :p Daarom dus deze net besteld. De ouders van mijn vriendin hebben die ook en die werkt door die draaiende kop heel goed (en op een accu). Dat gaat veel makkelijker worden om al die kattenbakkorrels weg te krijgen die onze kat door heel de woonkamer verspreid. Gelukkig dat ik deze maand nog een eindejaarspremie krijg van het werk :dizzy:

Dyson V6 pro
Image
Image
cron