Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1098
-/+ vanaf 15 juni veranderen onze diensten, en de kans is groot dat ik vanaf dan elke dag moet beginnen werken om 6u15
--- er is geen enkele onthaalouder die voor 6u begint, behalve één op ideale afstand van mijn werk
--- die ene onthaalouder heeft maar plaats vanaf september
-/+ straks toch bellen om te zien of die plaats kan gereserveerd worden
+++ huidige onthaalouder is bereid om die 2,5 maand waar ik mijn kind nergens kwijt kan vroeger te beginnen, zodat hij nog bij haar kan gaan
-/+ dat moet natuurlijk wel eerst mogen van haar verantwoordelijke
-/+ volgende week weet ik meer
+++ het is WEEKEEEEEEEEND !!!
+++ Amazon heeft de 3 games die ik heb besteld al opgestuurd, volgende week zouden ze hier moeten zijn

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1101
@Capt'n, ik zat er met een bang hartje voor die spuit :p Op voorhand was ik niet bang maar een uur op voorhand kreeg ik een brief voor mijn ouders:
Mogelijke bijwerkingen:

- Hevige koorts
- Stijve spieren
- Overgeven
- Flauwvallen
En zo een heel A4 blad door, maar vervelend was het ook hoor.

++ Vandaag met school naar Brugge geweest
- Daar een pak frieten gekocht die zwaar zijn misvallen (bijna letterlijk evenveel mayonaise als frieten :p
++ Wat ben ik blij dat ik erna geen wafel meer heb gegeten zoals mijn vrienden
+ Bootje varen
-- Ons moment dat we vrij mochten rondlopen was ingekort van 1u45min naar 10 min... :angry:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1103
++ Vandaag met een paar klassen naar de ninglinspo geweest
------- We kwamen aan om 1 uur en we vertrokken om 3 uur daar. Raad eens wanneer het water met bakken uit de lucht viel?
------ Resultaat was dat het daar echt heel glad was
++++++++ Ik voelde mezelf net een assassin :D
+++ De helft van de klas was er maar. Alle ambetanterikken waren thuis gebleven
++++ Restaurant in de ardennen gevonden waar ze tweetalig waren
+++++ Verlengd weekend
+++++ Morgen naar de avengers kijken en een irish'ke doen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1109
Kolm wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Opgemerkt dat mijn sig een nederlandse vlag heeft...
Ga naar de site van playstation, meld je aan en controleer daarna onderaan de taalinstelling. Die staat hoogstwaarschijnlijk op Nederlands/Nederland ipv Nederlands/België. Dat dus even aanpassen en daarna nog even naar je trophycard gaan kijken zodat die gaat updaten. Kan wel een CTRL+F5 duren voor hij hier op het forum ook goed staat
Ah, dat kan nog gewijzigd worden? Want ik dacht dat je die niet meer kon aanpassen...Thanks, straks eens proberen.
dividedx11 wrote:@Capt'n, ik zat er met een bang hartje voor die spuit. Op voorhand was ik niet bang maar een uur op voorhand kreeg ik een brief voor mijn ouders:
Mogelijke bijwerkingen:

- Hevige koorts
- Stijve spieren
- Overgeven
- Flauwvallen
En zo een heel A4 blad door, maar vervelend was het ook hoor.
Ah, maar dat heb je bij elk medicament als je de bijsluiter leest, je zou om den duur niks meer willen nemen. En afhankelijk van hoe je daarop reageert kan het niks of veel zijn. Bijvoorbeeld: mijn moeder kan migraine krijgen, mijn zus kan onpasselijk worden van tetanus spuitje. Niks om je zorgen over te maken, zeker omdat je hier snel daarop kan reageren.


OK, even zien...
--- Gisteren drukke hectische dag...
--- Gisteren wakker gemaakt worden om naar boodschappen te gaan i.p.v. zaterdag, terwijl ik dat niet had gepland, bye bye slaap en rustige dag...
--- Gisteren gebeld worden voor een sollicitatie die ik nog geen 24 uur geleden had gestuurd op dat moment, ik moest gisteren aanwezig zijn...
--- In een grote haast, naar Ronse daardoor moeten gaan, ongeveer 2u reizen...
--- Ongeveer 7u weggeweest daardoor, nadat ik al de hele ochtend boodschappen had gedaan...
--- Totaal dus ook onvoorbereid naar die sollicitatie gegaan...
--- Sollicitatie is 50/50 en ik moet nog eens alles laten bezinken (waaronder wat ze vragen qua kennis en qua mijn persoonlijkheid, bijvoorbeeld ze zouden graag hebben dat ik het imago representeer van de job, m.a.w. mijn uiterlijk aanpassen...)
--- Gisteren laat thuiskomen en andere zaken die me ergeren (te veel om hier op te schrijven)...
+++ Vandaag uitgeslapen...
--- Wel door moeilijke dag gisteren nu wat koppijn...
+++ Gisteren Bear Grylls & Dual Survival
+++ Vandaag The Red Road
+++ Morgen naar Avengers: Age of Ultron
+/- Laptop delen: misschien op de PlayStation
+++ Conan OST

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 14 dagen
+++ Nog 41 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1110
Mr.Wolf wrote:Mijne maat kocht GT6. Resultaat: YLOD. Binnengedaan voor reparatie. Toen zijn playstation terugkwam probeerde hij terug GT6 te spelen. Terug een YLOD. Hij heeft nu een nieuwe playstation moeten kopen.
Bij mij is GT6 ook een vervloekte game, nog niet voorbij de openingsrace geraakt, de console crasht altijd. Die laadtijden zou ik er graag bijnemen mocht het werken :p

--- Examens die dichterbij komen, maar eerst nog twee grote werken af krijgen