Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1111
++ dankzij Gamerke's tip ook de portable charger voor de Vita gekocht :) Ik weet wel niet welke kabel je bedoelt? Moet je er eentje bijkopen mss? :p
-- nog wat werk
+/- vanavond op restaurant maar zou eigenlijk liever thuis op m'n gemak zitten
++ Witcher 3 komt dichter en dichter
++ goed geslapen vannacht
++ kleren gevonden om morgen op't familiefeest te dragen
--- totaaaaaal geen zin in dat familiefeest...
+/- zondag komt er ook nog volk, aan ene kant plezant, aan andere kant zou ik heeeeeel graag eens een dag gewoon op m'n gemak zitten, thanks please O.O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1114
--- door mijn fantasie slecht geslapen. Ik had het te warm, maar durfde mijn raam niet open te doen, omdat ik dacht dat er een monster naar binnen zou komen. Tegelijkertijd dacht ik dat er een monster in mijn kamer zat :silly: uiteindelijk viel ik pas om 2 uur in slaap en moest om 7 uur op staan. Soms haat ik mijn fantasie echt
++ ben benieuwd naar it follows, ga er morgen naartoe. Misschien kwam het wel daardoor dat ik niet kon slapen
Image

+++ gezellig met mijn zus boodschappen wezen doen
-- wil de blacklog van mijn ps4 verkleinen, maar ik heb de laatste tijd geen zin om grote spellen te spelen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1116
Elexus wrote:++ dankzij Gamerke's tip ook de portable charger voor de Vita gekocht :) Ik weet wel niet welke kabel je bedoelt? Moet je er eentje bijkopen mss? :p
-- nog wat werk
+/- vanavond op restaurant maar zou eigenlijk liever thuis op m'n gemak zitten
++ Witcher 3 komt dichter en dichter
++ goed geslapen vannacht
++ kleren gevonden om morgen op't familiefeest te dragen
--- totaaaaaal geen zin in dat familiefeest...
+/- zondag komt er ook nog volk, aan ene kant plezant, aan andere kant zou ik heeeeeel graag eens een dag gewoon op m'n gemak zitten, thanks please O.O
Bij die portable oplader zit geen USB-kabel, dus moet je elke keer die van je muurlader gebruiken. Daarom dat ik een extra kabel heb besteld op amazon voor 2,5 euro (0,5 euro voor de kabel en 2 euro verzendkosten).

http://www.amazon.de/gp/product/B007RVH ... ge_o00_s00
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1117
minermb wrote:--- door mijn fantasie slecht geslapen. Ik had het te warm, maar durfde mijn raam niet open te doen, omdat ik dacht dat er een monster naar binnen zou komen. Tegelijkertijd dacht ik dat er een monster in mijn kamer zat uiteindelijk viel ik pas om 2 uur in slaap en moest om 7 uur op staan. Soms haat ik mijn fantasie echt
++ ben benieuwd naar it follows, ga er morgen naartoe. Misschien kwam het wel daardoor dat ik niet kon slapen
Een mens kan soms zichzelf goed bang maken terwijl er niks is in verschillende situaties ;) Meestal dankzij een levendige fantasie.


+++ Vandaag Avengers: Age of Ultron
--- Wou langer slapen, werd van mezelf wakker
+++ The Red Road
+++ Offline co-op in Resident Evil 6
+++ Gisteren even op de PlayStation geweest... (--- daardoor wel geen werk zoeken etc, er is altijd een negatief kantje aan, wanneer ik game)

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 13 dagen
+++ Nog 40 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1119
Thanks Gamerke, ga ik dan ook maar bestellen denk ik. :)

Ot:

++ gisterenavond was nog best tof op restaurant
-- maar aan het einde was al m'n energie gewoon weg en wou ik naar huis
-- voelde me ook niet zo super meer, kortom, tijd om naar huis te gaan
-- voel me op dit moment ook nog niet echt super :(
-- totaal maar dan ook totaal geen zin in dat communiefeest van vanavond, ugh
-- de kans is ook nog eens enoooorm groot dat ik bij de kindertafel ga mogen zitten, yey, bedankt voor het respect!
+/- hopelijk word ik nog zieker vandaag en moet ik overgeven zodat ik thuis kan blijven O.O
+/- morgen komt er dan ook nog eens volk
-- heb d'r allemaal eventjes geen zin meer in, I'm drained, tired and sick
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1124
Elexus wrote:Thanks Gamerke, ga ik dan ook maar bestellen denk ik. :)
Ik kan wel niet beloven dat de kabel van goede kwaliteit is. Maar voor 2,5 euro is het dat risico waard. De officiële kabel van sony kost 20 euro... Zot duur dus.

+++ Belangrijke keuze gemaakt, hopelijk de juiste
--- Veel werk voor de boeg daardoor
+++ Oh wat ga ik blij zijn als mijn studies achter de rug zijn en ik eindelijk na 5 jaar studeren kan beginnen werken
+++ The wolf among us op de vita is echt leuk
--- Spijtig dat er lag zit in de gevechten of het pauzeren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1125
met0t0 wrote:
Elexus wrote:-- de kans is ook nog eens enoooorm groot dat ik bij de kindertafel ga mogen zitten, yey, bedankt voor het respect!
Bekend fenomeen ook bij de familiefeestjes hier... :q:
Tell me about it...
Gelukkig is dat bij mijn familie allemaal geen probleem, wij trekken ons niets aan van verschillende leeftijden, iedereen zit gewoon gezellig door elkaar :)

--- Mijn 'halve' bachelorproef is zo ongelofelijk veel werk :(
+ Er staat toch al wat op papier, beter dan niets :p