Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1141
++ al thuis van school
++ nu op't gemakje lunchen en daarna in de studies vliegen :)
++ nu paper en de praktische oefeningen achter de rug zijn, scheelt het toch een pak op mijn algemeen stressniveau :p
++ vanavond beetje gamen
++ vanavond beetje serie kijken
++ morgen uitslapen
++ joa, ik ben best tevreden ;)
++ Fables comics zijn awesome! (waar The Wolf Among Us is op gebaseerd)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1142
--- Bereikbaar zijn met de gsm, awkward...geeft me teveel stress om altijd bereikbaar te zijn...
+/- mail/berichtje achter gelaten, beslist om door te gaan, maar kzie nog wat zij ervan vinden...
+++ Chocomousse
+++ Soul Reaver OST

EDIT:

--- Nu al beslist dat ik niet door moet gaan met de sollicitatie, mensen met ervaring krijgen wééral voorrang... :|
+++ Is goed, schrijf ik wel een artikeltje voor de blog... :cool:
--- Discussiëren met mijn vader over mijn uiterlijk...uiteindelijk draait deze discussie rond alles en niks, ik weet zelfs niet waar mijn vader het allemaal vandaan haalt...wat een onnavolgbare zinnen komen er toch... :dizzy:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1145
gamerke1992 wrote:
Ik vind nespresso of senseo beter. Er staat zo een Dolce Gusto bij mijn vriendin en die is niet slecht, maar echt heel blij ben ik daar toch niet mee. Maar als ze dat zelf gekozen heeft, zal ze het toestel wel kennen zeker? :) Tenzij ze graag chocomelk drinkt, die is daar wel goed in volgens mij. Lees zeker alle reviews eens goed door.
Hierbij wil ik niet arrogant doen ofzo tov jou Gamerke: Maar het zal mij een worst wezen! Ik drink namelijk geen koffie!! :P Nu wil niet zeggen dat mijn vriendin geen deftige koffiezetapparaat mag hebben. Een Senseo heeft ze en ze vroeg specifiek naar deze. Bij deze heb ik dus die Dolce Gusto besteld! Voor 46 euro bij Vandenborre! Kan je niet voor sukkelen! (das wel met die Cash back promotie natuurlijk)

++++ Dus cadeau voor Moederdag vriendin is dus bij deze in de pocket!
++++ Vandaag 100km gaan fietsen. Mijlpaal. Benen pijn. Zalig toer gedaan over Cadzand tot in Breskens, Sluis en weet ik veel waar nog allemaal!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1148
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:@ruler, heb het gezien op Strava ;) Wel niet liegen hè, het was maar 99,9km
Image


++ Rustige dag
-- Examens komen alweer akelig in de buurt
-- Voor school foto's moeten nemen van mijn opa, maar die staat niet echt graag op foto's...
Lol! Je hebt gelijk! Maar das echt irritant die Strava. Op mijn fietsje had ik er 101 staan....
Strava is correcter
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1150
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Ik vind nespresso of senseo beter. Er staat zo een Dolce Gusto bij mijn vriendin en die is niet slecht, maar echt heel blij ben ik daar toch niet mee. Maar als ze dat zelf gekozen heeft, zal ze het toestel wel kennen zeker? :) Tenzij ze graag chocomelk drinkt, die is daar wel goed in volgens mij. Lees zeker alle reviews eens goed door.
Hierbij wil ik niet arrogant doen ofzo tov jou Gamerke: Maar het zal mij een worst wezen! Ik drink namelijk geen koffie!! :P Nu wil niet zeggen dat mijn vriendin geen deftige koffiezetapparaat mag hebben. Een Senseo heeft ze en ze vroeg specifiek naar deze. Bij deze heb ik dus die Dolce Gusto besteld! Voor 46 euro bij Vandenborre! Kan je niet voor sukkelen! (das wel met die Cash back promotie natuurlijk)
Tja ik ben nogal een koffie fanaat, vandaar mijn advies :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1151
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Ik vind nespresso of senseo beter. Er staat zo een Dolce Gusto bij mijn vriendin en die is niet slecht, maar echt heel blij ben ik daar toch niet mee. Maar als ze dat zelf gekozen heeft, zal ze het toestel wel kennen zeker? :) Tenzij ze graag chocomelk drinkt, die is daar wel goed in volgens mij. Lees zeker alle reviews eens goed door.
Hierbij wil ik niet arrogant doen ofzo tov jou Gamerke: Maar het zal mij een worst wezen! Ik drink namelijk geen koffie!! :P Nu wil niet zeggen dat mijn vriendin geen deftige koffiezetapparaat mag hebben. Een Senseo heeft ze en ze vroeg specifiek naar deze. Bij deze heb ik dus die Dolce Gusto besteld! Voor 46 euro bij Vandenborre! Kan je niet voor sukkelen! (das wel met die Cash back promotie natuurlijk)
Tja ik ben nogal een koffie fanaat, vandaar mijn advies :p
Met veel dank aangenomen! :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1154
-- zo'n gewaai, hopelijk geraak ik er goed door met m'n fiets en mijn conditie :p
-- niet veel zin in de les, is een gastcollege met niet zo'n interessante spreker
-- fiscaal recht, blegh blegh
-- 't is hier binnen verschrikkelijk warm
++ rustige dag normaal
++ aftellen naar Witcher 3 kan beginnen
++ ik ga de E3 live kunnen volgen via stream, examens liggen net goed :cool:
+/- zin om deeltje 2 van Fables te halen maar the portemonnee says no no no no
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1155
--- Gisteren was niet echt prettig...
--- Ruzie maken met mijn vader voor onbenulligheden en door zijn stom gedrag...hoe kinderachtig voor zo'n man...
--- Wou dat ik meer kon slapen...
+++ Person of Interest
+++ Ik ga verder schrijven aan mijn artikeltje voor de blog

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 10 dagen
+++ Nog 37 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2