Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11492
met0t0 wrote: 02 Jun 2024 13:54 --- Verlengd weekend vliegt alweer voorbij :goaway:
--- Nog één zeer drukke week en daarna valt veel weg, de zomer is altijd wat rustiger qua vaste activiteiten
+++ Bijna Graspop
Idem. De laatste 3 weken waren overleven. Nog eentje te gaan en dan gaat alles eindelijk wat tot rust komen.

+++ als de inschrijving vlot verloopt heb ik volgende week mijn nieuwe wagen
+++ trouw komt dichterbij
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11493
Heb je je nieuwe wagen al, gamerke?

+ Hier eindelijk een beetje gesettled in ons huis.
- Denk dat ik 3 weken niet heb gegamed, als het niet langer is. Wel één of twee keer mijn controller vastgepakt en dan gewoon in de zetel in slaap gevallen zonder nog maar een console aan te zetten...
+ Sinds vorige week ook wifi
- Sinds Proximus aan het 4G/5G netwerk bezig is geweest trekt het op heel hol meer hier in Balen... Dus heel blij met die wifi. Daarom ben ik ook heel weinig online geweest.
++ gisteren afwasmachine aangesloten, praise the Lord
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11494
zenmaster wrote: 12 Jun 2024 21:16 Heb je je nieuwe wagen al, gamerke?

+ Hier eindelijk een beetje gesettled in ons huis.
- Denk dat ik 3 weken niet heb gegamed, als het niet langer is. Wel één of twee keer mijn controller vastgepakt en dan gewoon in de zetel in slaap gevallen zonder nog maar een console aan te zetten...
+ Sinds vorige week ook wifi
- Sinds Proximus aan het 4G/5G netwerk bezig is geweest trekt het op heel hol meer hier in Balen... Dus heel blij met die wifi. Daarom ben ik ook heel weinig online geweest.
++ gisteren afwasmachine aangesloten, praise the Lord
Haha neen nog niet :lol: De wagen staat klaar, maar de nummerplaten zijn er nog niet. Er is vertraging bij de leasing door een foutje bij de administratie.
Image
cron