Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1156
----- Nog nooit zo'n regenbui mee gemaakt op m'n fiets, en geloof me, het is niet dat ik niet veel gewent ben op vlak van regen
----- Kletsnat
----- Regen heeft ervoor gezorgd dat m'n gsm begon te flippen, hopelijk kan ik hem nog repareren want er zit water onder m'n scherm.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1157
--- Niet kunnen gaan sporten, omdat ik op een pakje wacht dat ze gaan leveren
--- In de namiddag en avond moet ik naar presentaties, dus dan heb ik ook geen tijd
+++ Dan maar thuis met mijn gewichten trainen
--- Ik train echt 100 keer liever in de gym
+- Met welke game zou ik beginnen op ps4, shadow of mordor of dragon age inquistition? Ik kan echt niet kiezen
+- The last of us multiplayer leek ook nog wel leuk, maar ik ben de laatste tijd niet echt meer te vinden voor multiplayer (terwijl ik vroeger niets liever deed)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1158
dividedx11 wrote:----- Nog nooit zo'n regenbui mee gemaakt op m'n fiets, en geloof me, het is niet dat ik niet veel gewent ben op vlak van regen
----- Kletsnat
----- Regen heeft ervoor gezorgd dat m'n gsm begon te flippen, hopelijk kan ik hem nog repareren want er zit water onder m'n scherm.
Op een warme plek leggen en de komende dagen niks mee doen. Daarna opladen en hopen het beste dacht ik zo.

+++ Het bevrijdingsdag. Toch wel belangrijk dat blijven onthouden aan wie we de vrijheid hebben te danken en hoe dat is gegaan. Veel mensen lijken te vergeten dat de Amerikanen ook aan onze vrijheid hebben bijgedragen.
---- Wat een weer mensen. Een uur geleden nog prachtig, nu dikke regenbui met onweer.
+/- Lessen voorbereiden voor komende week, is nogal een werkje.
+++ Daredevil bijna uitgekeken.
+++ Daarna verder met Star Wars: The Clone Wars.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1159
dividedx11 wrote:----- Nog nooit zo'n regenbui mee gemaakt op m'n fiets, en geloof me, het is niet dat ik niet veel gewent ben op vlak van regen
----- Kletsnat
----- Regen heeft ervoor gezorgd dat m'n gsm begon te flippen, hopelijk kan ik hem nog repareren want er zit water onder m'n scherm.
Vrienden van mij hebben dat ook is voorgehad. Hun iphone was in een pot met water gevallen. Achteraf hebben ze een kommetje gevuld met rijst en hun iphone daarin gelegd. De rijst "zuigt" dan het water op en hun iphone werkte achteraf terug.

-- Wat weer jongens, het stormt hier bijna. Niets anders dan regen en wind
-- tegen donderdag moet mijn portfolio journalistiek af en ik moet nog keiveel doen
- ook nog aan een groepswerk werken om 4u
+ de release van The Witcher komt dichterbij, ook al zijn het dan bijna examens
+ de trophies op Shovel Knight beginnen te komen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1160
+++ Artikeltje is 99% klaar. Even laten rusten en zien of ik nog iets moet veranderen
+++ De regen

Edit:

+++ Artikeltje is 100% klaar
--- Digirecorder is vol, ook 100% vol
--- Hmmm, ik zie vnvd slecht eindigen voor mij...
Last edited by Captain Witwicky on 05 May 2015 18:36, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2