Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11581
Marty wrote: 07 Sep 2024 13:45 Gaat nu ongeveer zo'n 15 jaar zo, gewoon de pech om steeds voor de verkeerde te vallen :silly:

Maar wie weet ooit.
Mijn dating mogelijkheden worden ook steeds kleiner nu zo in de 40.
Iemand die dus nog geen kinderen heeft maar die mij ook accepteerd met mijn beperkingen. Dat laatste is meestal het grootste probleem.

@Metoto
Afleiding komt wel goed. Vanavond iig een oppas avond op m'n neefjes.

@Kolm
Idd, al blij dat ze er eerlijk over is, heb ik namelijk ook wel anders meegemaakt.
Ach troost je, ik was 60 en vond nog de ware . . . :hi5: :love:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11582
Leuk dat je hier zo open bent Marty! Het dating landschap is de laatste jaren dan ook weer zo hard veranderd... Ik heb ook moeilijkheden om iemand te vinden. Doe het vaak via dating apps en heb misschien een keer per jaar een tof gesprek omdat ik in alle andere gevallen genegeerd wordt...

++++ Vrijdag had ik mijn masterproef verdediging. Heel erg spannend, maar de jury bestond enkel uit mensen waar ik dit jaar les van gehad heb, dus ik kende iedereen en omdat de campus zo kleinschalig was, kenden ze mij ook allemaal. Vragen waren erg lastig, maar ik heb daarna (na het overleg) een stiekem mailtje gekregen van mijn co-promotor dat ik mezelf geen zorgen moest maken qua resultaten. Dus ik ben heel waarschijnlijk nu afgestudeerd als Industrieel Ingenieur :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11583
Mr.Wolf wrote: 08 Sep 2024 10:03 Leuk dat je hier zo open bent Marty! Het dating landschap is de laatste jaren dan ook weer zo hard veranderd... Ik heb ook moeilijkheden om iemand te vinden. Doe het vaak via dating apps en heb misschien een keer per jaar een tof gesprek omdat ik in alle andere gevallen genegeerd wordt...

++++ Vrijdag had ik mijn masterproef verdediging. Heel erg spannend, maar de jury bestond enkel uit mensen waar ik dit jaar les van gehad heb, dus ik kende iedereen en omdat de campus zo kleinschalig was, kenden ze mij ook allemaal. Vragen waren erg lastig, maar ik heb daarna (na het overleg) een stiekem mailtje gekregen van mijn co-promotor dat ik mezelf geen zorgen moest maken qua resultaten. Dus ik ben heel waarschijnlijk nu afgestudeerd als Industrieel Ingenieur :D
Dan alvast waarschijnlijk gefeliciteerd! :party: :1bier:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11584
Mr.Wolf wrote: 08 Sep 2024 10:03 Leuk dat je hier zo open bent Marty! Het dating landschap is de laatste jaren dan ook weer zo hard veranderd... Ik heb ook moeilijkheden om iemand te vinden. Doe het vaak via dating apps en heb misschien een keer per jaar een tof gesprek omdat ik in alle andere gevallen genegeerd wordt...

++++ Vrijdag had ik mijn masterproef verdediging. Heel erg spannend, maar de jury bestond enkel uit mensen waar ik dit jaar les van gehad heb, dus ik kende iedereen en omdat de campus zo kleinschalig was, kenden ze mij ook allemaal. Vragen waren erg lastig, maar ik heb daarna (na het overleg) een stiekem mailtje gekregen van mijn co-promotor dat ik mezelf geen zorgen moest maken qua resultaten. Dus ik ben heel waarschijnlijk nu afgestudeerd als Industrieel Ingenieur :D
Het is er idd niet makkelijker op geworden.
Heb ook amper matches en waar ik mee match is het heel vaak een eenzijdig gesprek.

Normaal gesproken hou ik alles voor mij zelf, maar het erover hebben maakt het wel wat makkelijker om het los te laten.

En vroeger was ik niet zo makkelijk in afwijzingen. Bleef altijd pushen (en dat kwam niet ten goede voor mijn reacties naar hen toe) maar tegenwoordig als ze aangeven geen interesse te hebben dan accepteer ik dat en begin ik er niet meer over.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11585
Het is er allemaal niet makkelijker op geworden, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het is om iemand te vinden denk ik.

Mr.Wolf: proficiat man! Das een mooie toekomst!

++++ Astro Bot. Ik speel opzettelijk zéér traag en ik vermijd guides. Je kan gewoon door de game zelf te spelen alles vinden (Als je een level speelt kan je voor 200 coins aanwijzingen krijgen op een zéér leuke manier). Ik zie dat er al redelijk wat de platinum van Astro Bot hebben gehaald. Wat mij wel opvalt, das persoonlijk denk ik dan, maar ik vind het eerlijk gezegd vervelend (vervelend is véél gezegd, hooguit ongenaam), als je een level van de Lost Galaxy vind, je dan uit het level wat je op dat moment aan het spelen bent, eruit vliegt. Het zorgt ergens voor herspeelbaarheid en continuïteit in de game. Maar ik had het precies leuker gevonden als ik die levels dan achteraf kon starten (of na het huidige level te vervolledigen). Maar verder is de game gewoonweg fantastisch en je waant je gewoon in een Playstation wereld. Je komt ogen tekort om alles gezien te hebben.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11589
Marty innige deelneming. Wil hier ook mijn althans virtuele steun betuigen. Zo officieel gezegd ;p Het goede is dat je duidelijkheid hebt en het al zeker niet die collega is wat sowieso al geen puik idee is volgens mij. Er zijn genoeg vissen in de zee. Het komt als de tijd rijp is. Zo was dat bij mij ook. Nooit succes bij de vrouwen (daten en smalltalk was oa niks voor mij) totdat... Nu onverwacht al 3 jaar samenwonend met iemand die mijn 'beperkingen' (of net sterktes) zoals je zegt wel aanvaard en daar kan door kijken door een EQ equivalent aan 'begaafdheid' . Iedereen heeft ze en het is maar hoe je ermee omgaat en je ernaar gedraagd.

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11590
Bedankt allemaal voor de opbeurende woorden :)

@Roy
Collega is niet altijd een goed idee nee, maar soms gebeurt het en dan maar de gok nemen. Deed ik ook alleen omdat ik dacht dat het van haar kant hetzelfde was.

Dus beter dat ik het nu gewoon gevraagd heb en het antwoord weet dan dat ik het nooit zo vertellen en dan altijd met de vraag zou blijven zitten... what if...

Hopelijk blijven we zoals paveman al zegt, gewoon normaal met elkaar omgaan op het werk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11591
RoyVdW wrote: 11 Sep 2024 17:15 Marty innige deelneming. Wil hier ook mijn althans virtuele steun betuigen. Zo officieel gezegd ;p Het goede is dat je duidelijkheid hebt en het al zeker niet die collega is wat sowieso al geen puik idee is volgens mij. Er zijn genoeg vissen in de zee. Het komt als de tijd rijp is. Zo was dat bij mij ook. Nooit succes bij de vrouwen (daten en smalltalk was oa niks voor mij) totdat... Nu onverwacht al 3 jaar samenwonend met iemand die mijn 'beperkingen' (of net sterktes) zoals je zegt wel aanvaardt en daar kan door kijken door een EQ equivalent aan 'begaafdheid'. Iedereen heeft ze en het is maar hoe je ermee omgaat en je ernaar gedraagt.
Ach. Het schijnt dat verreweg de meeste relaties nog altijd op het werk ontstaan. Niet gek ook, omdat we daar over het algemeen veel tijd met elkaar doorbrengen. Hangt er ook vanaf of je hele directe collega bent, of niet en ook hoe professioneel je daar mee om kunt gaan. Ik zie het vaak genoeg goed gaan, al gaat het natuurlijk ook wel eens mis.
Image
cron