Re: Je laatste aankoop (geen games)

1171
RoyVdW wrote:
Sora_Lizard wrote:Dan ga je in je leven nog heel vaak ontevreden en ongelukkig zijn, ben ik bang. Tel je zegeningen en vergelijk ze niet telkens met die van een ander.
Of bekijk het zo dat een miljard mensen geen eten op hun bord hebben dagelijks. Wij hebben de luxe om te kunnen gamen en het te betalen. Het leven is nu eenmaal oneerlijk.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
zeer juist Royski....

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1185
Cat S60
Image
Eindelijk een nieuwe telefoon gekocht die aan zowat al mijn eisen voldeed! :D

Stevig, waterdicht, lange batterijduur, dual sim met apart microSD slot en toch snel*. Het aparte design waardoor die wat uit de moot van bijna allemaal hetzelfde springt vind ik geweldig :D
Hij is wel groter dan ik had verwacht maar met 1 hand nog prima te bedienen. Het extra gewicht zal daar ook wel bij helpen want de meeste zijn zo licht dat als ik maar 1 hand gebruik, ze nogal snel uit mijn handen vallen/glijden. Nu nog die nano-sims regelen...

* Veel dual sims hebben 1 gewoon sim-slot en 1 gecombineerd sim/microSD-slot waardoor je dus nooit 2 sims en 1 microSD tegelijk kan gebruiken. Daarnaast zijn het vaak low end smartphones of ze zijn moeilijk te vinden hier in BE/NL.
Image
cron