Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1187
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
Elexus wrote:++ fsterchele23 doet mee aan een PlayStation organized FIFA toernooi op mijn vraag, iedereen supporteren! :party:
-- beetje in m'n maag met mijn arme feestkar :(
++ rustige avond
-- eigenlijk nog wat werk te doen D:
op zondag 17 mei om 20u stream ik de eerste ronde
met wie speelt ge Cois ? :P
ik ga spelen met de Argentijnse nationale ploeg om lexi een plezier te doen :p (messi)

en mrwolf happy birthday nog . bikke loat ma goe
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1188
dividedx11 wrote:----- Regen heeft ervoor gezorgd dat m'n gsm begon te flippen, hopelijk kan ik hem nog repareren want er zit water onder m'n scherm.
NIET aansteken! Dan is hij compleet om zeep. Je kan altijd eens kijken of je hem ergens kan repareren eh
billie91 wrote:+++ Het bevrijdingsdag. Toch wel belangrijk dat blijven onthouden aan wie we de vrijheid hebben te danken en hoe dat is gegaan. Veel mensen lijken te vergeten dat de Amerikanen ook aan onze vrijheid hebben bijgedragen.
Hoewel ik die mannen heel dankbaar ben vind ik dat we ook de vrouwen in de bevrijde steden mogen herdenken, we weten allemaal dat oorlog en zedelijkheid (onthouding dus) niet goed samen gaan en ook de bevrijders hebben zich niet altijd zo netjes gedragen, geld evengoed voor de Duitsers uiteraard...
Waarom is oorlog ook altijd oorlog op vrouwen :(
Mr.Wolf wrote:++++ Voor het moment al een rustige verjaardag gehad : )
---- Wel spijtig dat ik mijne beste maat niet heb gezien vandaag : (
++++ Prachtig weer op mijn verjaardag
Gelukkige verjaardag (beetje laat maar niet minder gemeend) :party:


--- Ik kan echt nauwelijks meer volgen met alles :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1191
RoyVdW wrote: ++Disturbed
+Knappe blondines man man
+Solliciteren
Is solliciteren een +?
fsterchele23 wrote:op zondag 17 mei om 20u stream ik de eerste ronde
Succes maar vergeef me als ik geen voetbal bekijk ;)
W.O.L.F. wrote: Hoewel ik die mannen heel dankbaar ben vind ik dat we ook de vrouwen in de bevrijde steden mogen herdenken, we weten allemaal dat oorlog en zedelijkheid (onthouding dus) niet goed samen gaan en ook de bevrijders hebben zich niet altijd zo netjes gedragen, geld evengoed voor de Duitsers uiteraard...
Waarom is oorlog ook altijd oorlog op vrouwen
Dat heb ik ook mij al eens afgevraagd en het enige waar ik op kan komen is dat het ligt aan de mannelijke dominantie over de vrouw die gewoon naar buiten komt in de ergste gevallen.


--- Niet gelukt om langer te slapen...
--- Gisterenavond was minder prettig dan de dag...
+/- Sales, tegenwoordig zie ik ongelooflijk veel dingen in de PSN store, na jaren wachten, die nu goedkoper staan...maar waar blijf ik het geld vandaan halen zelfs al zijn die spullen tot 80% goedkoper...
+++ Vanavond Bear Grylls
+++ Morgen The Red Road en GI Joe
+++ Ninjago
--- Laptop delen gisteren en vandaag ======>>> 2 dagen op de PlayStation kunnen spelen :shh:

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 8 dagen
+++ Nog 35 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Last edited by Captain Witwicky on 07 May 2015 13:45, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1192
-- om half drie nog moeten vertrekken naar de les die tot 19u duurt :(
-- en 't is dan nog fiscaal recht D:
++ leuk dat de drukke periode toch al achter de rug is
++ volgende week amper les dankzij de feestdagen
-- ik sta achter met werk
-- Poes heeft weer gevochten denk ik want ze heeft weer eens zeer aan haar kop
-- overdag constant zin hebben om te gamen terwijl ik 's avonds dan weer niks van zin heb om te gamen (maar dat is de enige moment dat ik er de tijd voor heb), life is cruel D:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1197
Captain Witwicky wrote:Is solliciteren een +?
Eigenlijk niet, maar zo heb ik toch weer nieuw voer voor de VDAB of RVA als bewijs van moeite.
Zit nog 2 maand op school, maar begin toch wel hier en daar te kijken. Heb trouwens al negatieve mail aangehad, maar was toch niet van plan om die job te gaan doen.
Een + is beter dan een - hé kapitein ;)

Edit: Kreeg een hatelijke vage mail aan zoals gekend dat andere kandidaten meer in het profiel passen en al die formele gezever en standaardzinnen. Ze zeggen wat ze willen. De maatschappij is soms zo (of meestal) belachelijk. En ja kapitein respect voor u dat jij nu werk zoekt en uw thuissituatie. Ook al mag het niet, maar als ze bv. een profielfoto vragen wordt er sowieso op uiterlijk beoordeeld. (dit als louter algemeen voorbeeld) Je moet geluk hebben daar komt het op neer en sommige hebben automatisch een stap voor dat is het leven...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1198
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:++++ Morgen nog kadervergadering en dan weekje thuis!
++++ Betekent dat ik thuis ben zondag op moedertjesdag!
++++ Volgende week vrijdag naar Freddy De Vadder!



ach ja, Ivan zijn broer :q:
Image
Lol! :lol:

---- Vriendin moet tegen volgende week uit haar appartement. Ze mag wat spullen bij mij zetten voorlopig, samen kijken voor een oplossing.
++++ Project Cars!
---- Te weinig nog kunnen genieten van de game!
---- Weer vroeg op vandaag, stoeme kaderdag! :P
---- Het aantal games dat ik begonnen ben en nog wil beginnen. Moet dringend nog eens een platinum halen zodat ik terug gelanceerd ben.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1199
-- vroeg moeten opstaan
++ daardoor wel een lange dag vandaag
-- nog veel te doen
++ morgen Fables Deluxe Edition vol 2 bestellen
++ dankzij Ligeiro te weten gekomen dat er ook comics zijn van Once Upon a Time :O
++ vandaag bloedworst eten, yum yum yum
++ eindelijk eens een rustig weekend, geen familiefeesten, geen afspraken, noppes, nada
++ Race the Sun is tof en verslavend
-- daarnet erge buikpijn gehad, ik zat dubbel geplooid van de pijn
++ maar die is nu gelukkig weer over
++ Once Upon a Time krijgt een 5de seizoen :)
++ auto 'lijkt' weer te marcheren maar ik ga nog niet te veel hopen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1200
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote: Hoewel ik die mannen heel dankbaar ben vind ik dat we ook de vrouwen in de bevrijde steden mogen herdenken, we weten allemaal dat oorlog en zedelijkheid (onthouding dus) niet goed samen gaan en ook de bevrijders hebben zich niet altijd zo netjes gedragen, geld evengoed voor de Duitsers uiteraard...
Waarom is oorlog ook altijd oorlog op vrouwen
Dat heb ik ook mij al eens afgevraagd en het enige waar ik op kan komen is dat het ligt aan de mannelijke dominantie over de vrouw die gewoon naar buiten komt in de ergste gevallen.
Zeer weinig menselijk gedrag is te verklaren door 1 iets, het gaat om een combinatie van oorzaken. Verkrachting is een oorlogswapen, de perfecte vernedering van de vijand (zeker wanneer vrouwen die hoeksteen van de samenleving zijn en zij voor al het eten enzo zorgen, zoals dat heel sterk is in Oost-Congo), verder is er ook adrenaline, testosteron, het feit dat we heel snel mee gaan met een groep (de rustigste types staan tijdens een voetbalmatch plots mee te schreeuwen met de andere supporters), verder is er ook de mogelijkheid, de macht die je hebt als soldaat, maar ook de trauma's van een soldaat zorgen er voor dat ze dat soort dingen kunnen doen. Waarschijnlijk zijn er nog zaken die ik hier niet vernoem. Ik heb nog een onderzoek moeten lezen over kindsoldaten die uitleggen waarom ze deden wat ze deden, heel interigerrent maar ook zo triestig.

+++ Veel tijd om te werken vandaag
+++ Vanavond babysitten op mijn prachtige buurmeisje, ik voel mij altijd een klein beetje mama :girl:
--- Moeilijke beslissingen :(