Re: Vragentopic

121
Op mijn haar kan je frieten bakken
Daar zit stef steeds op te kakken

Maar wat stef niet weet
Is dat hij gedurig stinkt naar een natte scheet



Ik weet niet of jullie "op iets zitten kakken" ook gebruiken als "op iets zitten doorrammen/ziften"
Zoniet. Wel dan klinkt dit wat raar.
Image

Re: Vragentopic

122
ShAmPi wrote:Op mijn haar kan je frieten bakken
Daar zit stef steeds op te kakken

Maar wat stef niet weet
Is dat hij gedurig stinkt naar een natte scheet



Ik weet niet of jullie "op iets zitten kakken" ook gebruiken als "op iets zitten doorrammen/ziften"
Zoniet. Wel dan klinkt dit wat raar.
In leuven wel :)
Image

Re: Vragentopic

123
Ik heb beslist dat ik die Stef toch niet in het gedicht ga betrekken. Zou het wat laag bij de grond vinden van me, en er is nu net een beetje vrede. Maar Shampi heeft wel al enkele mooie zinnen gegeven die ik toch kan gebruiken.

@Shampi, wij gebruiken 'op iemand zijn kop kakken' als iemand ambeteren.
Last edited by met0t0 on 03 Jun 2015 18:55, edited 1 time in total.
Reason: Posts samengevoegd
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

124
ShAmPi wrote:Harige Frietjes

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Komt dit weer door de frietboer die zijn school niet afmaakte?
Was het door het plagen en pesten dat hij niet verder als een som maken geraakte?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Misschien voelt ie zich onzeker?
En is hij daarom steeds de aansteker?

Oh nee er zitten haartjes in mijn frietjes

Sommigen noemen het lef.
Maar ik heb wel het besef
nooit of te nimmer word ik een Stef
Pure kunst :lol: Talentje
Image

Re: Vragentopic

127
Dringend:

Kan iemand mij een gedicht schrijven van 10 regels waarin het woord frieten en haar minstens één keer voorkomt. Gewoon wat random. Ik zit hier al meer dan een uur bezig en ben bijna zover om mijn PC uit de ruit te smijten en die leerkracht aan te vallen dus help :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

128
dividedx11 wrote:Dringend:

Kan iemand mij een gedicht schrijven van 10 regels waarin het woord frieten en haar minstens één keer voorkomt. Gewoon wat random. Ik zit hier al meer dan een uur bezig en ben bijna zover om mijn PC uit de ruit te smijten en die leerkracht aan te vallen dus help :p
Daarmee een gedicht schrijven is toch niet zo moeilijk? Je kunt bijvoorbeeld beginnen met: Help, frieten in mijn haar :P ;) Dan heb je gelijk al de 2 woorden
Image

Re: Vragentopic

129
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Dringend:

Kan iemand mij een gedicht schrijven van 10 regels waarin het woord frieten en haar minstens één keer voorkomt. Gewoon wat random. Ik zit hier al meer dan een uur bezig en ben bijna zover om mijn PC uit de ruit te smijten en die leerkracht aan te vallen dus help :p
Daarmee een gedicht schrijven is toch niet zo moeilijk? Je kunt bijvoorbeeld beginnen met: Help, frieten in mijn haar :P ;) Dan heb je gelijk al de 2 woorden
Frieten in mijn haar wil ik dus vermijden :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

131
Zeven zaventemse zotten zullen zes zomerse zondagen
zwemmen zonder zwembroek
Zware Zulien zijn zuster zaliger zei!
Zo'n zeveraars! Ze zijn zijle zeker zot zeg!
Ze zullen zinken!

Ze moeten zwemmen zonder haar
Dat bevorderd de aerodynamiek nietwaar?

En dan kan men na het zwemmen een beetje neerzitten
Met een lekker groot en knapperig pakje fritten

:D
Image

Re: Vragentopic

132
Ligeiro wrote:Vraagje: op psnprofiles zijn al mijn trophies verdwenen van de ene dag op de andere. Wut happened??
Dat wilt zeggen dat je in je privacy settings voor je trophies hebt aangeduid dat niet iedereen die mag zien.

Zie dit topic met uitleg op psnprofiles: http://psnprofiles.com/forums/topic/122 ... to-fix-it/
De rode teksten bij elk platform zijn belangrijk in jouw geval.

Ik heb ooit gehad dat ik iemand op PS4 niet kon toevoegen omdat hij zijn settings dusdanig had gezet dat niemand hem kon opzoeken en zonder het opzoeken kan je niemand toevoegen op PS4. Kon hem zelfs geen PSN-bericht sturen om dat te zeggen. Gelukkig was er nog de goeie oude PS3 die niet zo moeilijk doet :smug: tenzij je meer dan 100 vrienden hebt :|
Image

Re: Vragentopic

133
Kolm wrote:
Ligeiro wrote:Vraagje: op psnprofiles zijn al mijn trophies verdwenen van de ene dag op de andere. Wut happened??
Dat wilt zeggen dat je in je privacy settings voor je trophies hebt aangeduid dat niet iedereen die mag zien.

Zie dit topic met uitleg op psnprofiles: http://psnprofiles.com/forums/topic/122 ... to-fix-it/
De rode teksten bij elk platform zijn belangrijk in jouw geval.

Ik heb ooit gehad dat ik iemand op PS4 niet kon toevoegen omdat hij zijn settings dusdanig had gezet dat niemand hem kon opzoeken en zonder het opzoeken kan je niemand toevoegen op PS4. Kon hem zelfs geen PSN-bericht sturen om dat te zeggen. Gelukkig was er nog de goeie oude PS3 die niet zo moeilijk doet :smug: tenzij je meer dan 100 vrienden hebt :|
opgelost, dankjewel Kolm ^^
cron