Re: Je laatste aankoop (geen games)

1340
Captain Witwicky wrote:Een maand vóór dat tenminste de Benelux het krijgt + meer extra's (enkel geen NED ondertitels, maar das meh)
Image
Image
Ik vond 'm best goed, Vendetta!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1341
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:Een maand vóór dat tenminste de Benelux het krijgt + meer extra's (enkel geen NED ondertitels, maar das meh)
Ik vond 'm best goed, Vendetta!
De film is inderdaad goed en doet zeker niet onder voor de vorige 2 CGI films. Er zit zelfs wat meer humor in en de actie is à la John Wick :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1346
paveman wrote:Wij hebben een aanzienlijk duurdere stofzuiger van iRobot: daar zijn we nog steeds super content mee. Dat werkt echt zo ontiegelijk goed: zo goed zouden we het zelf niet schoon kunnen krijgen...
Ik verwacht natuurlijk niet evenveel als een robot stofzuiger van 600 euro. Maar ik hoop dat het de kattenkorrels en kattenharen wat weg houdt zodat we niet elke dag moeten stofzuigen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1350
RoyVdW wrote:Dat is een goed ding ja grappig zoals een robot maaier, maar zo binnen denk ik dat ik erover ga vallen en het altijd in de pad rolt :P Als het haast geluidsloos is kan het snachts ook wel werken denk maar ik weet niet hoe katten gaan reageren op zo'n 'indringer' :lol:

Ik denk dat ik het ga instellen om te stofzuigen als ik gaan werken ben :)
Image
cron