Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1337
tichke wrote:
Elexus wrote: -- vandaag stopt de Beta van Rocket League, jammer
++ ga die game zekers halen op release, echt dikke fun
Heb hem ook getest en zeer aangenaam verrast! Ga er wel geen 20 euro aan geven, ik hoop op een prijs rond de 10 euro ... of PS+?! :p
Ik schat dat het rond de 15 euro gaat zijn, hopelijk niet meer. :p

Ot:

++ Witcher 3 + steelbook binne
++ Fables Volume 2 binnen
++ al die pwesents voor mezelf :party:
-- studeren, meh
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1338
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:++ ribbekes gegeten met darksam njomnjom
-- zeer in menne kop van de wijn
+ wolfenstein uitspelen straks nie op uber want ik zn maar nen noob xd
+ mss wa back to the future spelen
+ morgen the witcher
al wat bekomen van de voetbal van gistern Cois ? :smug:
joa, mijn verwachtingen waren sowieso niet hoog ,had wel meer gehoopt dan dees ma goe.
tis da, ze hebben een goe seizoen gehad en voor volgende jaar ziet het er as je het mij vraagt goed uit, zonder Europees waren ze kampioen, no doubt about that, maar met Gent kan ik ook leven :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1339
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Op dat vlak Unief >>> Middelbaar imo.
++ we komen stilletjesaan dichter in de buurt van 2 juni (release Ark: Survival Evolved in early access op PC)
Ik vond unief niet veel verschillend van middelbaar, gewoon saaiere en moeilijkere taken...
Dino's
Gohja, d'r gaan altijd dingen zijn dat ge minder graag doet maar ook al hebben sommige taken in't unief een echt hoog meh-gehalte, ze zijn meestal niet zo belachelijk als bijv.: onderzoek hoeveel het zou kosten (verzekeringen, taksen, opties enz enz) om jouw droomwagen aan te schaffen en te onderhouden. Afkomen met een Ford Ka werd ook niet echt positief onthaald.

Ot:

-- hmmm kans is groot dat mijn pc de Early Access van Ark niet zal kunnen draaien, misschien eens tijd voor een upgrade
++ vanavond macaroni nommen
Het zijn allemaal fijne stukjes bezigheidstherapie in ener welke school :cool:
Beetje exotischer denken als het gaat om droomwagens, gelijk de Ford GT ;)
Oei, dan toch geen dino's?
Ik had gisteren macaroni op het menu :cool:

--- Toch laptop delen vandaag
+++ Dat wil zeggen: Resident Evil 6 :party:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1342
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
al wat bekomen van de voetbal van gistern Cois ? :
joa, mijn verwachtingen waren sowieso niet hoog ,had wel meer gehoopt dan dees ma goe.
tis da, ze hebben een goe seizoen gehad en voor volgende jaar ziet het er as je het mij vraagt goed uit, zonder Europees waren ze kampioen, no doubt about that, maar met Gent kan ik ook leven :smug:
ah je bedoelde club brugge (ik dacht dat je het over mijn redelijk teleurstellende prestatie op europees kampioenschap fifa)

ik ben zwaar pissed op brugge. ze hadden zelf geen zin om te winnen teegn gent, ze moesten al hun geld verbranden van die spelers!!! :angry:
volgend seizoen geen abo, en kgan meer zien naar real madrid ten minste nog interessante tegenstanders (en kheb et nie alleen over barca/atletico madrid)

++ the witcher (nog nie veel gespeeld ma toch al 1 sidequest gedaan zonder veel problemen) :p
++ morgen meer van the witcher mss streamen als ik zou durven om mijn geklungel live uit te zenden xd
+ die rocket league beta was idd heel plezant, kgoan die ook aanschaffen
++ wallet en guide besteld van batman :p
- moet nog naar garage omdat licht rechtsvoor is gesprongen
- dooppeter boos op mij omdak nie meega naar frankrijk dit jaar omdat het verzet is van datum. naar het weekend van men verjaardag dus en kheb geen zin om al die aandacht van de jarige te krijgen + ie ga memmen da club geen kampioen is en ferm op men tenen trappen da weet ik nu al + men schoonbroer gaat nie mee omdat et verzet is.
magoe ie moe nie zaagn, tis lijk men verjaardag kheb al lang iets gepland met maten 'zogezegd' xd kgan sowieso wel weg graakn :p
++ mss uefacupfinale gaan zien bij spaans gezin (SEVILLA - dnipro )
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1343
met0t0 wrote:--- Hmm, groepswerken verlopen niet altijd helemaal zoals ge wilt natuurlijk...
Dat is zeer licht uitgedrukt eh :p

--- Gisteren 5 min regen, 5min zon, ongelofelijk
+++ Gaan snuisteren in grappige winkeltjes, ik vind de turkse supermarktjes in Gent super, al die dingen waar je nog nooit van hebt gehoord of in andere winkels niet kan krijgen :p
-- Ik voel mij enorm schuldig omdat ik een experiment heb laten mislukken, je moest piano leren spelen en na een uur lukte het nog niet :(
+ Maar ik heb al een plan om he goed te maken :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1344
--- Urgh, mijn slaapritme...
+++ Gisteren lekker gegamed op Resident Evil 6 (lang geleden dat ik "lekker gamen" heb gezegd)...
--- Natuurlijk wel niet genoeg naar werk kunnen zoeken...
--- Altijd dat geklaag en gedoe van mijn vader...
--- Moet vandaag strooien voor het gras (voeding)...(weeral niet genoeg op laptop)
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 35 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 22 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1345
ShAmPi wrote:Ik ben in rome ook geweest.
de tre fontane is zoals west vleteren hier.
enkel op bestelling en in beperkte kaffeetjes...
Hmm, jammer. Daar zullen ze waarschijnlijk geen min of meer identiek bier hebben zoals ge hier evengoed Sint Bernardus kunt drinken i.p.v. Westvleteren :|

--- Veel te lang geslapen. De blok is echt zo'n lege periode, moeilijk om gestart te geraken

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1349
-- blegh, studeren begint meer en meer af te zwakken, vak steekt mij tegen, herhalen is saai etc...
++ morgen nieuwe Penny Dreadful
++ wss vrij cheape upgrade gevonden voor mn PC waardoor ik wél Ark ga kunnen spelen :)
-- kan zijn dat ik m'n voeding ook ga moeten veranderen, wat het toch weer een stukje duurder maakt
++ PC moest sowieso es verbeterd worden dus kan niet zoveel kwaad I guess
++ thuis zitten
++ Poes zit bij mij, cuddly cuddly
++ Final Fantasy X is plezant
-- Engelse voice acting is al veel minder O.O
-- geen Witcher kunnen spelen...
++ Fables Vol 1 is uit, spannend einde!
++ gelukkig heb ik Fables Vol 2 hier ondertussen ook al liggen
+/- twijfelen of ik na de examens meteen begin te werken of nog een weekje op m'n 'gemak' blijf zitten... zou natuurlijk beter zijn voor de portemonnee...
+/- geen leuke sales op PSN, ook goed voor de portemonnee :p (en de backlog)
-- niet veel zin in het eten van vanavond (overschot van gisteren maar meh)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1350
Elexus wrote:++ wss vrij cheape upgrade gevonden voor mn PC waardoor ik wél Ark ga kunnen spelen
++ Final Fantasy X is plezant
+/- geen leuke sales op PSN, ook goed voor de portemonnee (en de backlog)
Wist je al dat je bling bling kon toevoegen aan je early access voor Ark? Nu niet alleen voor je auto maar ook voor je dino's. Check je topic van Ark, ik zal het daar posten.
Speel je FFX? Op PS4?
Er zijn wél leuke sales, tis gewoon te zien welke games je hebt :p Ik ga de sales van EA goed kunnen gebruiken :cool:


--- Wil ik lang slapen, word ik vroeg wakker, thanks body
--- Gisteren gestrooid met voeding voor het gras, bleurgh...saai...
--- Vader kan uitschieten met zijn temperament...
--- Jobs zoeken, twijfelen...
+ Eurovisie
+++ Bear Grylls vandaag... --- maar ik kan niet kijken...
+/- Benieuwd naar nieuwe NfS, de 3 laatste waren écht mijn ding, als het meer tuning is, zal het meer voor mijn broer worden...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 34 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 21 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron