Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

137
dividedx11 wrote:@Captn, je kan je mening eens goed kwijt in je unboxing blogpost ;)
Eerlijk gezegd, de unbox kan me op dit moment weing schelen want ik ben triest.

Ik ga die wel maken, maar het enthousiasme bij het opstellen is zo goed als onbestaande.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

139
+ Volgens een tweet van Game Mania zou ik wél alle DLC hebben = 2 costumes + SSJ4 Vegeta, waardoor de helft van mijn problemen zijn opgelost...
--- Toch voelt het niet zo, en ik ben ik nog steeds triest over mijn metal case, want in een andere tweet naar mij toe, spreken daar niet echt positief over. Ze zeggen dat het geldig was tot een bepaalde datum, maar mijn bestelling is geldig omdat ik die voor die specifieke datum heb gepre-ordered. Volgens hun site was het pas 2 dagen later dat de voorraad op was. ;( :cry: Heb nog een tweet gestuurd dat ik mijn pre-order had van 22/11/2014 en de voorraad goed was tot 24/11/2014. Eens zien wat dit me brengt.
--- I fucking hate it... :angry:
--- Er zijn niet veel dingen die me zo down krijgen...Waarschijnlijk omdat gamen zo nauw bij mijn hart ligt, raakt dit me altijd diep, vooral als ik er lang naar uitkijk. ;(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

142
daviduvel wrote:+/- Aan het twijfelen om volgend academiejaar misschien een stage te doen in het buitenland
Als het u interessant lijkt, zeker meer informatie over opzoeken en meningen van anderen vragen die het al gedaan hebben. Er zijn ook veel mensen uit mijn richting op Erasmus gegaan (voor degenen die het niet kennen: een semester aan een andere universiteit, doorgaans in het buitenland, gaan studeren) en ze waren allemaal ongelofelijk blij dat ze het gedaan hebben ;)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

143
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:+/- Aan het twijfelen om volgend academiejaar misschien een stage te doen in het buitenland
Als het u interessant lijkt, zeker meer informatie over opzoeken en meningen van anderen vragen die het al gedaan hebben. Er zijn ook veel mensen uit mijn richting op Erasmus gegaan (voor degenen die het niet kennen: een semester aan een andere universiteit, doorgaans in het buitenland, gaan studeren) en ze waren allemaal ongelofelijk blij dat ze het gedaan hebben ;)
Zelf ook gedaan, al was het slechts drie maand in Nederland. Voordeel was wel dat ik de taal machtig was en dus ook effectief en veel stage heb kunnen lopen in scholen ginder. Tevens kunnen proeven van een ander systeem ginds in een ietwat experimentele school.

Als je de kans hebt, zeker doen :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

144
Sanity penguin wrote:
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:+/- Aan het twijfelen om volgend academiejaar misschien een stage te doen in het buitenland
Als het u interessant lijkt, zeker meer informatie over opzoeken en meningen van anderen vragen die het al gedaan hebben. Er zijn ook veel mensen uit mijn richting op Erasmus gegaan (voor degenen die het niet kennen: een semester aan een andere universiteit, doorgaans in het buitenland, gaan studeren) en ze waren allemaal ongelofelijk blij dat ze het gedaan hebben ;)
Zelf ook gedaan, al was het slechts drie maand in Nederland. Voordeel was wel dat ik de taal machtig was en dus ook effectief en veel stage heb kunnen lopen in scholen ginder. Tevens kunnen proeven van een ander systeem ginds in een ietwat experimentele school.

Als je de kans hebt, zeker doen :)
Het was gisterenavond een presentatie op school over buitenlandse stages voor de geïnteresseerden. :) Ik studeer rechtspraktijk en dan lijkt een buitenlandse stage niet evident omdat er in elk land een ander rechtssysteem is. Maar het is een ervaring om het eens mee te maken en te vergelijken hoe het in een ander land werkt. Op 19 maart moeten we duidelijk maken of we interesse hebben of niet en vanaf dan gaat de school ons verder begeleiden. :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

145
Shit!

--- Ik heb gebeld naar mijn lokale Game Mania i.v.m. mijn metal case van Dragonball XenoVerse. Wat ik hoorde stond me niet aan. Heel de release van DBXV was een soep, er is maar 1 metal case per winkel geleverd en die is dus voor de allereerste bestelling ooit voor de game ongeacht de editie, ik ben niet de enige met het probleem, waarschijnlijk een tekort door de uitgever (maar ondertussen houdt die uitgever wel wedstrijden met die metal cases) en ik sta nu op een lijst voor meer info als ze meer info weten. Er werd me ook aangeraden een brief te schrijven naar het hoofdkantoor i.v.m. mijn bestelling. Wetende dat ik zo'n fan ben van Dragonball doet dit zeer. Ik ben al heel de dag down en nu nog meer.
--- Ik haat het! Ik haat het! Ik haat het! Ik wil godverdomme wat ik besteld heb. Hoe moeilijk kan dat nu zijn om eens alles te laten kloppen? Ik haat pre-orders! :angry:
--- Het geeft me wel weinig hoop...
--- Ik ben triest en kwaad tegelijkertijd...wat een combo. Ik voel gewoon dat ik iets mis, mijn game is niet volledig...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

146
W.O.L.F. wrote:--- Voel mij niet altijd even welkom... :(
Wees gerust, je bent hier altijd welkom. Ik heb nog niet alles bekeken, maar als er eens een meningsverschil is kan ik begrijpen dat het soms wel eens vervelend kan zijn, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Ik zei het al, ik heb nog niet alles bekeken, maar als het van mij afhangt ben je zeker welkom! :)

++ Weekend
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

147
--- Ik ben nog altijd triestig door het ontbreken van mijn metal case voor DBXV
+ Gelukkig bevat volgende game die ik koop (Type-0 HD CE) geen pre-order zaken...
--- Weinig geslapen, maar ik was té wakker om weer in slaap te vallen...body, make up your mind!
+++/--- Nog 20 dagen
+++/--- Nog 103 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

148
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:

++++ De blog ziet er fantastisch uit!
++++ Gisteren leuke avond gehad, verjaardag van mijn moeder gevierd!
++++ Mijn eten was goed gelukt!
++++ Gezellige sfeer!
---- De voorbereiding die er aan voorafgaat!
---- Laatste weken superdruk op het werk!
++++ Season pass van CoD AW gekocht! Game (multiplayer) heeft mij eindelijk te pakken!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

149
--- Mijn internet doet verdorie zijn best om zeer traag te zijn vandaag...
--- Ik ruik nog altijd zo'n geur...WTF is die geur...
--- Vanmiddag laptop delen...(misschien dat ik dan eens foto's kan nemen voor de unboxing)

EDIT:

+ Klein klein lichtpuntje van de dag: mijn DLC voor DBXV is compleet. Ik heb alles van in-game materiaal. Nu enkel nog mijn fysiek materiaal.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2