Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1412
Maxidomino wrote:+ Proficiaat aan de winnaars van de wedstrijd.
- Gregory mag nu toch is wat beginnen posten. (Gerben, das toch een maat van u? Zit daar is wat achter :D )
+ The Witcher 3 is zo awesome
- Maar leidt mij ook teveel af van mijn studies ;(
++ Woppa, Miguel en Liselotte van pop-up restaurant naar de finale. (Normaal interesseren zulke programma's mij niet. Maar Miguel is de broer van mijn beste vriend)
+ Sergio Herman zijn uitspraken
-/+ Frans Taal en Cultuur is interessant maar alles moet in mijn koppeke geraken tegen het mondeling examen, en das wat moeilijker
-
Ik doe mijn best :p

?? Door de wekker geslapen
+ Na 10 min gelukkig toch nog wakker geworden
-- Vanmiddag examen academie
+ Straks zoals elke ochtend een zalig douchke :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1415
Elexus wrote:++ mss nieuwe sales in de PSN store vandaag
Oh neen liefst niet, kheb al genoeg gekocht, zelfs mét korting :D


--- Bah, slecht geslapen...
--- Waarschijnlijk beetje koppijn...
+++ Gisteren co-op Resi 6 gespeeld
--- Daarna zware ruzie met vader gehad over een paar cl water. Hij "neemt" mijn PS3 af, ik mag er niet voor een week op spelen. Wie denkt hij dat ik ben? Bart Simpson en mij huisarrest geven ofzo? :bomb:
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 28 dagen, heb DMC4: SE besteld :party:
+++ Nog 15 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...

...

OOoohhh...mijn favoriete metalband komt eind dit jaar met een nieuw album, dikke vette +++
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1416
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:--- En dan vrijdag examen kleuteronderwijs
Wat mag ik me daar bij voorstellen?
Ontluikende geletterdheid, ontluikende gecijfertheid, bewegingsopvoeding, de ontwikkeling van de kleuter en de peuter en hoe je die in de klas ondersteunt, methodologie bij onderzoek in de kleuterklas, ervaringsgericht kleuteronderwijs. Dat soort dingen. Geloof mij, kleuteronderwijs is geen veredelde opvang, die leerkrachten zijn constant bezig met de ontwikkeling van de kleuters enzo

+ Examen statistiek achter de rug
--- Vrijdag alweer kleuteronderwijs en die cursus is zo dik :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1417
+++ echt een gigantische voorsprong met het studeren
+++ eindelijk een trophy gehaald waar ik veel moeite mee had in shadow of mordor
+++ nog 3 trophies te gaan voor de Platinum
+- dan twijfelen wat ik zou spelen. Ik heb nog The walking dead season 2, dragon age inquisition, GTA V (ps4) en the order :p
-+ de keuze zal tussen dragon age en GTA V zijn, maar ik heb in beide evenveel zin, maar ik weet dat ze allebei heel lang duren en dat ik er dus wat langer aan 'vastzit'
--- nog niet gesport deze week, samen met de verplaatsing, omkleden en douchen verlies ik te veel studeertijd... Misschien ga ik straks nog thuis met mijn gewichten trainen om het wat te compenseren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1419
W.O.L.F. wrote:Ontluikende geletterdheid, ontluikende gecijfertheid, bewegingsopvoeding, de ontwikkeling van de kleuter en de peuter en hoe je die in de klas ondersteunt, methodologie bij onderzoek in de kleuterklas, ervaringsgericht kleuteronderwijs. Dat soort dingen. Geloof mij, kleuteronderwijs is geen veredelde opvang, die leerkrachten zijn constant bezig met de ontwikkeling van de kleuters enzo
Oh maar ik weet wat kleuteronderwijs bevat hoor, mijn moeder is kleuteronderwijzeres (onlangs had ze inspectie en ze was enorm goed bezig :cool: )
Maar een examen kleuteronderwijs dat ken ik niet zo goed :P Hoe link je dat met je opleiding in feite, want het was me nog niet opgevallen dat je zulke vakken had?

+++ Chocomousse
+++ Préparé
+++ Vanavond frietjes
--- Sebiet laptop delen, ik kan dus niet deftig werk zoeken op mijn laptop...
--- Voel me ook wat ongemakkelijk...
+/- Mad Max filmbezoek aan het plannen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1421
Mr.Wolf wrote:+++++ In plaats van dat ik 7/20 en 8/20 heb voor LO heb ik een 17/20 en 18/20. Waarschijnlijk heeft die dat verkeerd ingevult
++++ Straks naar het toneel van mijne maat gaan kijken
------ Het debat van Frans gisteren viel wat tegen. Bijna niemand zei iets, ze debatteerden niet,... Morgen nieuw debat over de doodstraf in het frans
Amai dat is niet slecht op die manier :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1423
Captain Witwicky wrote:Oh maar ik weet wat kleuteronderwijs bevat hoor, mijn moeder is kleuteronderwijzeres (onlangs had ze inspectie en ze was enorm goed bezig :cool: )
Maar een examen kleuteronderwijs dat ken ik niet zo goed :P Hoe link je dat met je opleiding in feite, want het was me nog niet opgevallen dat je zulke vakken had?
Ik doe ONDERWIJSkunde, dus een examen kleuterONDERWIJS lijkt mij zeer logisch... Het is een vak eh, net als dat ik wiskundedidactiek heb en taaldidactiek (didactiek is hoe je dingen aanleert, zo is drillen (steeds weer herhalen en er in stampen) ook een didactiek, al is die niet helemaal ideaal voor de meeste dingen). Ik heb gekkere vakken hoor, zoals daar zijn fysiologie vorig jaar...

-- Morgen al examen en ik ben niet door de cursus geraakt, gaat ook niet meer lukken, vandaag dan maar de slides eh
+++ Na morgen wel voldoende tijd voor elk examen :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1425
minermb wrote: -- ben erachter gekomen dat de persconferentie van Sony op dinsdag om 3:30 is :( Dan lees ik maar al het nieuws de volgende ochtend.
De die-hards kijken op de moment zelf eh. :smug:

Ot:

-- leren
++ Orphan Black
++ misschien vandaag Witcher 3 eens opsteken
-- maar wss niet
++ pa gaat kijken om de auto te fixen
++ Poes die me weer komt gezelschap houden
Image