Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1427
minermb wrote:--- al bijna een week ziek :(
- ziek zijn is saai
++ haven is een best leuke serie
++ gisteravond nog wel even naar speeddates op school gegaan. Toch wat meer te weten gekomen over bepaalde banen.
-- ben erachter gekomen dat de persconferentie van Sony op dinsdag om 3:30 is :( Dan lees ik maar al het nieuws de volgende ochtend.
Damn, normaal gezien zou ik live kijken, als het niet net de nacht was na mijn eerste examen... Damn it Sony!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1428
Elexus wrote:De die-hards kijken op de moment zelf eh
Ik ben een die-hard, ik zou kijken moest mijn vader niet mijn leven beslissen ;(
W.O.L.F. wrote:Ik doe ONDERWIJSkunde, dus een examen kleuterONDERWIJS lijkt mij zeer logisch... Het is een vak eh, net als dat ik wiskundedidactiek heb en taaldidactiek (didactiek is hoe je dingen aanleert, zo is drillen (steeds weer herhalen en er in stampen) ook een didactiek, al is die niet helemaal ideaal voor de meeste dingen). Ik heb gekkere vakken hoor, zoals daar zijn fysiologie vorig jaar...
My bad. Ik val compleet uit de lucht dat je opleiding onderwijskunde is :P
dividedx11 wrote:---- Oh god, slechts 4,5 uur geslapen
- PS+ games zijn weer niet bepaald super...
Ahhh, examen slaaptijden, dat ken ik nog, soms maar 3u bij mij.
PS+ heeft wel Call of Juarez, dat is een goed spel, ik heb het zojuist gekocht voor 5€, niet erg, want anders moest ik 50€ neertellen voor een abo en een game dat ik enkel kan spelen met abo.


+++ Mijn wekker een uurtje later gezet, heeft me deugd gedaan...
- ... maar nog steeds niet genoeg...
+ Van plan om misschien vrijdag naar Mad Max te gaan...
+++ Gisteren zeer veel lekkere frietjes gegeten
--- Niet op het beste been gestart met mijn vader vandaag...'t gaat een prettige dag worden... ;(
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 27 dagen
+++ Nog 14 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1430
--- Vandaag om boodschappen...
--- Ik dacht genoeg te slapen, werd wakker in de vroege ochtend, voelde me goed, sliep verder want 't was toch te vroeg, werd later wakker met koppijn en zere nek... ;(
--- In een zeer, zeer moeilijke situatie beland met mijn vader... ;(
--- Dit gaat een hele tijd duren voor dit weer in orde is...
+++ Vandaag naar Mad Max
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 26 dagen
+++ Nog 13 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1432
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Dit gaat een hele tijd duren voor dit weer in orde is...
Is het sinds je de PSPure,OPM en PXtR forums bezoekt dan ooit in orde geweest? :O
Dit dacht ik ook :p Al is het natuurlijk wel niet om mee te lachen...

++ Weekend
- Heel de week zin om te gamen, nu ik kan hebk niet echt veel zin...
--- Vandaag nergens geen zin in
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1433
++++ Sebiet komt er een maat naar mij om kaarten voor Gamescom te bestellen
+++/--- Daarna vat, maar ik heb er niet zoveel zin in
----------- Mijne maat heeft blijkbaar nog is wat rondgevraagd bij de vriendinnen van dat meisje. Hij vertelt me juist dat haar beste vriendin het nu ook weet.
Zij heeft gezegd dat ze zelf op niemand verliefd is enzo
------------- De kans bestaat nu wel dat zij het ook komt te weten
++/-- Maar ik geef geen fuck meer, want het is nog maar een week school en daarna zie ik ze toch niet meer
EDIT:
------------------ Ze weet het. Weet je nog toen ik zei dat ik geen fuck meer gaf? Jep, ik geef opeens heel veel fucks. Dat gaat toch nog een heel awkward week worden denk ik.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1437
Mr.Wolf wrote:++++ Sebiet komt er een maat naar mij om kaarten voor Gamescom te bestellen
+++/--- Daarna vat, maar ik heb er niet zoveel zin in
----------- Mijne maat heeft blijkbaar nog is wat rondgevraagd bij de vriendinnen van dat meisje. Hij vertelt me juist dat haar beste vriendin het nu ook weet.
Zij heeft gezegd dat ze zelf op niemand verliefd is enzo
------------- De kans bestaat nu wel dat zij het ook komt te weten
++/-- Maar ik geef geen fuck meer, want het is nog maar een week school en daarna zie ik ze toch niet meer
EDIT:
------------------ Ze weet het. Weet je nog toen ik zei dat ik geen fuck meer gaf? Jep, ik geef opeens heel veel fucks. Dat gaat toch nog een heel awkward week worden denk ik.
Dat is misschien je kans om er voor te gaan? Als het niet lukt, zie je ze toch niet zo lang meer zoals je zelf aangaf. Het is trouwens niets om je over te schamen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1438
Mr.Wolf wrote:------------------ Ze weet het. Weet je nog toen ik zei dat ik geen fuck meer gaf? Jep, ik geef opeens heel veel fucks. Dat gaat toch nog een heel awkward week worden denk ik.
Als ze het weet, dan kunt ge er toch maar best eens mee gaan praten, het belangrijkste weet ze nu toch al ;)

--- De examens zijn bij deze begonnen. Wat een vreselijk examen deze middag... :dizzy:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1440
++ even stoppen met studeren en met de mama en de zus naar de IKEA
-- naar de IKEA gaan
++ ik ga alleen mee voor het eten :p
-- fiscaal recht is friggin' moeilijk
++ vond Witcher de eerste 10 mins maar meh gelijk, maar nu ik de game al wat meer heb gespeeld, begint het toch veel beter te worden!
++ morgen nieuwe Orphan Black
++ maandag livestream kijken van Ark #pleasebegood
Image