Re: Je laatste aankoop (geen games)

1456
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:Zelfs op de site staat dat er niets in zit
Image


It's not just a box.
Correction: it's literally just a 5" box. On the face of the box, you'll find an inspiring quote. Put it on your desk to remind friends and family that you're financially responsible.
Ja dat is waar
Image
Ik dacht gewoon #yolo :-"
Grappig. Benieuwd wat ze erop te zeggen hebbeb als je uw geld terug wilt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1457
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:Zelfs op de site staat dat er niets in zit :)

It's not just a box.
Correction: it's literally just a 5" box. On the face of the box, you'll find an inspiring quote. Put it on your desk to remind friends and family that you're financially responsible.
Ja dat is waar :) Ik dacht gewoon #yolo :-"
Grappig. Benieuwd wat ze erop te zeggen hebbeb als je uw geld terug wilt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik heb betaald met PayPal. Dus ik kan het altijd gratis retourneren ;)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1461
Hybris wrote:En het laatste "seizoen" niet gekocht? Dat heeft namelijk sommige van de beste afleveringen...
Image
Ik weet dat die afleveringen bestaan en wou ze ook kopen, maar nergens voor een acceptabele prijs en regiovrije Blu-ray gevonden. Ze zijn blijkbaar alleen in de VS op disc uitgekomen. Al heb ik er nog geen idee van of die versie ook op mijn PS4 afgespeeld zou kunnen worden.
Hebt gij die gekocht en waar dan? Want als ik een goede webshop vind, ben ik zeker van plan dat seizoen ook aan te schaffen.

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1466
Sora_Lizard wrote:Mooi klokkie! :)
Thanks. Van horloges ga ik echt kwijlen. Al kan ik echt geen 1000 euro aan een deftig exemplaar geven :p Ik heb vorige week nog een Rolex van rosé goud vast gehad met een waarde van 25000 euro en dat doet toch iets met een mens :lol: Jammer dat ik het ook weer van mijn pols heb moeten doen.

Ik heb ook zeer goedkope horloges zoals van het merk OOZOO, zoals onderstaande:
Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1467
Ha,grappig. Ik heb ook wat met klokjes.

Ik doe nu al 28 jaar met dit klokje:
Image
Helaas zijn er verschillende bij een inbraak verdwenen, nog een Omega (Constellation), een Jacob Jensen,een Seiko en nog een paar. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1468
Sora_Lizard wrote:Ha,grappig. Ik heb ook wat met klokjes.

Ik doe nu al 28 jaar met dit klokje:
Image
Helaas zijn er verschillende bij een inbraak verdwenen, nog een Omega (Constellation), een Jacob Jensen,een Seiko en nog een paar. :(
Dat zijn allemaal dus de merken waar ik er graag eentje van wil hebben. Ik heb begrepen dat er seiko horloges zijn van rond de 500-600 euro die ook al als investering gezien kunnen worden. Een automatisch horloge (niet zelf op te winden) wil ik zeker ooit eens kopen. Maar dat zal nog niet voor de komende jaren zijn.

Ik zal het voorlopig bij mode merken zoals armani moeten houden. Alleen het idee dat het mechanisme daarvan voor nog geen 10 euro op de Chinese markt te koop is vind ik echt balen. Geef mij maar eentje met echte (artificiële) robijnen ipv metalen onderdelen. Daarom dat ik ook net bovengenoemde gekocht heb. Deze zou door seiko ontwikkeld zijn en ik ging er van uit dat het dan op ten minst een quartz was van degelijke kwaliteit. Meestal worden ze door de fossil groep gemaakt en dan is het binnenwerk puur plastic.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1469
Die Omega (op de foto is het geloof ik een dames model, een heren model is gewoon iets groter) doet op ebay nog altijd 1000+. Dus feitelijk gezien was deze in 1990 niet duur. :lol:

Edit: Een Jacob Jensen is ook een mode klokkie:
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1470
Sora_Lizard wrote:Die Omega (op de foto is het geloof ik een dames model, een heren model is gewoon iets groter) doet op ebay nog altijd 1000+. Dus feitelijk gezien was deze in 1990 niet duur. :lol:

Edit: Een Jacob Jensen is ook een mode klokkie:
Image
Jacob jensen was de enige die ik niet direct kende. Omega daarentegen is natuurlijk wel heel gekend :)

Waar ik vooral naar kijk is of het er mooi uitziet, ik koop het namelijk voor mijzelf :p En daarnaast de kwaliteit. Mij is altijd gezegd dat gewicht een duidelijk teken is van kwaliteit (ik kon bijna niet geloven hoe zwaar die rolex was :O). Ook het type mechanisme, maar ik heb tot nu toe dus enkel quartz. En als er swiss made bijstaat, zou het meestal ook goede kwaliteit zijn. Al zijn er nu meer en meer bedrijven die hun postbus in Zwitserland zetten om te doen alsof het horloge staat gemaakt is.

Eigenlijk is dit al bijna een apart topic waard. Al weet ik niet of er nog mensen interesse hebben in horloges.
Image