Page 2 of 64

Re: Vragentopic

Posted: 09 Mar 2015 15:35
by Kolm
@Sora: Al onmiddellijk een speciaal geval geven :p Ik zal het normale voorbeeld dan geven ;)

De normale/volledige link naar een bepaalde video ziet er zo uit:

Code: Select all

https://www.youtube.com/watch?v=Ow2cL-pp6p8
Hierin zie je na het vraagteken de 'v=' met daarachter een id: Ow2cL-pp6p8. Dit id is uniek voor elk filmpje op Youtube en is wat je moet invullen tussen de Youtube-tags.

Deze code:

Code: Select all

[youtube]Ow2cL-pp6p8[/youtube]
Geeft dit resultaat:

Re: Vragentopic

Posted: 09 Mar 2015 19:56
by Toon8
Raar want dat is precies wat ik deed, tot 3 keer toe en het lukte niet.
Nu ik het nog eens probeer lukt het wel.

Edit: Ik heb het nu eens opnieuw geprobeerd om het filmpje te posten in het topic RPG/ the witcher en daar lukt het nog steeds niet terwijl het in dit topic wel lukte.

Re: Vragentopic

Posted: 09 Mar 2015 22:13
by ShAmPi
Fixed it for you Toon8
Heb een modedit gedaan in je witcher post zodat je weet wat er fout was ;)

Re: Vragentopic

Posted: 09 Mar 2015 23:34
by Toon8
ShAmPi wrote:Fixed it for you Toon8
Heb een modedit gedaan in je witcher post zodat je weet wat er fout was ;)
Nu versta ik het probleem, die link liet het filmpje starten op een bepaald tijdstip die in de code van de link stond in de vorm van die &t=
En toen ik hier het filmpje probeerde had ik het weer opnieuw geopend op YT zonder in te schakelen op een bepaald tijdstip.
Bedankt om te helpen :cool:

Re: Vragentopic

Posted: 10 Mar 2015 06:59
by ShAmPi
Graag gedaan.
Daar zijn we voor.

Re: Vragentopic

Posted: 11 Mar 2015 16:54
by Sniper_at_w0rk
Ik begin me toch vragen te stellen bij de support van Playstation.

Ik vermeld 3 keer dat het probleem in de downloadlijst op de pc store zit...
Er vanuit gaande dat het probleem zich voordoet op je PS4, zou je het volgende kunnen proberen:

- Ga naar Instellingen -> PSN en selecteer Licenties Herstellen. Werkt het nu?
- Zo niet, verwijder de game en download het opnieuw.

Zorg in ieder geval dat je de laatste systeem en game update hebt.
:q:

Ondanks dat ze totaal naast mijn vraag hebben geantwoord toch eens hun oplossing geprobeerd, resultaat: CounterSpy (heeft totaal niets met PS4 te maken) staat in mijn downloadlijst :think: De rest dus nog niet.

Let's try again.... Hopelijk leest er iemand nu wel wat het probleem is...

Re: Vragentopic

Posted: 11 Mar 2015 17:02
by ShAmPi
Kan je geen indisch?
Of japans?
Mss dat ze het dan beter verstaan :)

Ik bestel veel uit china en als je dan iets moet uitleggen in het engels
amai...

Re: Vragentopic

Posted: 11 Mar 2015 20:58
by Kolm
@Sniper: Dat heb ik dus ook voor... Uiteindelijk had ik een iets slimmere aan de mail die voorstelde om andere browser/pc/netwerk te gebruiken. Blijkt dat in andere browser alles perfect werkt. Dus ik terug naar originele browser, mezelf afgemeld en terug aangemeld en probleem was opgelost... Probleem ontstaat dus doordat je nooit van die site afmeldt. Mijn PC gaat maar zelden volledig uit en browser blijft gewoon openstaan als PC slaapt of sluimert.

Re: Vragentopic

Posted: 11 Mar 2015 23:01
by Sniper_at_w0rk
Even testen :)

Edit
Het werkt :cool: Dank u Kolm ;)

Re: Vragentopic

Posted: 11 Mar 2015 23:07
by Kolm
Graag gedaan, was eerder toeval dat ik het ontdekte dus :p Heb het wel geantwoord naar support en misschien dat zij ergens een logje maken met de verschijnselen en de oplossing...

Ok, hoop doet de zotten in vreugde leven, ik weet het :q:

Re: Vragentopic

Posted: 12 Mar 2015 18:50
by Sniper_at_w0rk
Kolm wrote:Graag gedaan, was eerder toeval dat ik het ontdekte dus :p Heb het wel geantwoord naar support en misschien dat zij ergens een logje maken met de verschijnselen en de oplossing...

Ok, hoop doet de zotten in vreugde leven, ik weet het :q:
:D
Ik heb terug antwoord gekregen, nu vragen ze voor screenshots. Misschien best ook eens sturen wat de oplossing is, meer kans dat ze het onthouden ;)

Re: Vragentopic

Posted: 12 Mar 2015 22:57
by Kolm
Sniper_at_w0rk wrote:
:D
Ik heb terug antwoord gekregen, nu vragen ze voor screenshots. Misschien best ook eens sturen wat de oplossing is, meer kans dat ze het onthouden ;)
Ik heb hen dus een mail gestuurd met de oplossing... Ik kreeg een mail terug dat ze een mail gingen sturen om mijn paswoord aan te passen :L: Maar dat was terug van die eerste en niet van die andere... En ik las web-brouwsel in zijn mail de eerste keer, nu nog uitzoeken wat een 'brouwser' is. :q:
Beste xxx,

Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.

Dank voor je mail met de bijlagen. Deze hebben wij in goede orde ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd om je wachtwoord op nieuw in te stellen. Vanaf dan kun je inloggen met je nieuwe sign in ID en wachtwoord. Mocht je de mail niet ontvangen hebben, raad ik je aan de de mail te openen in een web-brouwser, en vervolgens ook de mappen "ongewenste mail" na te kijken.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx

Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rob

PlayStation Support

Re: Vragentopic

Posted: 12 Mar 2015 23:56
by BozeGozerXrd
Kolm wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:
:D
Ik heb terug antwoord gekregen, nu vragen ze voor screenshots. Misschien best ook eens sturen wat de oplossing is, meer kans dat ze het onthouden ;)
Ik heb hen dus een mail gestuurd met de oplossing... Ik kreeg een mail terug dat ze een mail gingen sturen om mijn paswoord aan te passen :L: Maar dat was terug van die eerste en niet van die andere... En ik las web-brouwsel in zijn mail de eerste keer, nu nog uitzoeken wat een 'brouwser' is. :q:
Beste xxx,

Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.

Dank voor je mail met de bijlagen. Deze hebben wij in goede orde ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd om je wachtwoord op nieuw in te stellen. Vanaf dan kun je inloggen met je nieuwe sign in ID en wachtwoord. Mocht je de mail niet ontvangen hebben, raad ik je aan de de mail te openen in een web-brouwser, en vervolgens ook de mappen "ongewenste mail" na te kijken.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx

Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rob

PlayStation Support
Een web-brouwser is een programma waarmee je een browser kunt maken. ;)
Maar ik ben in dergelijke programma's nog niet een "de mail" tegengekomen.

Re: Vragentopic

Posted: 13 Mar 2015 09:17
by Kolm
BozeGozerXrd wrote:Een web-brouwser is een programma waarmee je een browser kunt maken. ;)
Maar ik ben in dergelijke programma's nog niet een "de mail" tegengekomen.
Die bedenking maakte ik me ook :p

Re: Vragentopic

Posted: 14 Mar 2015 13:35
by Sniper_at_w0rk
Langs een kant is het hilarisch, maar langs de andere kant is het wel bedroevend hoe slecht hun support is :L: