Re: Wist je dat...

19
Op een Facebookpagina stonden een paar leuke wist je datjes. :D

*Betty White (actrice) is ouder dan gesneden brood.
*Een varken is fysiek nooit in staat om naar de lucht te kijken
*Er stikken gemiddeld 100 mensen per jaar in een balpen
*Elke koning/heer in een spel kaarten vertegenwoordigt een grote koning uit de geschiedenis: -Harten = Karel De Grote -Klaveren = Alexander De Grote -Schoppen = Koning David -Ruiten = Julius Caesar
*Vlinders proeven met hun voeten
*In 1 zaadlozing zitten 28 t/m 35 kcal
*De penis van een slak zit naast hun ogen"
Image

Re: Wist je dat...

20
Maxidomino wrote:Op een Facebookpagina stonden een paar leuke wist je datjes. :D

*Betty White (actrice) is ouder dan gesneden brood.
*Een varken is fysiek nooit in staat om naar de lucht te kijken
*Er stikken gemiddeld 100 mensen per jaar in een balpen
*Elke koning/heer in een spel kaarten vertegenwoordigt een grote koning uit de geschiedenis: -Harten = Karel De Grote -Klaveren = Alexander De Grote -Schoppen = Koning David -Ruiten = Julius Caesar
*Vlinders proeven met hun voeten
*In 1 zaadlozing zitten 28 t/m 35 kcal
*De penis van een slak zit naast hun ogen"
Lang leve de UGent Confessions eh :p

Re: Wist je dat...

27
W.O.L.F. wrote:Wist je dat het enige 'doel' van niezen tijdens uw verkoudheid is dat je de ziekte verspreid. Het virus manipuleert u dus om hem te verspreiden
Image
Dat wist ik niet. Scumbag body.
Image

Ik wist wel dat geen enkele persoon zijn ogen kan openhouden terwijl hij niest.
Image

Re: Wist je dat...

28
Maxidomino wrote:
W.O.L.F. wrote:Wist je dat het enige 'doel' van niezen tijdens uw verkoudheid is dat je de ziekte verspreid. Het virus manipuleert u dus om hem te verspreiden :)
Dat wist ik niet. Scumbag body. :)
Ik wist wel dat geen enkele persoon zijn ogen kan openhouden terwijl hij niest.
getest en weerlegt door mythbusters :) je kan wel degelijk niezen met uw ogen open, zónder dat uw oogballen eruit floepen ;)

Re: Wist je dat...

29
Maxidomino wrote:
W.O.L.F. wrote:Wist je dat het enige 'doel' van niezen tijdens uw verkoudheid is dat je de ziekte verspreid. Het virus manipuleert u dus om hem te verspreiden :)
Dat wist ik niet. Scumbag body. :)
Ik wist wel dat geen enkele persoon zijn ogen kan openhouden terwijl hij niest.
Is ooit op Mythbusters geweest. Ze hielden hun ogen dan open met vingers/tape. Dus het volksverhaal dat je ogen er zouden uitspringen, is toen ook ontkracht :p
Image
cron