Re: Vragentopic

151
Mr.Wolf wrote:Is er iemand die me kan helpen met Netflix? Wij zouden dit graag is in huis halen. Er zijn mensen die zeggen dat we een speciaal ding moeten laten installeren. Er zijn ook mensen die zeggen dat het ook op dieje digicorder (ofzo) van telenet gaat.
Niets "speciaal" nodig. Het enige is het gebruiksgemak waarmee je kan kijken dat verschil van apparaat tot apparaat.
  • Op een Smart Tv kan je de app downloaden (staat meestal al standaard geïnstalleerd) en kan je dus rechtstreeks via de TV kijken.
  • Via de Playstation gaat ook (die hebben jullie sowieso wel denk ik :)).
  • Als je TV hebt via proximus, kan je dit op hun nieuwe decoder ook bekijken (knop on demand < films < netflix).
  • Bepaalde dvd-spelers werken ook met apps waarmee je het ook kan bekijken.
Image

Re: Vragentopic

152
Mr.Wolf wrote:Is er iemand die me kan helpen met Netflix? Wij zouden dit graag is in huis halen. Er zijn mensen die zeggen dat we een speciaal ding moeten laten installeren. Er zijn ook mensen die zeggen dat het ook op dieje digicorder (ofzo) van telenet gaat.
Zoals gamerke al zei werkt een Chromecast heel goed. Al heb je idd wel een tablet/smartphone nodig daarvoor.
Image

Re: Vragentopic

154
Mr.Wolf wrote:Hmmm, ik heb eens gekeken en op dat ding van Telenet staat geen app ofzo op van Netflix. Via de Playstation gaat het ook niet echt lukken denk ik, want die staat op zolder.
Haal hem dan van de zolder eh ahja. :p

Telenet is ook contra Netflix (in tegenstelling tot Proximus), dus daar moet je zeker niet achter zoeken.
Image

Re: Vragentopic

155
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:Hmmm, ik heb eens gekeken en op dat ding van Telenet staat geen app ofzo op van Netflix. Via de Playstation gaat het ook niet echt lukken denk ik, want die staat op zolder.
Haal hem dan van de zolder eh ahja. :p

Telenet is ook contra Netflix (in tegenstelling tot Proximus), dus daar moet je zeker niet achter zoeken.
Gaat niet echt ;) De tv hangt vast tegen de muur en de hdmi aansluiting hangt achteraan. Het is nog een oudere tv.
Image

Re: Vragentopic

156
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:Hmmm, ik heb eens gekeken en op dat ding van Telenet staat geen app ofzo op van Netflix. Via de Playstation gaat het ook niet echt lukken denk ik, want die staat op zolder.
Haal hem dan van de zolder eh ahja. :p

Telenet is ook contra Netflix (in tegenstelling tot Proximus), dus daar moet je zeker niet achter zoeken.
Gaat niet echt ;) De tv hangt vast tegen de muur en de hdmi aansluiting hangt achteraan. Het is nog een oudere tv.
Gebruik dan een chromecast ;) Kost 35 euro en werkt zowel voor laptop als android smartphone of tablet. Ik heb geen idee of het ook op iphone en ipad werkt.
Image

Re: Vragentopic

157
gamerke1992 wrote: Gebruik dan een chromecast ;) Kost 35 euro en werkt zowel voor laptop als android smartphone of tablet. Ik heb geen idee of het ook op iphone en ipad werkt.
Mijn mama heeft een iPad en daar werkt het ook op. :)
Image

Re: Vragentopic

158
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote: Gebruik dan een chromecast ;) Kost 35 euro en werkt zowel voor laptop als android smartphone of tablet. Ik heb geen idee of het ook op iphone en ipad werkt.
Mijn mama heeft een iPad en daar werkt het ook op. :)
De ideale oplossing dan :D En je kan die chromecast voor nog veel meer dan netflix gebruiken, dus het kan nooit een slechte aankoop zijn. Ik heb die van mij echt al veel gebruikt.
Image

Re: Vragentopic

160
Heeft er hier iemand een herlaadkaart nodig voor de gsm van BASE, ik heb met mijn stomme kop de verkeerde belwaarde gekocht (haast en spoed zijn zelden goed), 20€ in pakjes van 2x5 en 1x10??
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Vragentopic

161
Wat betekenen die dingen die op en diploma staan zoals 'afgestudeerd met onderscheiding' of 'behaald met vrucht'? Vraag mij dat allang af of dat belang heeft wat erop staat. Ik heb altijd vrucht gehad of is dat standaard vocabulaire in die officiële brieven? Zit er een hiërarchisch systeem in?
Image

Re: Vragentopic

162
RoyVdW wrote:Wat betekenen die dingen die op en diploma staan zoals 'afgestudeerd met onderscheiding' of 'behaald met vrucht'? Vraag mij dat allang af of dat belang heeft wat erop staat. Ik heb altijd vrucht gehad of is dat standaard vocabulaire in die officiële brieven? Zit er een hiërarchisch systeem in?
Ik vermoed dat met vrucht behaald het "gewoon" behalen van het diploma omvat.
Daarna heb je nog onderscheiding (+65%), grote onderscheiding (+75%), grootste onderscheiding (+85%) en volgens mij heb je zelfs nog een categorie erboven voor wie +90% behaald heeft. Hoewel ik me dan afvraag wat er groter is dan grootste onderscheiding :p
Image

Re: Vragentopic

163
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Wat betekenen die dingen die op en diploma staan zoals 'afgestudeerd met onderscheiding' of 'behaald met vrucht'? Vraag mij dat allang af of dat belang heeft wat erop staat. Ik heb altijd vrucht gehad of is dat standaard vocabulaire in die officiële brieven? Zit er een hiërarchisch systeem in?
Ik vermoed dat met vrucht behaald het "gewoon" behalen van het diploma omvat.
Daarna heb je nog onderscheiding (+65%), grote onderscheiding (+75%), grootste onderscheiding (+85%) en volgens mij heb je zelfs nog een categorie erboven voor wie +90% behaald heeft. Hoewel ik me dan afvraag wat er groter is dan grootste onderscheiding
Image
Boven de 90% is 'complimenten van de examencommissie'. Maar ben je zeker van die grote onderscheiding? Want mijn vriendin heeft bij haar bachelor diploma 76% behaald en heeft 'onderscheiding'.
Image

Re: Vragentopic

164
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Wat betekenen die dingen die op en diploma staan zoals 'afgestudeerd met onderscheiding' of 'behaald met vrucht'? Vraag mij dat allang af of dat belang heeft wat erop staat. Ik heb altijd vrucht gehad of is dat standaard vocabulaire in die officiële brieven? Zit er een hiërarchisch systeem in?
Ik vermoed dat met vrucht behaald het "gewoon" behalen van het diploma omvat.
Daarna heb je nog onderscheiding (+65%), grote onderscheiding (+75%), grootste onderscheiding (+85%) en volgens mij heb je zelfs nog een categorie erboven voor wie +90% behaald heeft. Hoewel ik me dan afvraag wat er groter is dan grootste onderscheiding :)
Boven de 90% is 'complimenten van de examencommissie'. Maar ben je zeker van die grote onderscheiding? Want mijn vriendin heeft bij haar bachelor diploma 76% behaald en heeft 'onderscheiding'.
Dat is de standaard denk ik. Maar sommige scholen volgen blijkbaar het "Bologna"-decreet uit '9. Dan is er een andere verdeling (68% - 77% - 85% - 90%)
JAJA, Google en Wikipedia zijn ook mijn vriend :shh: :p

Nu, op zich heeft het weinig voordelen hoor als je een job zoekt. Of zo heb ik toch ondervonden toen ik destijds ging solliciteren voor een job in het onderwijs. Ik had grote onderscheiding, maar de reden dat ik aangenomen werd was omdat ik een man was. En dat heb ik niet eens moeten afleiden, dat werd zeer duidelijk gemaakt tijdens het interview; dat ze naarstig op zoek waren naar mannelijke leerkrachten :p
Image

Re: Vragentopic

165
Dus met vrucht is gewoon behalen? Dus minder dan 65%? Klopt denk ik niet want heb nooit anders geweten en heb niet altijd onder 65% gehad of ja heb in feite nog maar één diploma gehaald en dat is het secundaire. Certificaat se-n-se heb ik ook. Altijd vrucht geweest maar ja geslaagd is geslaagd :cool:

Zelf een IQ test gedaan op testmijniq.nl. Zou dit kloppen?? :lol:

Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130, nl. een equivalent van 126!
Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort.
Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort.
Intelligentie is een redelijk zekere factor, immers feit is dat het IQ (intelligentie quotiënt) in de loop van uw leven nooit onderhevig is aan grote dalingen, maar soms nog licht kan stijgen.
Juist hierdoor blijft het IQ een betrouwbare waarde voor u en uw omgeving.
Image