Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1531
gamerke1992 wrote:

Pf amai, chapeau :cool: Had jij dan geen last van die zon? In de schaduw lopen ging wel, maar ik kreeg een knalrood hoofd door die zon, terwijl mijn lichaam wel nog makkelijk verder kon.

+++ Al mijn nespresso capsules zijn toegekomen, ik ga veel smaken kunnen proeven :D
--- Te warm om te studeren en ik studeer zo graag in buitenlucht
Dat viel heel goed mee. Wel goed gezweet, maar ook goed gedronken. Vond het eerlijk gezegd zalig fietsen. Maar je vangt natuurlijk ook wel meer wind dan dat je gaat lopen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1534
+++ Gisterenavond onverwachts nog een mooie avond gehad.
++ Eerst wat buiten gezeten met het mooie weer, toen het 3 kwartier later begon te stormen dan maar naar mijn tante die in de buurt woont van waar ik zat.
++ Prachtig onweer gezien
++ 's Avonds m'n oma haar foto's getoont van haar reis :p
+++ Een beetje gegamed
++ Dan naar tv effe gekeken
++ Wat muziek geluisterd

+++ En dan al 3 kwartier naar spirited away gekeken, al enkele keren gezien en fantastische film!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1535
fsterchele23 wrote:++ nog gebeld naar gamemania voor uncharted te bestellen xd ik kan nie wachten gewoon
Dat kan je met een simpele klik of 2 ook gewoon online doen hoor :cool:


--- Geen idee of ik goed heb geslapen...
--- Niet echt goede herinneringen aan gisteren...
--- Gisteren in de avond was het veel te warm, ondanks het onweer...
--- Flauw onweer hier in de buurt...
--- Geen slecht weer vandaag, wat wil zeggen dat Cap'n het gras weer mag gaan doen... ;(
--- The Red Road serie die stopt... :cry:
+++ F1 vandaag
--- Kga een deel missen dankzij het gras doen... ;(
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 18 dagen
+++ Nog 7 dagen
+/- Nog 123 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 5 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1536
Captain Witwicky wrote:
fsterchele23 wrote:++ nog gebeld naar gamemania voor uncharted te bestellen xd ik kan nie wachten gewoon
Dat kan je met een simpele klik of 2 ook gewoon online doen hoor :cool:


n...
dat wist mijn kleine teen ook maar
online pre-orders tellen niet mee voor de statistieken van gamemania waregem en aangezien Steve nen goeie maat is van mij wil ik wel helpen met zen statistieken é xd dus bel ik naar em om te preorderen of ga ik er naartoe
wrm denk je dat ik psn geld haal in gm, ik kan evengoe me paypal betalen xd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1538
fsterchele23 wrote:
Captain Witwicky wrote:
fsterchele23 wrote:++ nog gebeld naar gamemania voor uncharted te bestellen xd ik kan nie wachten gewoon
Dat kan je met een simpele klik of 2 ook gewoon online doen hoor :cool:
dat wist mijn kleine teen ook maar
online pre-orders tellen niet mee voor de statistieken van gamemania waregem en aangezien Steve nen goeie maat is van mij wil ik wel helpen met zen statistieken é xd dus bel ik naar em om te preorderen of ga ik er naartoe
wrm denk je dat ik psn geld haal in gm, ik kan evengoe me paypal betalen xd
Bedoel je dan statistieken van de persoon zelf, in de zin van "goed bezig te zijn" of bedoel je van de winkel zelf in de zin van "wij verkopen goed", want normaal moet dat toch wel meetellen voor de statistieken...?
Ik ga nu wel niet uit mijn huis in dit weer en meer dan een uur onderweg als ik het via mijn laptop kan doen ook ;)

--- Meh, ik kijk niet echt uit naar vandaag...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1539
]
fsterchele23 wrote:
Captain Witwicky wrote:
fsterchele23 wrote:++ nog gebeld naar gamemania voor uncharted te bestellen xd ik kan nie wachten gewoon

dat wist mijn kleine teen ook maar
online pre-orders tellen niet mee voor de statistieken van gamemania waregem en aangezien Steve nen goeie maat is van mij wil ik wel helpen met zen statistieken é xd dus bel ik naar em om te preorderen of ga ik er naartoe
wrm denk je dat ik psn geld haal in gm, ik kan evengoe me paypal betalen xd
Bedoel je dan statistieken van de persoon zelf, in de zin van "goed bezig te zijn" of bedoel je van de winkel zelf in de zin van "wij verkopen goed", want normaal moet dat toch wel meetellen voor de statistieken...?
Ik ga nu wel niet uit mijn huis in dit weer en meer dan een uur onderweg als ik het via mijn laptop kan doen ook ;)

--- Meh, ik kijk niet echt uit naar vandaag...
ze bekijken ook hoeveel pre-orders er per winkel kan aan de man gebracht worden. dus hoe goed de verkopers het doen enzo
ma natuurlijk op releaase tellen de online pre-orders ook mee in de omzet é xd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1541
-- tong verbrand aan mijn soepje
-- soepje smaakte me niet zo :'(
-- leren, ben het al beu
++ verjaardagsfeestje van m'n nichtje gisteren was geslaagd
++ nichtje was blij met mijn klein cadeautje voor haar
+/- nieuwe Penny Dreadful was iets minder maar volgens mij vooral een buildup naar epische dingen in de volgende afleveringen
++ morgen nieuwe Orphan Black kijken
+/- strategy guide van Witcher 3 besteld op bol.com maar het is heel onzeker of die ooit gaat toekomen aangezien de levertermijn steeds verandert :o
-- lichte hoofdpijn
-- de game Wander valt dik tegen
++ kan niet wachten op 7 juli wanneer Rocket League uitkomt
-- moe en lusteloos, zou liever wat in m'n bed rusten maar dat zal er niet inzitten
-- die sukkels van de VandenBorre die mijn tablet wéér niet hebben gefixed, ik krijg gewoon steeds datzelfde apparaat terug waar echt niks aan is gedaan om de problemen op te lossen...
-- harde schijf van PS4 is vol
-- niet veel zin om in gang te schieten vandaag
-- nog ander werk te doen waar ik feitelijk ook niet veel zin in heb vandaag
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1543
Elexus wrote: +/- strategy guide van Witcher 3 besteld op bol.com maar het is heel onzeker of die ooit gaat toekomen aangezien de levertermijn steeds verandert
-- harde schijf van PS4 is vol
Ik denk dat je in de Game Mania hem anders ook nog zo in de rekken kan vinden, niet?
Harde schijf vol? Ai. Ik zit er nu al aan te denken zonder ik een PS4 heb :lol:
Ligeiro wrote:--- nu nog de haag achteraan, vooraan én het gras doen (Cap, komt ge ni helpen, aangezien ge da toch zo graag doet)
Als ge niet begint over de manier waarop ik gras zou moeten af doen en we gamen daarna wil ik het nog overwegen :P
fsterchele23 wrote:Bedoel je dan statistieken van de persoon zelf, in de zin van "goed bezig te zijn" of bedoel je van de winkel zelf in de zin van "wij verkopen goed", want normaal moet dat toch wel meetellen voor de statistieken...?
Ik ga nu wel niet uit mijn huis in dit weer en meer dan een uur onderweg als ik het via mijn laptop kan doen ook

--- Meh, ik kijk niet echt uit naar vandaag...

ze bekijken ook hoeveel pre-orders er per winkel kan aan de man gebracht worden. dus hoe goed de verkopers het doen enzo
ma natuurlijk op releaase tellen de online pre-orders ook mee in de omzet é xd
Ah zo, dacht et al.

--- Mijn vader is toch een vree rare en onbegrijpelijke man...
--- Nu moet ik vandaag niet meer het gras doen, God weet voor welke reden, en mag ik het zelfs uitstellen tot woensdag, nadat mijn vader zo'n ruzie begon om het nu, vandaag dus, te doen...
+/- Tis dus morgen dat ik dus het gras zal doen voor het zekerst te zijn...
+++ Kan volledig F1 zien...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1545
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:--- nu nog de haag achteraan, vooraan én het gras doen (Cap, komt ge ni helpen, aangezien ge da toch zo graag doet)
Als ge niet begint over de manier waarop ik gras zou moeten af doen en we gamen daarna wil ik het nog overwegen :P
ik dacht dat dit een gegeven feit was :p nergens een cap te bespeuren! :?

+++ Shiny Charizard voor mijn pokémon X gratis en voor niets ontvangen bij game mania ^^