Re: Je laatste aankoop (geen games)

1591
Natuurlijk!

Eind jaren 90 dacht trouwens iedereen dat de GSM enkel kleiner en kleiner ging worden.
Dit was dan ook de trend tot je meer en meer op je gsm kon doen :)
Zo herinner ik mij nog een artikel in een magazine waarin stond dat in de nabije toekomst (2005 ofzo) de gsm zo groot zal zijn als een vingernagel.
Tegen 2010 zou het via een implantaat in de tand en oor zijn. Om te bellen moest je dan enkel maar de naam zeggen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1592
ShAmPi wrote:Natuurlijk!

Eind jaren 90 dacht trouwens iedereen dat de GSM enkel kleiner en kleiner ging worden.
Dit was dan ook de trend tot je meer en meer op je gsm kon doen :)
Zo herinner ik mij nog een artikel in een magazine waarin stond dat in de nabije toekomst (2005 ofzo) de gsm zo groot zal zijn als een vingernagel.
Tegen 2010 zou het via een implantaat in de tand en oor zijn. Om te bellen moest je dan enkel maar de naam zeggen.
nou nou, science fiction hier !!

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1593
Image


Wegens grote controversie, heeft Stephen King ooit de productie van het boek stopgezet. Hierdoor is deze enkel nog maar tweedehands te verkrijgen en soms voor schandalig hoge prijzen! Lang achter gezocht naar een fatsoenlijke versie, en ook eindelijk gevonden bij bol voor 10 euro ongeveer :p
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1597
Tipexx wrote:Ik heb mijn post aangepast zodat er zich niemand aan zou storen ;)
Ik denk dat Sora er eerder op doelde dat dit deel van het forum publiek is en dat iedereen het dus kan zien. Ook mensen die proberen uit te vinden waar ze mooie spulletjes permanent kunnen 'lenen'. Dat is ook de reden dat topic's zoals game collectie in het 'alleen voor leden' onderdeel staan ;)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1604
Tipexx wrote:
ShAmPi wrote:Van 83.
Kwaliteit komt uit aalst.
Ik kom van den andere kant van het water. Hier hoor je die laatste zin toch heel weinig hoor :P

Wel een enorm leuke aankoop ;)
Da komt nog.
Binnen 20 jaar hoor je die zin wel, wanneer jullie eindelijk mee zijn met de rest van de wereld. :D
Eerst beginnen met paden aanleggen enzo.
Je kan moeilijk blijven met paard en kar rondrijden :p
Image