Mss letterlijk. Hopelijk gaat alles goed met je oudere manSora_Lizard wrote:Goede aankoop. Zo'n mobiele airco is mijn levens redder in zulke warme dagen.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Mss letterlijk. Hopelijk gaat alles goed met je oudere manSora_Lizard wrote:Goede aankoop. Zo'n mobiele airco is mijn levens redder in zulke warme dagen.
De TV in mijn mancave is ook smart, maar volledig outdated. Die oude LG OS kan nog niet eens deftig de youtube app draaien. Met de Chromecast loopt het veel soepeler als ik daar iets wil streamen.ShAmPi wrote:Ik heb ook chromecasts. Maar eigenlijk gebruik ik het zo goed als nooit? Alles is ier al smart. Of is er iets dat ik mis?
Netflix/amazon prime/youtube doe ik via ps4.
Mijne tv is smart
Muziek doe ik doorheen huis met google nest.
Wa kan da baksken nog?
Ik heb de thermostaat en ben er zeer tevreden vanShAmPi wrote:Ah ok.
Mjah. Mijn tvs zijn allemaal slim genoeg maar gebruik zelden de tv apps. I prefer the ps4. En op slaapkamer staat ook ps4. En in gameroom 1 staat xboxone. En op speelkamer 2 ist ne beamer aangesloten op een nuc pc.
Gebruik mijn nests ook voor veel. Zo ook mijn lichten en deurbel. Ben aant twijfelen voor thermostaat ook te kopen van google nest.
Goed nieuwsgamerke1992 wrote:Ik heb de thermostaat en ben er zeer tevreden vanShAmPi wrote:Ah ok.
Mjah. Mijn tvs zijn allemaal slim genoeg maar gebruik zelden de tv apps. I prefer the ps4. En op slaapkamer staat ook ps4. En in gameroom 1 staat xboxone. En op speelkamer 2 ist ne beamer aangesloten op een nuc pc.
Gebruik mijn nests ook voor veel. Zo ook mijn lichten en deurbel. Ben aant twijfelen voor thermostaat ook te kopen van google nest.
Daar heb ik over getwijfeld. Maar ik vond hem nogal duur.ShAmPi wrote:Goed nieuwsgamerke1992 wrote:Ik heb de thermostaat en ben er zeer tevreden vanShAmPi wrote:Ah ok.
Dan het volgende waar ik over twijfel. De rook/CO2 melder van google
Graaf. Ik durf te zeggen dat het de beste trilogies ooit zijn. Heb ze nog niet extended gezien denk de gewone al verschillende keren. Die LOTR allen ruim +200min wtf. Mega graaf moet het zijn.ShAmPi wrote:@gamerke de deurbel werkt wel met abbodienst voor alle features.
@RoyVdW die streamz interesseerd me geen bal Behalve dan de bende van Jan De Lichte
Ik heb die collection ook baaj de weej. Lange films die nog langer zijn
je kunt je er mee scheren !ShAmPi wrote:Ik heb ook chromecasts. Maar eigenlijk gebruik ik het zo goed als nooit? Alles is ier al smart. Of is er iets dat ik mis?
Netflix/amazon prime/youtube doe ik via ps4.
Mijne tv is smart
Muziek doe ik doorheen huis met google nest.
Wa kan da baksken nog?