Re: Je laatste aankoop (geen games)

1667
Zo'n airco zou ik hier soms ook wel kunnen gebruiken :relief:
Gelukkig lukt het ons om het redelijk koel te houden in huis (goede isolatie en we sluiten alle ruiten af met rolluiken of gewone luiken. Maar dan nog is het een hele klus voor mij om in slaap te raken met zo'n weer...

Mooie aankoop ook gamerke! Veel plezier er mee :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

1671
ShAmPi wrote:Ik heb ook chromecasts. Maar eigenlijk gebruik ik het zo goed als nooit? Alles is ier al smart. Of is er iets dat ik mis?
Netflix/amazon prime/youtube doe ik via ps4.
Mijne tv is smart
Muziek doe ik doorheen huis met google nest.
Wa kan da baksken nog?
De TV in mijn mancave is ook smart, maar volledig outdated. Die oude LG OS kan nog niet eens deftig de youtube app draaien. Met de Chromecast loopt het veel soepeler als ik daar iets wil streamen.

De TV in de woonkamer is wel nog recent en daar werken de apps wel nog goed op. Maar omdat dit geen android TV is, kan ik dit niet bedienen met mijn google home devices. Wel voor een deel doordat ik ook de Logitech Harmony Hub gebruik, maar toch. Ik vind het wel fijn dat ik door die Chromecast zonder een afstandsbediening volgende routine kan gebruiken:

1. Hey google turn on chromecast (TV gaat aan op de juiste HDMI en soundbar start meteen mee op)
2. Hey google Play 'whatever' from 'whatever'
3. (even een snack halen) Hey google, pauze
4. Hey google, resume
5. Hey google, turn off Chromecast

Ik lijk heel lui zo, maar ik vind dit juist heel gebruiksvriendelijk. Ik bedien echt heel veel in huis met de google home devices en daar is die chromecast heel goed compatibel (ik heb hier 3 Google Home Mini's, 1 standaard Google Home en 2 Google Nest Hubs). Zeker deze nieuwe chromecast, aangezien daar Android TV opstaat. Dat was bij de vorige generaties niet het geval. En dat deze 4K ondersteund was voor mij ook een reden om te upgraden.
Image

1672
Ah ok. ^^
Mjah. Mijn tvs zijn allemaal slim genoeg maar gebruik zelden de tv apps. I prefer the ps4. En op slaapkamer staat ook ps4. En in gameroom 1 staat xboxone. En op speelkamer 2 ist ne beamer aangesloten op een nuc pc.

Gebruik mijn nests ook voor veel. Zo ook mijn lichten en deurbel. Ben aant twijfelen voor thermostaat ook te kopen van google nest.
Image

1673
ShAmPi wrote:Ah ok. ^^
Mjah. Mijn tvs zijn allemaal slim genoeg maar gebruik zelden de tv apps. I prefer the ps4. En op slaapkamer staat ook ps4. En in gameroom 1 staat xboxone. En op speelkamer 2 ist ne beamer aangesloten op een nuc pc.

Gebruik mijn nests ook voor veel. Zo ook mijn lichten en deurbel. Ben aant twijfelen voor thermostaat ook te kopen van google nest.
Ik heb de thermostaat en ben er zeer tevreden van :)
Image

1674
gamerke1992 wrote:

Goed nieuws :p
Dan het volgende waar ik over twijfel. De rook/CO2 melder van google :p
Image

1675
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:

Goed nieuws :p
Dan het volgende waar ik over twijfel. De rook/CO2 melder van google :p
Daar heb ik over getwijfeld. Maar ik vond hem nogal duur.

Het volgende op mijn lijstje is de nest hello deurbel :tong:
Image

1676
@ShAmPi @gamerke; Gebruik mijn Ultra Chromecast voor TV te zien en vele toepassingen om op groot scherm te zien. Ik heb een 'streaming' pakket van Telenet nl. Yugo waar Streamz 'de Vlaamse Netflix' ook bijzit. Ik heb dus geen digicorder. Voor Netflix gebruik ik normaal de apps op TV zelf dan hoef ik niet extra de PS4 op te zetten en dat is betere kwaliteit dan dat ik zou streamen.

Middle-Earth Collection alle extended editions op Blu-ray voor €60.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1678
ShAmPi wrote:@gamerke de deurbel werkt wel met abbodienst voor alle features.

@RoyVdW die streamz interesseerd me geen bal :) Behalve dan de bende van Jan De Lichte ^^
Ik heb die collection ook baaj de weej. Lange films die nog langer zijn ^^
Graaf. Ik durf te zeggen dat het de beste trilogies ooit zijn. Heb ze nog niet extended gezien denk de gewone al verschillende keren. Die LOTR allen ruim +200min wtf. Mega graaf moet het zijn.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1679
ShAmPi wrote:Ik heb ook chromecasts. Maar eigenlijk gebruik ik het zo goed als nooit? Alles is ier al smart. Of is er iets dat ik mis?
Netflix/amazon prime/youtube doe ik via ps4.
Mijne tv is smart
Muziek doe ik doorheen huis met google nest.
Wa kan da baksken nog?
je kunt je er mee scheren ! :idea: