Re: Je laatste aankoop (geen games)

1685
gamerke1992 wrote:Haha spannend :D Weet jij ook totaal niet welke bieren er in zitten?
Nope. Die hopt zit wel goed ineen. Zo had je vorig jaar een bot via messenger die je superveel info gaf over het biertje van de dag. En zo elke dag op uur dat je zelf koos. Ook was er een boekje bij met info over hoe bier uit te gieten etc... en je kreeg elke dag een tip en moest die tip dan vinden op de doos en dat was dan je biertje van de dag. Dit jaar doen ze het iets rustiger. ^^
Image

1686
RoyVdW wrote:Zeer leuk heren jullie zijn niet de enige bierfanaten hier :)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Hoe meer bierlefhebbers hoe beter.
Ik ben er trouwens heilig van overtuigd dat iedereen een potentieele bierliefhebber is. Jammer genoeg haken vele af op het pilsgebeuren. Maar dat is maar een kleine fractie van de biercultuur. Vooral in be dan ^^
Image

1687
Uiteraard is iedereen een potentiële bierliefhebber, ShAmPs, maar dat heeft vooral met smaak te maken :P
Ik houd absoluut niet van bier. Zelfs een Radler heeft me teveel biersmaak. Een 0.0 gaat nog net, maar alsnog vind ik t niet écht lekker. Doe mij maar 'gewoon' water (en een colaatje/Ice Tea Green op z'n tijd). En nee: ik heb niet alleen maar NLse 'troep' geproefd, evengoed heb ik ook wel Jupiler en zelfs wel (Belgische, jazeker) speciaalbiertjes etc. geproefd. Maar alsnog: niet mijn ding.... evenals andere zaken waar alcohol in zit overigens.
Image

1688
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Zeer leuk heren jullie zijn niet de enige bierfanaten hier :)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Hoe meer bierlefhebbers hoe beter.
Ik ben er trouwens heilig van overtuigd dat iedereen een potentieele bierliefhebber is. Jammer genoeg haken vele af op het pilsgebeuren. Maar dat is maar een kleine fractie van de biercultuur. Vooral in be dan ^^
Ik ben inderdaad een bierlefhebber. Ik heb het lef om te zeggen dat ik totaal geen bier lust :goaway:
Image

1692
Leuke adventskalenders! :cool:

Ik heb deze gekocht:
Image

Toy Story 1 & 2 waren mijn favoriete films als kind, de video's ervan heb ik helemaal grijsgedraaid :P
Toy Story 3 heb ik gezien in 2010 in een cinema in de VS, maar daarna niet meer. Toy Story 4 wou ik vorig jaar ook in de cinema zien, maar toen brak ik mijn voet :-"

Tijd om ze nog eens allemaal te kijken :lach: