Re: Je laatste aankoop (geen games)
1681Haha grappig! Ziet er leuk uit maar waar hang je die aan de wand?
Nope. Die hopt zit wel goed ineen. Zo had je vorig jaar een bot via messenger die je superveel info gaf over het biertje van de dag. En zo elke dag op uur dat je zelf koos. Ook was er een boekje bij met info over hoe bier uit te gieten etc... en je kreeg elke dag een tip en moest die tip dan vinden op de doos en dat was dan je biertje van de dag. Dit jaar doen ze het iets rustiger.gamerke1992 wrote:Haha spannend Weet jij ook totaal niet welke bieren er in zitten?
Hoe meer bierlefhebbers hoe beter.RoyVdW wrote:Zeer leuk heren jullie zijn niet de enige bierfanaten hier
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik ben inderdaad een bierlefhebber. Ik heb het lef om te zeggen dat ik totaal geen bier lustShAmPi wrote:Hoe meer bierlefhebbers hoe beter.RoyVdW wrote:Zeer leuk heren jullie zijn niet de enige bierfanaten hier
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik ben er trouwens heilig van overtuigd dat iedereen een potentieele bierliefhebber is. Jammer genoeg haken vele af op het pilsgebeuren. Maar dat is maar een kleine fractie van de biercultuur. Vooral in be dan
ik zag dat op mijn favo webshop, nedgame.nl, dit artikel opeens verdwenen is, wellicht niet meer leverbaar op dit moment, een hebbeding ist wel. Ik ga hem ook kopen !ShAmPi wrote:
Zonet toegekomen