Re: Je laatste aankoop (geen games)

1712
paveman wrote:Geen verkeerde deal lijkt me dan!
Klopt, de enige reden dat ik twijfel is omdat er gewoon nog geen interessante games zijn voor de PS5.

Er zitten nog wel een paar interessante in de PSPlus collectie. Maargoed, die games kan je inmiddels ook voor 10.- per stuk vinden.

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1715
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Hmm een prijsverlaging voor de PS5? :think:
Via een job kan ik dat begrijpen.

Ik heb bijvoorbeeld standaard volgende kortingen via mijn werk op ALLES.

Bol: 5%
Krefel: 10%
Philips: 40%
Logitech: 40%
Enz...


Daar valt ps5 dus ook onder als ik deze bij bol of krefel zou aankopen.
Mag ik even een bestelling plaatsen via jou?
Image
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1716
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Hmm een prijsverlaging voor de PS5? :think:
Via een job kan ik dat begrijpen.

Ik heb bijvoorbeeld standaard volgende kortingen via mijn werk op ALLES.

Bol: 5%
Krefel: 10%
Philips: 40%
Logitech: 40%
Enz...


Daar valt ps5 dus ook onder als ik deze bij bol of krefel zou aankopen.
Mag ik even een bestelling plaatsen via jou? :)
Image
Dat mag en kan ik helaas niet doen. Als mijn werkgever er zou achterkomen heb ik echt problemen en verlies ik ook deze voordelen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1717
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Hmm een prijsverlaging voor de PS5? :think:
Via een job kan ik dat begrijpen.

Ik heb bijvoorbeeld standaard volgende kortingen via mijn werk op ALLES.

Bol: 5%
Krefel: 10%
Philips: 40%
Logitech: 40%
Enz...


Daar valt ps5 dus ook onder als ik deze bij bol of krefel zou aankopen.
Mag ik even een bestelling plaatsen via jou? :)
Image
Dat mag en kan ik helaas niet doen. Als mijn werkgever er zou achterkomen heb ik echt problemen en verlies ik ook deze voordelen.
Dat weet ik wel hoor Gamerke, het was een mopje. Mijn emoji's die ik ingaf in Tapatalk komen totaal niet over blijkbaar hier, ik had iets in de trend van :P :lol: er achter gezet ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1718
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Hmm een prijsverlaging voor de PS5? :think:
Via een job kan ik dat begrijpen.

Ik heb bijvoorbeeld standaard volgende kortingen via mijn werk op ALLES.

Bol: 5%
Krefel: 10%
Philips: 40%
Logitech: 40%
Enz...


Daar valt ps5 dus ook onder als ik deze bij bol of krefel zou aankopen.
Mag ik even een bestelling plaatsen via jou? :)
Image
Dat mag en kan ik helaas niet doen. Als mijn werkgever er zou achterkomen heb ik echt problemen en verlies ik ook deze voordelen.
Dat weet ik wel hoor Gamerke, het was een mopje. Mijn emoji's die ik ingaf in Tapatalk komen totaal niet over blijkbaar hier, ik had iets in de trend van er achter gezet
Aah haha ja ik had wel het vermoeden hoor ;)

Nu ik denk dus dat veel werkgevers dergelijke voordelen aanbieden. Toen ik nog in het ziekenhuis werkte had ik bijvoorbeeld zelfs 10% bij bol en 14 % bij collishop. Daar kan je serieuze deals mee doen, want dat is ook combineerbaar met promoties zoals black friday.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1719
Vraag me af wie jou werkgever dan is? Vaak voorkomend en vanzelfsprekend? Ik ken niemand die zo'n voordelen geniet en zkr niet op tertiaire dingens. Maaltijdcheques is bijna standaard en dat heb ik zelfs niet.
Heb wel een voordeelkaart en zo kan je bij veel dingen kortingen krijgen maar je moet het weten en specifiek opzoeken en vouchers op voorhand kopen en vaak werkt het enkel online. Omslachtige procedures die je vaak vergeet toe te passen om er gebruik van te maken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1720
RoyVdW wrote:Vraag me af wie jou werkgever dan is? Vaak voorkomend en vanzelfsprekend? Ik ken niemand die zo'n voordelen geniet en zkr niet op tertiaire dingens. Maaltijdcheques is bijna standaard en dat heb ik zelfs niet.
Heb wel een voordeelkaart en zo kan je bij veel dingen kortingen krijgen maar je moet het weten en specifiek opzoeken en vouchers op voorhand kopen en vaak werkt het enkel online. Omslachtige procedures die je vaak vergeet toe te passen om er gebruik van te maken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Omslachtig is het soms inderdaad, maar dat is heel webshop afhankelijk. Bij bv Philips en logitech wordt er gewoon een kortingscode gegenereerd die ik dan kan toepassen. Sommige webshops werken met vouchers van verschillende bedragen die dan eerst aangekocht moeten worden en dan na een minuutje in je mailbox zitten.
Image
cron