Re: 'It's all about the drinks'-topic

181
ShAmPi wrote:Toen kon je nog orval makkelijk verkrijgen :-)
Ik heb nieuwe orval staan, orval van 6 maand
Orval van 1 jaar
en orval van 3 jaar :-)

Maredsous is heel lekker!
En zeker met wat maredsouskaas bij! :-)
Idem bij de choufkes

Wat ik ook graag drink met hun eigen kaas bij is een Tongerlo :-D

Ik ga vandaag de Grimbergen Zomer drinken ;)
Als ge die op een goed donkere, frisse plaats kunt bewaren, zou ik dat ook wel eens willen proberen. Maar als ik hier zo'n flesje 3 jaar zou moeten bewaren, zou het bier al lang slecht zijn door de sterke temperatuurschommelingen :(
Tongerlo moet ik ook nog eens drinken. Ik had nog nooit gehoord van de Grimbergen Zomer, 'k zal hem dan maar eens meenemen als ik hem zie staan.
gamerke1992 wrote:Maredsous was zeker niet slecht hoor :) Deed mij wat aan La trappe tripel denken.
Vreemd dat het u daaraan deed denken, want de La Trappe tripel is toch wel een stuk bitterder vind ik :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

182
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Toen kon je nog orval makkelijk verkrijgen :-)
Ik heb nieuwe orval staan, orval van 6 maand
Orval van 1 jaar
en orval van 3 jaar :-)

Maredsous is heel lekker!
En zeker met wat maredsouskaas bij! :-)
Idem bij de choufkes

Wat ik ook graag drink met hun eigen kaas bij is een Tongerlo :-D

Ik ga vandaag de Grimbergen Zomer drinken ;)
Als ge die op een goed donkere, frisse plaats kunt bewaren, zou ik dat ook wel eens willen proberen. Maar als ik hier zo'n flesje 3 jaar zou moeten bewaren, zou het bier al lang slecht zijn door de sterke temperatuurschommelingen :(
Tongerlo moet ik ook nog eens drinken. Ik had nog nooit gehoord van de Grimbergen Zomer, 'k zal hem dan maar eens meenemen als ik hem zie staan.
gamerke1992 wrote:Maredsous was zeker niet slecht hoor :) Deed mij wat aan La trappe tripel denken.
Vreemd dat het u daaraan deed denken, want de La Trappe tripel is toch wel een stuk bitterder vind ik :p
Een beetje wel ja :)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

183
met0t0 wrote:Tongerlo moet ik ook nog eens drinken. Ik had nog nooit gehoord van de Grimbergen Zomer, 'k zal hem dan maar eens meenemen als ik hem zie staan.
Misschien eerst eens de grimbergen lente meenemen dan? :p

Kriek was ook best lekker, beetje erg zuur wel. Ik hou gewoon echt niet van de typische biersmaak, ben meer voor de super zoete dingen :p
Morgen eens Liefmans appel, ben benieuwd :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

188
De Deliriums moet ik ook dringend eens drinken :)

Ik heb daarnet deze gedronken:
Image
Weinig schuim (nochtans perfect geschonken in het juiste glas). Ook weinig bruis, wat ik wel goed vond. Lekker bier :)

W.O.L.F. heeft deze gedronken (daar zal ze morgen wel haar mening over geven, ik heb er maar één slokje van geproefd en vond dat het naar appelsap smaakte):
Image
cron