Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

181
Kolm wrote: Geef hem wel een secondje om toe te komen, heb hem nog amper 1 min geleden verstuurd ofzo :p Heb je mobiel geregistreerd? Zo ja, via gewone browser of tapatalk (als dat kan want app bestaat niet voor mijn telefoon :( )
Ja, ik heb mobiel geregistreerd en nu ben ik op mijn laptop om te kijken of die hel wel doet, maar ik krijg nog steeds geen mail. Heb zelf ook nog een keer een mail naar mij laten sturen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

182
m1n3rmb wrote:
Kolm wrote: Geef hem wel een secondje om toe te komen, heb hem nog amper 1 min geleden verstuurd ofzo :p Heb je mobiel geregistreerd? Zo ja, via gewone browser of tapatalk (als dat kan want app bestaat niet voor mijn telefoon :( )
Ja, ik heb mobiel geregistreerd en nu ben ik op mijn laptop om te kijken of die hel wel doet, maar ik krijg nog steeds geen mail. Heb zelf ook nog een keer een mail naar mij laten sturen
Ik heb hem manueel geactiveerd. Het lijkt erop dat registratie via Tapatalk problemen geeft.
Als je bevestigt dat de originele minermb account werkt dan wordt deze geblokkeerd. (Geen dubbelaccounts toegestaan)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

183
m1n3rmb wrote:+++ Hallo allemaal
+/- Ik heb een account aangemaakt, met een beetje een andere naam omdat ik bij het andere mail-adres geen bevestigingsmail kreeg :think:
-- Deze site is op de mobiel erg onhandig, maar ach daar is tapatalk voor (die ik vandaag pas gedownload heb) :P
++ ik ben al best ver in saints row 4
?? Ik moet nog wel een beetje aan het uiterlijk wennen, maar het gaat ermee door.
Persoonlijk vinnek het forum mobielvriendelijker dan OPM :)
Nontheless daarvoor dat we tapa geinstalleerd hebben.

Kan je zelf kiezen ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

185
minermb wrote:
Kolm wrote: Ik heb hem manueel geactiveerd. Het lijkt erop dat registratie via Tapatalk problemen geeft.
Als je bevestigt dat de originele minermb account werkt dan wordt deze geblokkeerd. (Geen dubbelaccounts toegestaan)
Ik bevestig dat mijn account werkt :cool:
Van de posts die je met de andere account maakt heb ik de user aangepast zodat hij je goede account weergeeft. Ook op het profiel van je goede account worden deze posts weergegeven als je een overzicht van je posts opvraagt. De postcount zelf van beide users lijkt voorlopig niet vanzelf te updaten.

Edit: Ondertussen de knop gevonden die het updaten van de postcount forceert => you're all good to go now! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

189
Elexus wrote:Tja, ik kan nu eenmaal genen ferrari kopen als eerste wagen eh. :p Deze was echt een van de betere voor de prijs die ik voor ogen had. Ik ben er tevreden mee! En idd, zolang het rijdt, is't mij al goed.
Zeker niet naar coole feestjes gaan met die wagen :P

OT:
Image
:smug:
+++ Mijn dag begint goed! Zo te zien zaterdag bericht gekregen (natuurlijk was ik onder de indruk dat ik niks zaterdag ging ontvangen) dat mijn metal case voor Dragonball Xenoverse is geleverd bij Game Mania. Het probleem heeft zich zo te zien vanzelf opgelost! :D Nu moet ik mijn boze brief niet sturen naar Game Mania HQ.
+++ I'm so happy happy happy :D
--- Gisteren was het een ander verhaal, my dad was being a really big fat jerk! Was kwaad voor geen enkele goede reden. Hij nam zich ook het alleenrecht op de tv aan, wat er dus voor zorgde dat ik mijn show niet kon zien zodat mijn vader kon kijken naar een Duitse talentenshow (echt waar, je wilt niet dat je vader daar naar kijkt, het is zo'n complete schandalige tijdsverspilling). Er was ook nog wat wrijving tussen mijn ouders onderling wat ook niet voor een aangename sfeer zorgde en terug voor geen enkele goede reden. Mijn familie is echt niet normaal zeg...
+++ Dit plekje voelt al aan als thuis
+++/--- Nog 18 dagen
+++ Nog 101 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

191
Elexus wrote:@ Captn: Ik ga niet naar feestjes en dan nog, ik vind het een toffe wagen dus couldn't care less wat anderen ervan vinden.
Ik heb nu een beeld in mijn hoofd dat je zo naar een rode loper event gaat en met 100% swag uit je wagen stapt :lol:

--- Hmmm...nu mijn euforie wat gedaald is...moet ik morgen of woensdag speciaal naar buiten voor een metal case...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

192
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:@ Captn: Ik ga niet naar feestjes en dan nog, ik vind het een toffe wagen dus couldn't care less wat anderen ervan vinden.
Ik heb nu een beeld in mijn hoofd dat je zo naar een rode loper event gaat en met 100% swag uit je wagen stapt :lol:
En dan met volle trots het sleuteltje overdragen aan de carparker, tzal wel zijn! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

194
Elexus wrote:En dan met volle trots het sleuteltje overdragen aan de carparker, tzal wel zijn!
En als hij een krasje maakt weet je hem te vinden (gelijk bij Liam Neeson in Taken) :lol:

:bomb: Fucking hell !! :bomb:
--- Mijn vader die werkelijk razend was omdat ik vuile stinkende pis doortrek vóór ik mijn boodschap moest doen op de wc...
--- Ik probeer zijn commentaar in te perken en het stressniveau wat naar beneden te halen en maak een grapje op een zin die hij zei...wat zegt mijn vader erop? "Ge zijt mij aan het uitlachen"...
--- BAM laptop uit...
--- BAM vader nog razender...
--- BAM er komen teveel woorden uit mijn mond waardoor ik het nog erger maak...
--- Ik heb nog nooit mijn vader uitgelachen maar hij wil me niet geloven. Om alles weer tot orde te doen moet ik beloven nooit meer de wc door te trekken voor ikzelf iets begin. Daarbij maakt hij het ook zeer duidelijk dat er zeer zware gevolgen zijn als ik het wel nog eens doe. Hij maakt het ook duidelijk dat ik hier echt niks te zeggen heb of mag doen of niks heb, en dat ik blij mag zijn dat ik nog in dit huis mag blijven. Ik ben zijn zoon dus ik moet doen wat hij zegt. Alsof het mijn schuld is dat ik geen werk of vriendin heb (want dat smeet hij er ook nog bij). Alles wat ik verkeerd doe in zijn ogen is een misdaad. Ik kan begrijpen dat mijn vader er iets op tegen heeft op bepaalde zaken die ik doe, maar ik kan niet begrijpen dat dit zaken zijn die zo'n reactie verdienen of moeten gecontroleerd worden of echte fouten zijn...
--- Zoveel onrecht in dit huis...
--- Op zo momenten haat ik het hier echt zoveel dat ik een woord ervoor moet vinden die nog erger is dan haat.
--- En elke keer moet ik mijn eigen woede temperen...
--- Mijn happy moment heeft lang geduurd...
+ Onweer
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2