Re: Je laatste aankoop (geen games)

1801
gamerke1992 wrote: 19 Feb 2022 10:29 De luchtvochtigheid in huis zakt hier soms tot 25%, waardoor we last krijgen van onze luchtwegen, droge lippen, hoofdpijn,... .
Oei, dat lijkt toch wel raar als jullie een ventilatiesysteem hebben? Dan staat hij misschien te hard afgesteld? Hangt ervan af welk systeem jullie hebben natuurlijk. Aangezien je spreekt van brandgeur van kachels waarschijnlijk C, omdat die rook dan binnengetrokken wordt?
Wij hebben C+, met vochtsensoren in badkamer en berging (waar wasmachine en droogkast staan) en CO2-sensoren in de leefruimte en slaapkamers. De luchtvochtigheid blijft op 50-55% hangen. Al heeft het correct afstellen (vooral in de badkamer) toch een aantal bezoekjes en nieuwe kalibraties van de technieker vereist :P
Hopelijk zijn jullie met dat apparaat toch geholpen!

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1802
met0t0 wrote: 19 Feb 2022 18:12
gamerke1992 wrote: 19 Feb 2022 10:29 De luchtvochtigheid in huis zakt hier soms tot 25%, waardoor we last krijgen van onze luchtwegen, droge lippen, hoofdpijn,... .
Oei, dat lijkt toch wel raar als jullie een ventilatiesysteem hebben? Dan staat hij misschien te hard afgesteld? Hangt ervan af welk systeem jullie hebben natuurlijk. Aangezien je spreekt van brandgeur van kachels waarschijnlijk C, omdat die rook dan binnengetrokken wordt?
Wij hebben C+, met vochtsensoren in badkamer en berging (waar wasmachine en droogkast staan) en CO2-sensoren in de leefruimte en slaapkamers. De luchtvochtigheid blijft op 50-55% hangen. Al heeft het correct afstellen (vooral in de badkamer) toch een aantal bezoekjes en nieuwe kalibraties van de technieker vereist :P
Hopelijk zijn jullie met dat apparaat toch geholpen!
2 weken geleden zijn ze naar de vantilatie komen kijken en alles is correct ingesteld. Ik ben nooit echt tevreden geweest van dat systeem.

Ze gaan ook een koolstof filter in de buiten unit plaatsen om de geuren op te vangen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1804
NTGSruler wrote: 18 Feb 2022 21:29 LBP3 heeft co-op trophies. Dus met 2. Of als je 4 controllers hebt kan het ook blijkbaar :nerd:
Moto Racer 4 is een bagger game.

260 euro is wel mooie prijs denk ik. Vast wel in zéér degelijke staat + de games en 2 controllers. Hopelijk heb je er veel geluk mee!
LBP3 heb ik zelf met 4 controllers gedaan: er is volgens mij 1 level dat je met 4 spelers moet voltooien. Is niet iets wat ik zou adviseren, vergt nogal wat handigheid. Ik zou je er altijd bij kunnen helpen iig.

Goede prijs overigens idd!
Image