Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1817
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Dat zal onze Capt'n niet graag horen
RoyVdW wrote:Denk dat hij te kieskeurig is. Idd btr wat langer zoeken en echt iets vinden wat je wilt.
Als kieskeurig zijn betekent dat je geen wc's wil poetsen, nooit de geschikte diploma's hebt voor kantoorjobs, niet aanvaard wordt door geen ervaring en geen openingen krijgt voor rekken te vullen, ja dan ben ik kieskeurig ;)
Ja, je bent te kieskeurig. Neem gewoon een kutbaan voor een paar maanden. Je zit er niet meteen jaren aan vast, je kunt gewoon blijven solliciteren en belangrijker, je verdient een stuk meer geldstukken.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1818
+++ Rapport gaan halen
- Wat een planning: van half 9 tot 11 naar school voor rapport, om 13:20-13:30 mijn boeken gaan indienen en om 18u oudercontact (maar daar ga ik niet mee naartoe)
++ Vanmiddag afgesproken met een maat, waar ik gisteren ook al mee heb afgesproken :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1819
dividedx11 wrote:- Wat een planning: van half 9 tot 11 naar school voor rapport, om 13:20-13:30 mijn boeken gaan indienen en om 18u oudercontact (maar daar ga ik niet mee naartoe)
Je kan beter wel mee gaan, dit is de moment om met uw leerkracht(en) te praten over uw minder sterke, maar vooral ook uw sterke kanten :)

+/- Mogelijks een goed jobke aan t unief, 3 weken toetsen verbeteren, beetje saai, maar ze betalen altijd goed eh :)
+/- Moeder is vandaag jarig, maar gisteren was het ruzie :(
++++ Gisteren ons nieuw playmobile kasteel toegevoegd aan een ander dat we eerder kloppen, volledig hetzelfde systeem = giga kasteel :)
+++ Vandaag nog een rustig dagje hier thuis
+++ Voor de hittegolf bij met0t0, lang leve de airco :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1820
W.O.L.F. wrote:+++ Voor de hittegolf bij met0t0, lang leve de airco :)
Als ik hem vroeg genoeg aanzet tenminste, want anders is het verloren moeite :p
Ik ben benieuwd hoe goed die zal opgewassen zijn tegen zo'n hittegolf... :O

--- Slecht geslapen door de warmte en dat zal de komende dagen niet veel beter zijn
+++ Toch al een kleine studentenjob die ik kan doen
--- Vakantie, maar weinig gametijd
--- Donderdagochtend weet ik mijn punten

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1821
BozeGozerXrd wrote:Ja, je bent te kieskeurig. Neem gewoon een kutbaan voor een paar maanden. Je zit er niet meteen jaren aan vast, je kunt gewoon blijven solliciteren en belangrijker, je verdient een stuk meer geldstukken.
Ik heb niet echt veel tegen een kutbaan, maar ik kuis geen wc's hoor! Trouwens, je hebt geen idee hoe ik mijn keuzes maak, dus je kan niet zeggen of ik wel of niet kieskeurig ben. Pas als ik in detail zou uitleggen hoe ik het doe, kan je een beeld vormen van mijn kiesgedrag.
Gamefreak wrote:veel kleurtjes vandaag Cappie
Gay marriage is aanvaard in Amerika!
Neh, gewoon omdat ik goed van slecht wou onderscheiden ;)


--- Iets te weinig geslapen...
--- Lichte koppijn
--- Niet echt de avond gehad gisteren die ik wou
+ Laptop kunnen "herstellen"...
--- Vanochtend mijn zus haar laptop die een fout had...
+ Ook dat zo te zien opgelost...
+++ Chocomousse
+++ <3 Jurassic World <3 (ik moet hem op dvd hebben)
--- LEGO sets zien die ik absoluut wil hebben...
--- Kutweer, veel te warm, hoe sommige mensen dit leuk kunnen vinden...
--- Keukenprinsesjes

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 99 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Last edited by Captain Witwicky on 30 Jun 2015 15:03, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1823
--- Mijn vader is een kl***z**
--- Hij kan niks alleen, maar verwacht het wel van ons, alles moet gebracht of gedaan worden, terwijl wij niks moeten vragen aan hem...
--- Ik dek de tafel, terwijl verwarmt (!) mijn vader het eten. Bij afruimen zeg ik, iedereen helpt mee, dus mijn broer en zus zeg ik ruimen af. Mijn vader vindt dat ik dat moet doen en ik zeg "ge vroegt daarjust of iedereen wou helpen, ik was degene die begon met de tafel te dekken". Als straf zal die morgen heel de dag mijn laptop afnemen! Fuck this shit! :>P: :kaboom: :wot:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1824
++Positieve mail op sollicitatie van 2 weken geleden gehad
+/-Nu medisch onderzoek en andere bewijsdocs (certificaat, diploma, attest) en dan weer week ofzo afwachten op verder resultaat
-Wachten
+Ondertussen rustig vakantie en niks doen
-Lastiggevallen worden door interims, laat ze maar bellen ik neem niet op
...

@Captain; maak dat je daar weg bent en ga alleen wonen. Erger me er zelf al aan die dingen dat jij altijd hier zet. Laat je vader in opdracht vermoorden dan kom je in den bak en kan je daar werken op de beschutte werkplek heb jij ook ineens werk. Oké sorry voor dit onrealistisch antwoord :lol: Maar echt... :L:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1825
RoyVdW wrote:@Captain; maak dat je daar weg bent en ga alleen wonen. Erger me er zelf al aan die dingen dat jij altijd hier zet. Laat je vader in opdracht vermoorden dan kom je in den bak en kan je daar werken op de beschutte werkplek heb jij ook ineens werk. Oké sorry voor dit onrealistisch antwoord Maar echt...
Hij is het kind of ik word kinderachtig behandeld. Ik vraag me telkens af hoe je dan een normaal functionerend persoon kunt worden als alles een probleem is.
Hij klaagde dan nog ook dat hij de vaat moest doen...ik had moeten zeggen dat ik ze altijd afdroog, wat ook zo is, dus daar heeft hij ook geen reden tot klagen want ik help...

--- Te heet...
+/- Coole LEGO-sets die ik niet kan betalen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1827
RoyVdW wrote:Dat hij dat zelf niet beseft. Praat erover en wat zegt u moeder in godsnaam? Zij durft er niet tegenin gaan? Trek conclusies of je zal een ongelukkige man blijven. Zo kan je idd geen normaal functionerend waardig mens zijn.
Praten? :lol: Mijn vader praat niet. Je kan geen gesprek of discussie met hem houden die een relatie tussen vader & zoon kan verbeteren. Trust me, al te veel geprobeerd.

Mijn moeder is niet thuis op dit moment :P Maar zij ziet wel wat ik zie.

Niemand, behalve ik durf tegen mijn vader in te gaan, met alle gevolgen van dien, hij heeft absolute macht die hij telkens misbruikt en zichzelf toeëigent omdat hij denkt dat alles onder zijn noemer valt. Niks verandert er hier, dat had ik al jaren geleden als conclusie gezien. Mijn vader eist, terwijl ik met mijn moeder, broer en zus, respect krijg. Ik werk volledig anders dan hem, vandaar onze botsingen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1829
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Te heet...
+/- Coole LEGO-sets die ik niet kan betalen...
which ones?
Wel...op dit moment is het elke LEGO-set want ik kan niks betalen of ik moet lenen van mijn lieve moeder.
Maar de sets die ik graag zou willen kopen zijn de nieuwe diepzee onderzoek sets (de vorige had ik compleet voor zover ik kan zien) en de reeds bestaande arctic exploration sets...en nu ook Jurassic World sets :D

+/- Lijstje aan het maken voor die LEGO-sets :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1830
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Te heet...
+/- Coole LEGO-sets die ik niet kan betalen...
which ones?
Wel...op dit moment is het elke LEGO-set want ik kan niks betalen of ik moet lenen van mijn lieve moeder.
Maar de sets die ik graag zou willen kopen zijn de nieuwe diepzee onderzoek sets (de vorige had ik compleet voor zover ik kan zien) en de reeds bestaande arctic exploration sets...en nu ook Jurassic World sets :D

+/- Lijstje aan het maken voor die LEGO-sets :P
aaah, Ik heb vooral mijn oog op Lego Star Wars Shuttle Tydirium. en op de X-Wing Fighter en Tie Fighter
En van Lego LotR wil ik Tower of Orthanc ^^