Re: Vragentopic

196
RoyVdW wrote:Dat heb ik goei beeld ze binnenkort 4K gsmekes.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik bedoel eerder dat je youtube op full HD zet ;) mijn GSM is quatro HD, dat is dus 4 keer meer pixels dan een full HD scherm. Maar dat doet niets met mijn verbruik :)
Image

Re: Vragentopic

199
RoyVdW wrote:Is 1GB aan 4G data veel per maand? Zit nu op trein naar zee en is leuk zo opt forum zitten met tapatalk :-) moet wel zien dat ik ni over limiet ga.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik heb 2GB en dat staat gelijk aan een paar uur hd youtube filmkes. Als ge geen videos bekijkt en niet elke dag urenlang online zit is 1GB ws wel genoeg voor een maand.

Re: Vragentopic

202
Heeft er iemand ervaring met TV-kijken, waarbij er een ingebouwde tuner is. Hierdoor heb je geen decoder meer nodig en moet je bij telenet gewoon een kaart kopen die je in je TV steekt. Mijn TV heeft zo een tuner en aangezien ik binnen een maand ga samenwonen met mijn vriendin, probeer ik een zo goedkoop mogelijk combinatie van internet en tv te vinden. Zonder die tuner moet ik iets van een 10 euro per maand huur betalen voor die decoder en als ik die kaart neem is het een éénmalige kost van 60 euro.
Image

Re: Vragentopic

203
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand ervaring met TV-kijken, waarbij er een ingebouwde tuner is. Hierdoor heb je geen decoder meer nodig en moet je bij telenet gewoon een kaart kopen die je in je TV steekt. Mijn TV heeft zo een tuner en aangezien ik binnen een maand ga samenwonen met mijn vriendin, probeer ik een zo goedkoop mogelijk combinatie van internet en tv te vinden. Zonder die tuner moet ik iets van een 10 euro per maand huur betalen voor die decoder en als ik die kaart neem is het een éénmalige kost van 60 euro.
Een éénmalige kost van 60 euro en dan toch nog maandelijks betalen voor je internet en digitale televisie veronderstel ik?
Image

Re: Vragentopic

204
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand ervaring met TV-kijken, waarbij er een ingebouwde tuner is. Hierdoor heb je geen decoder meer nodig en moet je bij telenet gewoon een kaart kopen die je in je TV steekt. Mijn TV heeft zo een tuner en aangezien ik binnen een maand ga samenwonen met mijn vriendin, probeer ik een zo goedkoop mogelijk combinatie van internet en tv te vinden. Zonder die tuner moet ik iets van een 10 euro per maand huur betalen voor die decoder en als ik die kaart neem is het een éénmalige kost van 60 euro.
Een éénmalige kost van 60 euro en dan toch nog maandelijks betalen voor je internet en digitale televisie veronderstel ik?
Dat wel, maar dan moet je de huurprijs van de digibox niet meer betalen en dat is 8 euro ofzo per maand. Het is dus enkel je abonnement dat je dan nog moet betalen.
Image

Re: Vragentopic

205
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
Een éénmalige kost van 60 euro en dan toch nog maandelijks betalen voor je internet en digitale televisie veronderstel ik?
Dat wel, maar dan moet je de huurprijs van de digibox niet meer betalen en dat is 8 euro ofzo per maand. Het is dus enkel je abonnement dat je dan nog moet betalen.
8 euro per maand is toch 96 euro op jaarbasis. Maar dan heb je wel niet de "recording" functie denk ik?
Image

Re: Vragentopic

206
Iemand geïnteresseerd in een kat van misschien anderhalf jaar oud? De eigenaars zijn weg en hebben ze niet meegenomen. Beestje is erg gewend aan mensen, want ze wandelde hier gewoon binnen en kwam knuffels vragen. Ze moet zo rap mogelijk weg want mijn vriendin heeft het niet voor katten en we kunnen ze sowieso niet houden. Vanavond nog of eventueel morgen ophalen, anders bel'k het asiel..
Image

Re: Vragentopic

207
Ligeiro wrote:Iemand geïnteresseerd in een kat van misschien anderhalf jaar oud? De eigenaars zijn weg en hebben ze niet meegenomen. Beestje is erg gewend aan mensen, want ze wandelde hier gewoon binnen en kwam knuffels vragen. Ze moet zo rap mogelijk weg want mijn vriendin heeft het niet voor katten en we kunnen ze sowieso niet houden. Vanavond nog of eventueel morgen ophalen, anders bel'k het asiel..
Image
Kun je niet gewoon de politie bellen dat zij die mensen aanspreken? Het is hun dier en erg onverantwoord om het beestje achter te laten. Laat hen er maar voor opdraaien. In het slechtste geval is het idd het asiel maar jammer voor het dier.
Image

Re: Vragentopic

208
NTGSruler wrote:
Ligeiro wrote:Iemand geïnteresseerd in een kat van misschien anderhalf jaar oud? De eigenaars zijn weg en hebben ze niet meegenomen. Beestje is erg gewend aan mensen, want ze wandelde hier gewoon binnen en kwam knuffels vragen. Ze moet zo rap mogelijk weg want mijn vriendin heeft het niet voor katten en we kunnen ze sowieso niet houden. Vanavond nog of eventueel morgen ophalen, anders bel'k het asiel..
Image
Kun je niet gewoon de politie bellen dat zij die mensen aanspreken? Het is hun dier en erg onverantwoord om het beestje achter te laten. Laat hen er maar voor opdraaien. In het slechtste geval is het idd het asiel maar jammer voor het dier.
politie gebeld. op 101 zeggen ze mij dat ze iemand zullen sturen. dan krijg'k de lokale politie aan de telefoon een kwartier later da ze't ni gaan komen halen, maar dat ik zelf best het asiel dat zij gebruiken is opbel.
'k heb ze nu ook op facebook gezet, ik wil da beest een thuis geven. Mijn vriendin wil ze buiten. Ze heeft het écht ni voor katten :p

Re: Vragentopic

209
Ligeiro wrote:
NTGSruler wrote:
Ligeiro wrote:
Kun je niet gewoon de politie bellen dat zij die mensen aanspreken? Het is hun dier en erg onverantwoord om het beestje achter te laten. Laat hen er maar voor opdraaien. In het slechtste geval is het idd het asiel maar jammer voor het dier.
politie gebeld. op 101 zeggen ze mij dat ze iemand zullen sturen. dan krijg'k de lokale politie aan de telefoon een kwartier later da ze't ni gaan komen halen, maar dat ik zelf best het asiel dat zij gebruiken is opbel.
'k heb ze nu ook op facebook gezet, ik wil da beest een thuis geven. Mijn vriendin wil ze buiten. Ze heeft het écht ni voor katten :p
Meer kun je niet doen Ligeiro.
Image