Re: 'It's all about the drinks'-topic

201
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Veel streekbieren wel.
Goede daarintegen...
Oei, hopelijk is uw reis voor de rest wel nog de moeite :p
Shampi kennende bepaald de drank de helft van de reis :p
Hmm, dan gaat ge toch niet naar Italië? :p

Ik heb gisteren de Modeste tripel gedronken:
Image
(Geen eigen foto, die was ik vergeten nemen)

Een iets lichtere tripel (7,8%), niet zo heel speciaal, maar daarom niet minder lekker :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

204
daviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamefreak en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik :p

Ik ga deze avond ook nog eens in de ijskast zien wat er staat. 9/10 wordt het een Duvel voor mij :D
Huhum... Gamerke! :idea: :cool:

Een duvel is ook altijd eens lekker :) Zeker de tripel hop.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

205
gamerke1992 wrote:
daviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamefreak en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik :p

Ik ga deze avond ook nog eens in de ijskast zien wat er staat. 9/10 wordt het een Duvel voor mij
Huhum... Gamerke! :idea: :cool:

Een duvel is ook altijd eens lekker :) Zeker de tripel hop.
Oei, mijn excuses. Ik zat ergens anders met mijn gedachten precies :O

De tripel hop vind ik ook zeer lekker, maar die hebben we jammer genoeg niet in huis.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

206
gamerke1992 wrote:Die modeste ken ik niet, nog nooit gezien.
Die Modeste tripel is een van de bio-bieren die bij Brouwerij Strubbe gebrouwen worden. Daarnaast zijn er voor zover ik weet ook nog Alfoncine (robijnrood, 8,5%) en Camille (pils). Die kunt ge normaal gezien in allerlei biowinkels kopen ;)
daviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamerke en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik :P
Er wordt hier voor de rest blijkbaar niet al te veel gedronken behalve water :p
Of we kunnen over koffie beginnen, dat drink ik ook nog vaak. Al is dat in mijn geval nogal saai, gewoon Oxfam oploskoffie :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

207
met0t0 wrote: Die Modeste tripel is een van de bio-bieren die bij Brouwerij Strubbe gebrouwen worden. Daarnaast zijn er voor zover ik weet ook nog Alfoncine (robijnrood, 8,5%) en Camille (pils). Die kunt ge normaal gezien in allerlei biowinkels kopen ; )
Interessant, dat ga ik onthouden :)
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamerke en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik :P
Er wordt hier voor de rest blijkbaar niet al te veel gedronken behalve water : p
Of we kunnen over koffie beginnen, dat drink ik ook nog vaak. Al is dat in mijn geval nogal saai, gewoon Oxfam oploskoffie :p
Eikes oploskoffie :p Geef mij maar een goeie nespresso of lavazza ^^
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

209
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Eikes oploskoffie :p Geef mij maar een goeie nespresso of lavazza ^^
Ik drink dat gewoon na mijn middageten, zo één tas per dag. Voor mij moet dat niet uit een of andere machine komen :p
Die Oxfam oploskoffie vind ik nog best goed.
Ik heb het nog niet geproefd, dus eigenlijk mag ik geen ordeel geven :p In het ziekenhuis bij ons geven wij aan de patiënten die geen caffeïne mogen drinken nescaffé oploskoffie en ik vind die niet echt lekker.

Maar ik zal niet meer offtopic gaan nu :p
Image
cron