Re: 'It's all about the drinks'-topic

211
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Maar ik zal niet meer offtopic gaan nu :p
Hoezo off-topic? Als er ergens over koffie gepraat kan worden, is het hier toch wel? :idea:
Tenzij we de titel aanpassen naar het 'Biertopic' : p
Oeps ja inderdaad, er staat gewoon 'drinks' :D Ik ging er al van uit dat er ergens iets over alcohol stond in de titel en dat het dus over alcoholische dranken ging :p

dus bij deze is de koffie-discussie geopend :party:

En ik kan er bijvoorbeeld ook al bijgooien dat ik nooit frisdrank drink.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

214
gamerke1992 wrote: Ik heb dat al zien staan bij een ijssalon bij ons in de buurt, maar nog nooit geproefd. Is dat een soort frisdrank zoals ice-tea?
Die voorste fles die je ziet staan, is ongeveer hetzelfde als Ice Tea Green ja. :)

Zonder bruis, gewoon een koud drankje met thee-extracten. Heel lekker als het net uit de frigo komt. :D
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

216
daviduvel wrote:Koffie is bij mij Senseo :p Normaal drink ik niet veel koffie, maar nu met de blok en examens is het toch ongeveer 1 of 2 tassen per dag.

En die flessen van groene thee heb ik al verschillende keren bij mij op school gezien. Maar ik heb het zelf nog nooit geproefd. :D
Senseo heb ik ook een hele tijd gedronken. Die pads zijn absoluut niet duur en als je dan een arabica koffie neemt is dat wel lekker. Maar er gaat niets boven versgemalen koffie of vacuüm verpakte capsules zoals bij nespresso en lavazza.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

217
Frisdrank drink ik soms wel. Eén à twee glazen Cola per week, of als ik ergens met de auto ben en geen bier drink.

Thee drink ik zo goed als nooit, ik heb dus ook geen idee of die koude theedingen iets voor mij zouden zijn :p

Qua koffie: ik houd het op oploskoffie omdat ik niet zou weten welke machine ik moet kopen. Bovendien is zo'n machine ook alweer een extra kost, terwijl ik niet eens weet of ik het veel lekkerder zou vinden.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

218
met0t0 wrote:Frisdrank drink ik soms wel. Eén à twee glazen Cola per week, of als ik ergens met de auto ben en geen bier drink.

Thee drink ik zo goed als nooit, ik heb dus ook geen idee of die koude theedingen iets voor mij zouden zijn :p

Qua koffie: ik houd het op oploskoffie omdat ik niet zou weten welke machine ik moet kopen. Bovendien is zo'n machine ook alweer een extra kost, terwijl ik niet eens weet of ik het veel lekkerder zou vinden.
en dit ??
Image
:smug:

Re: 'It's all about the drinks'-topic

219
Elexus wrote:
Image
Iemand hier fan van?

Ik drink de rode heel graag. Wel dure flessen jammer genoeg. :|
Inderdaad lekker spul, maar wel enorm duur. Ik vond het vorige design op de flessen wel veel mooier :p
met0t0 wrote:Thee drink ik zo goed als nooit, ik heb dus ook geen idee of die koude theedingen iets voor mij zouden zijn :p
Het zou echt niets voor u zijn, veel te zoet :p


Vanavond Lindemans Framboise. Maar ik denk dat ik toch niet te veel bier meer ga drinken, had de laatste keer koppijn van nen kriek, dat heb je als je zo goed als nooit alcohol drinkt eh :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

220
Image
Broeder Jacob Bruin (Simpel bruin biertje, niet slecht)
Image
Broeder Jacob Triple (Die is wel lekker)
Image
Broeder Jacob Formidable (Gewoon een pilsje)
Image
Broeder Jacob beiaardbier (niet slecht)
Image
Broeder Jacob Double Espresso (Goh zou nog een flesje moeten drinken om beslissing te nemen)
Image
Broeder Jacob Double Port (Ja! Die is lekker!!)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

221
Elexus wrote:
Image
Iemand hier fan van?

Ik drink de rode heel graag. Wel dure flessen jammer genoeg. :|
Was bij ons vorig jaar op school een gigantische hype, ik heb het hoogstens 1 keer gedronken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

223
Gamefreak wrote:en dit ??
Image
Al heel lang niet meer gedronken, geen idee of ik het nog zou lusten :?
ShAmPi wrote:(veel afbeeldingen van bier)
Dat zult ge wel niet in Italië gevonden hebben? :p
gamerke1992 wrote:Na al die jaren heb ik mij er terug aan gewaagd :-D Ik ben fan :-P
Image
Dat ziet er lekker uit :)
Dat glas lijkt vanuit dat camerastandpunt op een Chimay-glas met 'Orval' erop :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

225
Elexus wrote:
Image
Iemand hier fan van?

Ik drink de rode heel graag. Wel dure flessen jammer genoeg. :|
Die rode fles hadden we onlangs thuis. Was er niet zo'n fan van om eerlijk te zijn.

Ot:
Ikzelf drink voornamelijk plat water van de kraan als ik thuis ben. Buitenshuis meestal frisdrank of bier afhangende van de locatie. :p
Koffie ben ik geen expert in maar kan ik wel smaken af en toe. Zou het wel vaker willen drinken, maar ik doe er meestal iets te veel suiker in waardoor het al snel redelijk ongezond wordt. :p
Image
cron