Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

211
Elexus wrote:@ Captn: hoe gij u zorgen kunt maken om die dingen, amai zenne.
++ onweer en regen tijdens de les
:P

Mateloos irriteren mij die zaken, omdat:

1) ze zo iedereen willen om het te herkopen
2) ze maken wééral verschillende edities
3) ze luisteren echt niet naar hun fans
4) herhaling van Kingdom Hearts
5) waarom niet PS3 en PS4 tesamen uitbrengen
6) ze hadden het veel beter kunnen doen
7) ik graag verzamel maar dit slaat nergens op, want zo moet ik 20x de game kopen om alles te hebben
8) ik wist dat dit wééral ging gebeuren
9) enkel een steelbook goedkoop is (en zelfs nog niet zo erg als een kalender die USA krijgt)
10) ze doen het wel niet met Type-0, dus ze kunnen het.

+ Onweer storm was indrukwekkend. Aangezien @Elexus ook in Gent zit denk ik heb ik het over dezelfde.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

214
The Wastelander wrote:
daviduvel wrote:
The Wastelander wrote:--- Deze woe-vrij internationale dagen int school = 3 volle dagen school... -_-
Voor mij ni :D maar wel naar presentaties luisteren dan xD (tenzij ge da ook bedoelt)

-- Ik loop precies zoveel achter met mijn schoolwerk. Ik had me voorgenomen om alles beter bij te houden en ik zit nu al een week achter :O
++ Met de internationale dagen deze week kan er tenminste toch al niets meer bijkomen :cool:
Ja, wij moeten vanad 9 uur tot lijk 16 uur of langer elke dag naar sprekers gaan luisteren en daar een verslag over maken enz.
Ouch. Zijn da ook ongeveer de uren da ge in de les zou moeten zitten zonder de internationale dagen? Bij mij hebben ze de uren gevolgd van het lessenrooster. Ik moet enkel woensdagvoormiddag, donderdagnamiddag en vrijdag van half 11 tot half 4 naar sprekers luisteren + verslag maken.

+/- De komende drie dagen dus internationale dagen op school
+/- Ik heb mezelf opgegeven om morgenmiddag aan 'netwerking' te doen na de presentatie. Dat is praten met die mensen enzo maar ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik mag wel eten en drinken op kosten van de school :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

215
daviduvel wrote:
The Wastelander wrote:
daviduvel wrote:
Voor mij ni :D maar wel naar presentaties luisteren dan xD (tenzij ge da ook bedoelt)

-- Ik loop precies zoveel achter met mijn schoolwerk. Ik had me voorgenomen om alles beter bij te houden en ik zit nu al een week achter :O
++ Met de internationale dagen deze week kan er tenminste toch al niets meer bijkomen :cool:
Ja, wij moeten vanad 9 uur tot lijk 16 uur of langer elke dag naar sprekers gaan luisteren en daar een verslag over maken enz.
Ouch. Zijn da ook ongeveer de uren da ge in de les zou moeten zitten zonder de internationale dagen? Bij mij hebben ze de uren gevolgd van het lessenrooster. Ik moet enkel woensdagvoormiddag, donderdagnamiddag en vrijdag van half 11 tot half 4 naar sprekers luisteren + verslag maken.

+/- De komende drie dagen dus internationale dagen op school
+/- Ik heb mezelf opgegeven om morgenmiddag aan 'netwerking' te doen na de presentatie. Dat is praten met die mensen enzo maar ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik mag wel eten en drinken op kosten van de school :cool:
Nee normaal heb ik vrijdag ma 2 uur les, donderdag 4 en morgen ook 4. Free food wut? Serieus? Daar hebben bij ons niks over gezegd precies... :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

216
The Wastelander wrote: Nee normaal heb ik vrijdag ma 2 uur les, donderdag 4 en morgen ook 4. Free food wut? Serieus? Daar hebben bij ons niks over gezegd precies... :p
Das pijnlijk :O En een beperkt aantal studenten mag daar aan meedoen en ik heb geen idee in welke klassen het allemaal gevraagd is :P

-- bijwerken voor school ga precies voor geen meter vooruit
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

219
Ligeiro wrote:--- wa. ne. kakdag.
Morgen hopelijk beter :cool:

Net zoals de andere mensen in Gent:
+++ Het was een straffe onweersbui met veel hagel. Gelukkig was ik net binnen, anders zou ik het waarschijnlijk niet zo leuk gevonden hebben :p

+++ Vlotte groepsbespreking gehad, het groepswerk gaat vooruit :)
--- Nog steeds slechts 24 uren in een dag :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

221
uhm uhm kwist nie waar ik et kon zetn maar mss een ideetje voor een topic. 1tje waar zelfgemaakte screenshots van games kunnen geplaatst worden, lijkt mij leuk...

--bah werk blijft saai
+ collega die wel onnozel doet dan en de tijd toch bikke rapper doet gaan
- soms steekt die collega wel een bikke tegen
++ dying light
++ kweet al wat ik dit weekend ga doen xd dying light dus + frozen bekijken :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

222
fsterchele23 wrote:uhm uhm kwist nie waar ik et kon zetn maar mss een ideetje voor een topic. 1tje waar zelfgemaakte screenshots van games kunnen geplaatst worden, lijkt mij leuk...
Lijkt mij inderdaad wel een leuk idee :cool:
Ge kunt dat zeker aanmaken binnen het PSN-subforum ;)

+++ Ik ken mijn examenrooster. Ik kan naar Graspop :D
--- Nu hopen dat er toch zeker niks aan zou veranderen. Ik ga nog heel even wachten met het kopen van mijn ticket

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

224
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:uhm uhm kwist nie waar ik et kon zetn maar mss een ideetje voor een topic. 1tje waar zelfgemaakte screenshots van games kunnen geplaatst worden, lijkt mij leuk...
Lijkt mij inderdaad wel een leuk idee :cool:
Ge kunt dat zeker aanmaken binnen het PSN-subforum ;)

+++ Ik ken mijn examenrooster. Ik kan naar Graspop :D
--- Nu hopen dat er toch zeker niks aan zou veranderen. Ik ga nog heel even wachten met het kopen van mijn ticket
ok morgen mijne doop in topic maken want kheb da nog nooit gedaan :)
en superawesome dat je naar graspop kan laat me weten wnr je je ticket koopt dan zal ik dat ook doen xd :party:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

225
--- Oowhh...slecht geslapen en weinig.
+++ Vandaag metal case !!!
--- Boodschappen...
-/+ Iets vinden voor moeder's verjaardag...
+/- Haha, mensen die het niet leuk vinden dat ik op de Square Enix blog mijn beklag doe over FFX/X-2 voor PS4 :lol: Ik heb nochtans reden.
--- Nog even zien of ik deze middag uberhaupt tijd ga hebben voor het forum...
+++/--- Nog 16 dagen
+++ Nog 9 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron