Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2131
Ik stel me uiteraard volledig neutraal op! :evil:
Zonder gekheid: ik sta natuurlijk achter Captain. Tenminste: in de veronderstelling dat zijn ouders inderdaad van die borderline gevallen zijn zoals hij beweert, he! :) Ik denk overigens dat Captain door alle ergernis overigens zelf ook vrij snel in de emotie zit en alle gedrag binnen een bepaald kader plaatst dat wellicht ook niet altijd juist is, maar dat is onvermijdelijk. Hoe dan ook lijkt het mij tijd om een eigen plekje te krijgen voor Captain, maar ja: dat moet maar wel binnen de mogelijkheden liggen natuurlijk.

Enneh Captain: probeer er juist maar om te lachen (ook al snap ik dat dat moeilijk gaat). Blijkt een erg goed medicijn tegen dit soort zaken te zijn! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2133
Gamefreak wrote:dat wordt nog een zware concurrent voor Familie en Thuis....

De Avonturen van Kapitein Wicky...

grapje hé Capski, ik sta aan jouw kant, over Paveding kan ik me niet uitspreken
Het zou me verwonderen dat je de kant van mijn ouders zout nemen :P
paveman wrote:Ik stel me uiteraard volledig neutraal op!
Zonder gekheid: ik sta natuurlijk achter Captain. Tenminste: in de veronderstelling dat zijn ouders inderdaad van die borderline gevallen zijn zoals hij beweert, he! :) Ik denk overigens dat Captain door alle ergernis overigens zelf ook vrij snel in de emotie zit en alle gedrag binnen een bepaald kader plaatst dat wellicht ook niet altijd juist is, maar dat is onvermijdelijk. Hoe dan ook lijkt het mij tijd om een eigen plekje te krijgen voor Captain, maar ja: dat moet maar wel binnen de mogelijkheden liggen natuurlijk.

Enneh Captain: probeer er juist maar om te lachen (ook al snap ik dat dat moeilijk gaat). Blijkt een erg goed medicijn tegen dit soort zaken te zijn!
Ik mag mezelf "correct" noemen, en vaak heb ik al gezegd dat ik zelf mijn fouten heb, dus er is maar weinig plaats om alles te nuanceren ;) Tja, je moet het met je eigen ogen zien :dizzywizzy: Borderline gevallen zou ik mijn ouders nu wel niet noemen, niet alles is altijd slecht in dit huis, er gaat gewoon zeer veel mis dankzij het mislukte archaïsche hiërarchische systeem.


--- Slecht geslapen...
--- Zeer kort geslapen...
--- Rotmug
+++ Gamescom nieuws
--- Sollicitatie vandaag was tijdsverspilling want je kan het in 5min ook aan de telefoon of via mail doen, en het was dan zelfs nog geen sollicitatie ook, eerder een info momentje van 5min...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 63 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 29 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2136
paveman wrote:Haha! Wat een soap bij je thuis Captain.... Het lijkt me tijd om naar woningen rond te kijken....?? Tot die tijd: zoveel mogelijk tot 10 tellen. : P
paveman wrote:Ik stel me uiteraard volledig neutraal op! :evil:
Zonder gekheid: ik sta natuurlijk achter Captain. Tenminste: in de veronderstelling dat zijn ouders inderdaad van die borderline gevallen zijn zoals hij beweert, he! :) Ik denk overigens dat Captain door alle ergernis overigens zelf ook vrij snel in de emotie zit en alle gedrag binnen een bepaald kader plaatst dat wellicht ook niet altijd juist is, maar dat is onvermijdelijk. Hoe dan ook lijkt het mij tijd om een eigen plekje te krijgen voor Captain, maar ja: dat moet maar wel binnen de mogelijkheden liggen natuurlijk.

Enneh Captain: probeer er juist maar om te lachen (ook al snap ik dat dat moeilijk gaat). Blijkt een erg goed medicijn tegen dit soort zaken te zijn! : D
Zonder grof te willen zijn of te willen lachen met de situatie van onze Captain, maar is het iemand al opgevallen dat elk nieuw lid weer vraagt waarom hij niet verhuist en de Captain dan altijd zegt dat het allemaal zo simpel niet is? Om de zoveel tijd zelfde verhaal...

+++ met0t0 zijn grootmoeder kan echt goed koken, amai, mmm :)
+++ Morgen komt moeder thuis, dan hoeven we niet meer op 2 huizen te passen 'telkens over en weer is echt geen pretje :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2137
W.O.L.F. wrote:
paveman wrote:Haha! Wat een soap bij je thuis Captain.... Het lijkt me tijd om naar woningen rond te kijken....?? Tot die tijd: zoveel mogelijk tot 10 tellen. : P
paveman wrote:Ik stel me uiteraard volledig neutraal op! :evil:
Zonder gekheid: ik sta natuurlijk achter Captain. Tenminste: in de veronderstelling dat zijn ouders inderdaad van die borderline gevallen zijn zoals hij beweert, he! :) Ik denk overigens dat Captain door alle ergernis overigens zelf ook vrij snel in de emotie zit en alle gedrag binnen een bepaald kader plaatst dat wellicht ook niet altijd juist is, maar dat is onvermijdelijk. Hoe dan ook lijkt het mij tijd om een eigen plekje te krijgen voor Captain, maar ja: dat moet maar wel binnen de mogelijkheden liggen natuurlijk.

Enneh Captain: probeer er juist maar om te lachen (ook al snap ik dat dat moeilijk gaat). Blijkt een erg goed medicijn tegen dit soort zaken te zijn! : D
Zonder grof te willen zijn of te willen lachen met de situatie van onze Captain, maar is het iemand al opgevallen dat elk nieuw lid weer vraagt waarom hij niet verhuist en de Captain dan altijd zegt dat het allemaal zo simpel niet is? Om de zoveel tijd zelfde verhaal...

+++ met0t0 zijn grootmoeder kan echt goed koken, amai, mmm :)
+++ Morgen komt moeder thuis, dan hoeven we niet meer op 2 huizen te passen 'telkens over en weer is echt geen pretje :(
het begint idd te lijken op de zomerprogrammatie van de VRT, altijd hetzelfde liedje :silly:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2139
fsterchele23 wrote:+++ club brugge met een klinkende zege naar volgende ronde in champions league :) man van de match was onze 19-jarige rechtsback Cools met een goal en assist + 1 van men favo spelers (Obbi Oulare) heeft gescoord :)
++ toffe laatste congedag
?? dinsdagavondte weten gekomen dak pas donderdag moest beginnen werken en nie woensdag. logic is anders, 3 weken en 1 dag congé :p
hebt gij de match live gezien Cois ? hij was niet op 2BE maar op Proximus TV vreemd genoeg.... die zender hebben wij niet, of toch niet gratis :silly:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2140
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:+++ club brugge met een klinkende zege naar volgende ronde in champions league :) man van de match was onze 19-jarige rechtsback Cools met een goal en assist + 1 van men favo spelers (Obbi Oulare) heeft gescoord :)
++ toffe laatste congedag
?? dinsdagavondte weten gekomen dak pas donderdag moest beginnen werken en nie woensdag. logic is anders, 3 weken en 1 dag congé
Image
hebt gij de match live gezien Cois ? hij was niet op 2BE maar op Proximus TV vreemd genoeg.... die zender hebben wij niet, of toch niet gratis :silly:
Helemaal live int stadion bijgewoond en kvond et ook vreemd dat het nie op de gewone zenders te zien was

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2141
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:+++ club brugge met een klinkende zege naar volgende ronde in champions league :) man van de match was onze 19-jarige rechtsback Cools met een goal en assist + 1 van men favo spelers (Obbi Oulare) heeft gescoord :)
++ toffe laatste congedag
?? dinsdagavondte weten gekomen dak pas donderdag moest beginnen werken en nie woensdag. logic is anders, 3 weken en 1 dag congé :p
hebt gij de match live gezien Cois ? hij was niet op 2BE maar op Proximus TV vreemd genoeg.... die zender hebben wij niet, of toch niet gratis :silly:
Op bvls2013 werd de match gestreamed.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2143
+++ het was erg gezellig bij mijn oudoom en -tante op Prince Edward Island
++ gisteren in een zwembad wezen zwemmen en het was wel leuk. Er was een golfbad en veel glijbanen.
Ik ging daar dus van een hele steile glijbaan en voor mij stonden twee meisjes en een meisje was heel erg nerveus en die vroeg ook aan mij: did people die in here? ik vond het gewoon hilarisch om te zien hoe nerveus zij was.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2144
Happy Birthday @ billie91
W.O.L.F. wrote:Zonder grof te willen zijn of te willen lachen met de situatie van onze Captain, maar is het iemand al opgevallen dat elk nieuw lid weer vraagt waarom hij niet verhuist en de Captain dan altijd zegt dat het allemaal zo simpel niet is? Om de zoveel tijd zelfde verhaal...
Ligt toch aan het feit dat ze gewoon niet mee zijn met de feiten ;)


+++ Zeer goed geslapen...ik werd eerst wakker met barstende koppijn, maar ben nog wat blijven liggen en ze is nu zo goed als weg...
+++ Gamescom info van FFXV
--- Tis hier altijd zo druk waar ik met mijn laptop zit, kzit echt op de slechtste plek...
--- Naar kleren zoeken in mijn eigen kast want mijn moeder heeft alles verplaatst...
--- Ouders die beslissen wanneer je moet eten...
+++ Gisteren overheerlijke frietjes gegeten en daarna megalekker zelfgemaakt dessert eten. Lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten
--- Het weer

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 62 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 28 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Last edited by Captain Witwicky on 06 Aug 2015 17:19, edited 3 times in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2145
----- Sommige chauffeurs zijn toch echt ***********... Ik moest oversteken met mijn fiets en ik zag hem vertragen dus ik begin over te steken maar mijn versnelling stond wat te hoog om goed te zijn dus het ging iets trager maar hij kon nog perfect stoppen, maar in plaats daarvan begint hij gelijk een zot te tuuten en sneller te rijden, hij heeft me net niet geraakt, dan doet hij zijn ruit open en begint hij nog wat verwijten naar mijn kop te smijten, heb nog wat terug geropen maar dat heeft hij vrees ik niet gehoord...
++ Mooi weer
- Veel in de tuin gewerkt
-/+ Straks nog wat klusjes, eerst effe gamen
--- GoW geraakt niet op mijn HDD
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron