Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2296
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Mag jij een spiekbriefje gebruiken? Op mijn examen van statistiek mochten ik een A4 blad, met eigen gekozen formules meedoen (ipv je cursus of theorieboek). Daarop mocht alles staan wat jij wou, dus je kon megaklein schrijven, zolang alles op de voor -en achterkant van een A4 blad paste. Mag jij zoiets doen?
Ik weet niet precies hoe het bij W.O.L.F. zit, maar bij de statistiekvakken die ik heb, krijgt ge altijd een formularium. Daarop staan bijna alle formules die we gezien hebben, zodat ge die niet nutteloos vanbuiten moet studeren. Ge moet dan natuurlijk wel weten welke formule voor wat dient, want er staat niet bij waarvoor de formules dienen, die moeten we zelf herkennen. Best een goed systeem, want dat legt de nadruk op het begrijpen i.p.v. het nutteloos vanbuiten studeren van formules.
Ah wel, zie het zo: wij mochten ons eigen formularium samenstellen mét bijkomende instructies, dus alles wat we leerden mochten we opschrijven, hetzelfde dus wat jij zegt, maar met de bijhorende "waar moet ik ze gebruiken en wanneer" zodat je tijdens het examen je niet zou kunnen vergissen, of zo was de bedoeling toch :)

--- Ik maak een planning voor vandaag...vader steekt er een stokje voor...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2299
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Bedankt *kijkt verdrietig naar de stapel oefeningen*
Mag jij een spiekbriefje gebruiken? Op mijn examen van statistiek mochten ik een A4 blad, met eigen gekozen formules meedoen (ipv je cursus of theorieboek). Daarop mocht alles staan wat jij wou, dus je kon megaklein schrijven, zolang alles op de voor -en achterkant van een A4 blad paste. Mag jij zoiets doen?
Zoals met0t0 zei hebben we een formularium, maar bij ons is dat met een zeer beperkt aantal formules en wel uitgelegd waarvoor ze dienen. Al de rest van de formules is uit het hoofd blokken (want er wordt nooit uitgelegd hoe je ze logisch opbouwt). We krijgen niet eens een rekenmachine... En het is multiple choice...

--- Ik kan de oefeningen al een beetje maar ben telkens een half uur bezig met een heleboel cijfers in mijn rekenmachine te kloppen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2300
W.O.L.F. wrote:Zoals met0t0 zei hebben we een formularium, maar bij ons is dat met een zeer beperkt aantal formules en wel uitgelegd waarvoor ze dienen. Al de rest van de formules is uit het hoofd blokken (want er wordt nooit uitgelegd hoe je ze logisch opbouwt). We krijgen niet eens een rekenmachine... En het is multiple choice..
Hoe de formules op te bouwen enzo was dus leerstof en mocht op dat A4 blad dat ik bedoelde. Maar je krijgt geen rekenmachine? Hoe moet je dan rekenen? En dan nog via multiple choice? Bij mij waren het echte vraagstukken die ik moest oplossen, zonder multiple choice, vraagstukken waar je makkelijk 5u aan rekent...

+/- Lijkt er nu wel op dat ik misschien kan gamen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2301
Elexus wrote:-- sommige mensen zijn toch overduidelijk met een rare kronkel in de hersens geboren... 0.0
++ ik trek me er weinig van aan, je m'en fous
++ straks pizza in de oven steken
-- mijn ouders die nu bezeten zijn van die HelloFresh pakketten o.o
++ ranks stijgen in Rocket League
-- studeren
++ redelijk veel tijd voor volgend examen
++ de vrije tijd die ik nu ga hebben door de juiste beslissingen te nemen
'k heb vrienden die mij dat ook proberen aansmeren. Dat ze is mijne zak opblazen :p

+++ vroeg gedaan met werken vandaag ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2307
--- Niet geslapen zoals ik dacht. Een mug die me lastig viel, verschillende keren wakker worden voor geen enkele reden...
--- Mijn vader, er mag nu al geen handzeep meer ooit nog komen aan de kraan in de keuken, afkuisen mag ook al niet, het mag er gewoon nooit meer zijn...belachelijk...
--- Mijn vader, die een serieus probleem heeft met als ik volgens hem te lang in de badkamer zit, totaal geen geduld, ik haat het...
--- Warm weer en veel wind die elke keer de gordijn in mij gezicht waait...
+++ Gisteren Dead Space 2 gespeeld
+++ Tis leuk als ik in de toekomst mag uitkijken naar een tijdelijke job, zo kan ik soms wat kan gamen nu...
+++ F1 Spa!
--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 6 dagen voor de release van Onechanbara
+/- Nog 12 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 46 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 73 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2