Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2312
--- Stomme lattenbodem...
--- Ik slaap raar...
--- Ik mag nu ook al geen zakdoekjes gebruiken van mijn vader...zucht... :bomb:
--- Die stomme wind en dit stomme gordijn, ik haat de plek waar ik moet zitten met mijn laptop...
+++ F1 Race: Spa!
--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 5 dagen voor de release van Onechanbara
+/- Nog 11 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 45 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 72 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2313
Elexus wrote:-- gisteren geraakte ik serieus gefrustreerd bij het spelen van Rocket League om de Aerial trophy te halen (het wou maar niet lukken) :p
++ eindelijk toch gehaald, fuck yeah!
++ sterche die veel geduld heeft met mij :p
++ GoT van Telltale is superdupergoed!
++ straks grootouders gaan halen want ze blijven eten hier
-- moet nog leren :(
Echt eh, ik ben ondertussen ff opnieuw begonnen omdat ik precies wat foute dingen had gedaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2314
Elexus wrote:-- gisteren geraakte ik serieus gefrustreerd bij het spelen van Rocket League om de Aerial trophy te halen (het wou maar niet lukken)
++ eindelijk toch gehaald, fuck yeah!
++ sterche die veel geduld heeft met mij
++ GoT van Telltale is superdupergoed!
++ straks grootouders gaan halen want ze blijven eten hier
-- moet nog leren :(
jij had toch ook veel geduld met mij :p

++ die retetrophy dus gehaald me lexi gisteren en ik heb weer 100% in rocket league
++ the witcher
++ bijna start van gameseason :) woensdag eerste slachtoffer until dawn
++ orphan black
+/- lexi je maakt mij jaloers me die game of thrones van telltales é :p kdoe et wel mezelf an omdat ik op de discversie wacht :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2315
Heb gelezen op de store dat het tot episode 5 al uit is. Wanneer komt episode 6? Ga deze nu aanschaffen dan want Telltale games zijn allemaal al goed :smug:
Wel jammer dat ik nog niets van de serie heb gezien, maar heb aan een vriend gevraagd die is er fan van en heeft de seizoenen. Gevraagd of ik deze kan lenen en desnoods kleine vergoeding geven.
Waarom wil je de disc versie? Vind het tegenwoordig echt makkelijk zo digitaal met PS+ dan staat het hier niet overval in de kast :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2316
RoyVdW wrote:Heb gelezen op de store dat het tot episode 5 al uit is. Wanneer komt episode 6? Ga deze nu aanschaffen dan want Telltale games zijn allemaal al goed :smug:
Wel jammer dat ik nog niets van de serie heb gezien, maar heb aan een vriend gevraagd die is er fan van en heeft de seizoenen. Gevraagd of ik deze kan lenen en desnoods kleine vergoeding geven.
Waarom wil je de disc versie? Vind het tegenwoordig echt makkelijk zo digitaal met PS+ dan staat het hier niet overval in de kast :D
njah me like oldschool collecting i guess :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2317
RoyVdW wrote:Heb gelezen op de store dat het tot episode 5 al uit is. Wanneer komt episode 6? Ga deze nu aanschaffen dan want Telltale games zijn allemaal al goed :smug:
Wel jammer dat ik nog niets van de serie heb gezien, maar heb aan een vriend gevraagd die is er fan van en heeft de seizoenen. Gevraagd of ik deze kan lenen en desnoods kleine vergoeding geven.
Waarom wil je de disc versie? Vind het tegenwoordig echt makkelijk zo digitaal met PS+ dan staat het hier niet overval in de kast :D
Waarschijnlijk binnen een paar weken. Ik heb echt al situaties gehad waarbij ik niet wist welke keuze de beste was. Ge moet ook niet echt de serie gezien hebben, maar het is wel handig ;-)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2318
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:Heb gelezen op de store dat het tot episode 5 al uit is. Wanneer komt episode 6? Ga deze nu aanschaffen dan want Telltale games zijn allemaal al goed :smug:
Wel jammer dat ik nog niets van de serie heb gezien, maar heb aan een vriend gevraagd die is er fan van en heeft de seizoenen. Gevraagd of ik deze kan lenen en desnoods kleine vergoeding geven.
Waarom wil je de disc versie? Vind het tegenwoordig echt makkelijk zo digitaal met PS+ dan staat het hier niet overval in de kast :D
Waarschijnlijk binnen een paar weken. Ik heb echt al situaties gehad waarbij ik niet wist welke keuze de beste was. Ge moet ook niet echt de serie gezien hebben, maar het is wel handig ;-)
Goh zonder de serie gezien te hebben en niet te weten wie wie is, wordt het wel heel moeilijk imo. Ik heb er zelfs eens specifiek op zitten letten of het te doen zou zijn voor iemand die de serie niet heeft gezien en ik kwam toch op een negatief antwoord uit. :p

En idd ja, na dat stukje met Cersei in epi 1 of 2 (ik ga het niet spoilen natuurlijk) had ik echt iets van: Oei, dat was niet echt goed. xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2319
++ Gisteren weer met het vliegtuig naar huis gegaan
--- Kon in het vliegtuig niet slapen en ik was expres heel de dag nog wakker gebleven om weer in het ritme te komen, maar ik voelde me pas echt moe bij het eten 's avonds :cool:
Oneindig veel + Het was een fantastische reis :party:

Voor mensen die nog willen lezen en zien wat ik allemaal op vakantie heb gedaan, we hebben een reisblog bijgehouden op www.familiebiemansopreis.reislogger.nl
Last edited by minermb on 23 Aug 2015 16:58, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2320
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:Heb gelezen op de store dat het tot episode 5 al uit is. Wanneer komt episode 6? Ga deze nu aanschaffen dan want Telltale games zijn allemaal al goed :smug:
Wel jammer dat ik nog niets van de serie heb gezien, maar heb aan een vriend gevraagd die is er fan van en heeft de seizoenen. Gevraagd of ik deze kan lenen en desnoods kleine vergoeding geven.
Waarom wil je de disc versie? Vind het tegenwoordig echt makkelijk zo digitaal met PS+ dan staat het hier niet overval in de kast :D
Waarschijnlijk binnen een paar weken. Ik heb echt al situaties gehad waarbij ik niet wist welke keuze de beste was. Ge moet ook niet echt de serie gezien hebben, maar het is wel handig ;-)
Goh zonder de serie gezien te hebben en niet te weten wie wie is, wordt het wel heel moeilijk imo. Ik heb er zelfs eens specifiek op zitten letten of het te doen zou zijn voor iemand die de serie niet heeft gezien en ik kwam toch op een negatief antwoord uit. :p

En idd ja, na dat stukje met Cersei in epi 1 of 2 (ik ga het niet spoilen natuurlijk) had ik echt iets van: Oei, dat was niet echt goed. xD
Ik raad natuurlijk ook eerst iedereen aan om eerst de serie te bekijken ;) Bij mij was het vooral de keuze opt einde van de voorlaatste episode :p Daar had ik precies liever een andere keuze gemaakt
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2325
+/- Ik weet niet hoe, maar ik heb beter geslapen...
+++ Gisteren was mijn vader in goede bui, heb ervan geprofiteerd: 5u gamen op Dead Space 2
--- Vandaag is mijn vader in een slechte bui: ik ben in de badkamer, usual shit aan het doen na het wakker worden, vader komt boven, begint te roepen dat ik klaar moet zijn want hij wilt in de badkamer, heeft me horen rondlopen...nu, het probleem is 'em dat hij dus niet wacht tot die in de badkamer kan, die komt gewoon af wanneer die wilt en iedereen moet wijken, dan "hoort" hij mij rondlopen? Ja, zeg, wat voor gehoor heeft die man? Supergehoor? En wilt dat zeggen dat ik de badkamer niet meer moet gebruiken? Neen, toch... ;( :bomb:
--- Vernederend om alles te moeten timen in dit huis, naar het goedkeuren van mijn vader...
+++ F1 in Spa!
--- Het had moeten regenen in Spa!
--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 4 dagen voor de release van Onechanbara
+/- Nog 10 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 44 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 71 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2