Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2388
Ben benieuwd. Kijk ze via de Chromecast nu op TV, maar soms hapert hij. Weet ook niet of alles op dat gepofte maïs programma staat.

Voor de rest wil ik gamen, maar de tijd gaat te snel. Prison Break ga ik laten denk anders heb ik nog minder tijd. Alle afleveringen duren ongeveer 50 minuten elks. Acht en half uur per seizoen voor GoT en zelfs nog meer voor BB. Full time kijken :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2389
RoyVdW wrote:Ben benieuwd. Kijk ze via de Chromecast nu op TV, maar soms hapert hij. Weet ook niet of alles op dat gepofte maïs programma staat.

Voor de rest wil ik gamen, maar de tijd gaat te snel. Prison Break ga ik laten denk anders heb ik nog minder tijd. Alle afleveringen duren ongeveer 50 minuten elks. Acht en half uur per seizoen voor GoT en zelfs nog meer voor BB. Full time kijken :D
Prison Break vond ik vroeger een zotte serie (toen ik nog int 6e leerjaar zat :p ). Breaking Bad duurt idd wel erg lang. Meer als 60 afleveringen van elk 45 min ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2392
gamerke1992 wrote:@captain
Het was via een particulier en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb mijn geld terug gevraagd maar dat wil die niet.
Dat sucked echt. Mag ik vragen waarom je niet naar een gamewinkel ervoor bent gegaan? Voor de prijs allicht?

--- 5 MINUTEN! 5 minuten is al wat mijn vader nodig heeft om mijn dag te verzieken! :wot:
--- Ik zie hem, BAM, Ik moet het gras doen, vandaag en enkel vandaag, in dit zeer warme weer, want anders mag ik niet meer mijn laptop of PS3 gebruiken... :pissed:
--- Mijn dagje was goed gepland, ik ging o.a. Dead Space 2 uitspelen, maar dat gaat allemaal niet meer door :bomb:
--- Stom kutweer...
--- Fucking gras...
--- Fucking zever in dit huis elke keer...
+++ Goed geslapen...
+++ FFXV info

--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+/- Nog 3 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 37 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 64 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2394
daviduvel wrote:-- Game Mania opent zaterdag op een nieuwe locatie in Turnhout en heeft interessante acties voor die dag. Jammer genoeg kan ik niet gaan want ik ga airsoften.
+ Misschien maar goed dat ik niet kan gaan :P
Heb ook die folderaangekregen. Valt wel mee de deals. Als je goed die kleine letters leest is het al een pak minder interessant. Enkel die goodie bag voor de eerste 200 bezoekers is iets want die is echt gratis want daar hoef je geen games voor in te leveren of anders voorwaarden na te leven.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2395
Captain Witwicky wrote:
Colossus wrote:+++ nieuw tv seizoen komt eraan, stik leuke programma's
Welke programma's bekijk je dan? Want ik heb net de indruk dat de meeste verdwijnen of nog niet verschijnen :lol:
Nou vanavond begint op RTL5 Hollands next topmodel, leuk om te zien vind ik,
GTST begint ook, vind ik iets minder
Dinsdag begint Andy en Melisa weer, Woensdag begint: Stik jaloers op RTL4, ben ik een beetje benieuwd naar.

Leukste van al vind ik dat Robinson weer begint op donderdag op RTL5, ja dat word weer genieten. :music:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2399
dividedx11 wrote:---- School begint weer
-- Gedaan met uitslapen
-- Gedaan met de plusjes? :p
Muhahahahaha, eindelijk moet ik pas eind spetember naar school gaan.
Nee sorry, ik zou het precies niet zo erg gevonden hebben om terug naar school te gaan.

------------ Straks naar de rijschool

EDIT:
----------------------------------------- IK BEN ZO KWAAD NU. Mijn zus vertrekt juist naart school en ze had afgesproken met wat vriendinnen. 1 van de meisjes kent ze nog maar juist en die andere kent ze al superlang (die haar mama heeft btw schrik dat mijn zus iets te hard bevriend gaat geraken met dat meisje). Kwam ze op de afgesproken plaats aan (te vroeg zelfs), waren die al weg. Ook antwoordde de laatste tijd niemand op haar berichten. Wij hebben hier thuis het gevoel dat iemand mijn zus is gaan zwartmaken bij die anderen (wat nog al gebeurd is)
Last edited by Mr.Wolf on 01 Sep 2015 10:12, edited 1 time in total.
Image
cron