Re: Het 3 woorden verhaal

241
Hmm, ik ben niet degene die hierin een beslissing wil nemen. Toch zou ik een lans willen breken voor de start van een nieuw verhaal. Alle wegen liggen weer open, ieder kan zijn of haar fantasie weer de vrije loop laten en wie weet wat voor moois ons dat weer gaat brengen. :hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het 3 woorden verhaal

242
Sora_Lizard wrote:Hmm, ik ben niet degene die hierin een beslissing wil nemen. Toch zou ik een lans willen breken voor de start van een nieuw verhaal. Alle wegen liggen weer open, ieder kan zijn of haar fantasie weer de vrije loop laten en wie weet wat voor moois ons dat weer gaat brengen. :hi5:
Hou je mond dan. :P :D Maar ff serieus, dan pakken we het verhaal van minermb op.

Op dit forum was eens een
Image

Re: Het 3 woorden verhaal

254
Op dit forum was eens een verstandige billie waarvan iedereen wist dat hij een beetje goddelijker was dan een bedorven octopus. Toch wist minermb heel erg veel niet en was de arme stakkerd die zijn broek gescheurd had vanwege een intens pijnlijke
Image

Re: Het 3 woorden verhaal

255
Op dit forum was eens een verstandige billie waarvan iedereen wist dat hij een beetje goddelijker was dan een bedorven octopus. Toch wist minermb heel erg veel niet en was de arme stakkerd die zijn broek gescheurd had vanwege een intens pijnlijke split. Ook was
Image
cron